Godt Anna Pihl! Det flovt med en vagt som dig.

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Godt Anna Pihl! Det flovt med en vagt som dig.

Postby WH til jeg dør » Sun Oct 19, 2008 11:37:53

Anna pihl, medie luder, sminkedukken, ja kært barn har mange navne.

Jeg er ved at være flov over at stå og se på den lille "vagt" Der øjensynligt er blevet mobbet igennem hele livet, og nu hævner sig på uskyldige mennesker i Scanel Hockey Arena.

Det var frustrende at vi tabte så stort mod Totempo, i supporter gruppen hyggede vi os nu meget ved at råbe lidt stadig. Et vedkommende fik endda den geniale ide, at sætte ild til en fontæne, og smide den på gulvet, fluks var Anna Pihl og alle hofdamerne der. Anna blev utrolig mobset over at vi havde taget pis på hende. Og så sig sur på hele gruppen.
En person bruger et gashorn, en anden sætter en lighter foran, der kommer en flamme, Anna ser sig sur igen, og smider en total uskyldig Mand ud. For helved mand! Man kan sgu da ikke bare gå og smide uskyldige mennesker ud, pga hun troede hun havde set noget. Jeg stod og fik min tvivl om Anna havde problemer med øjnene, jeg stod der og overvejede et par briller til hende til næste kamp, men kom dog stadig i tvivl.

OG SÅ KOMMER COLA FLASKEN!! Jeg var helt sikker Anna var blind, hun skaber sig fuldstændig ukontrolleret overfor voksne og ædru mennesker, over et uheld! Havde jeg ikke været så glad for mit sæsonkort, havde hun fået en på skrinet. Hold da kæft. Hvor er det ubegribeligt, man kan være så barnlig. Jeg har ondt af den stakkels dame. Og af alle os andre, hun ødelægger hurtigt mit humør, og den gode hockeystemning.

Jeg vil opfordre alle der har gamle og aflagte briller der hjemme, til at tage dem med til næste hjemmekamp, så laver vi alle en samlet gave til Anna efter kampen, vi kan ikke have en blind Security vagt i Scanel Hockey Arena, det er til skade for alle andre end hende selv. Vi kunne evt overrække dem til hende mellem anden og trejde periode, det kunne indgå i stedet for Puck spillet, som er et øjensynligt flop, hvad var der smidt på isen, 20 pucke ? :D
Henrik som tr;ner, saa kan man da ligesaa godt droppe Ishockey i Frederikshavn :D
WH til jeg dør

Postby Gerd » Tue Oct 21, 2008 8:51:42

He he + hun altid har en personligt vagt med sig ....

Tror puckspillet kunne blive et hit igen, hvis vi satte "Anna Pihl" ind i midten og det så gjalte om at ramme hende ..... :lol:
Gerd

Postby Peter Jensen » Tue Oct 21, 2008 8:24:21

Den klaphat der blev smidt ud, er på ingen måde uskyldig....

Peter
Peter Jensen

Postby WH til jeg dør » Tue Oct 21, 2008 8:48:17

[quote="Peter Jensen"]Den klaphat der blev smidt ud, er på ingen måde uskyldig....

Peter[/quote]

Hold da helt kæft man! Er du Anna Pihl, du ser da i hvert fald ligeså dårligt som hende. Han havde ingenting med de hændelser at gøre INTET! Hverken den sjove med fontænen, eller med lighteren foran gashornet. Nu må i satme tage jer sammen der ude-.

Den med Marianne i midten var en skide god ide, og så skal vi få udleveret hardballs gevære alle sammen :D
Henrik som tr;ner, saa kan man da ligesaa godt droppe Ishockey i Frederikshavn :D
WH til jeg dør

Postby AK47 » Tue Oct 21, 2008 8:57:04

hallo tøser - luk nu

vagterne gør det de i sat i hallen for at gøre, nemlig at stoppe Jer klaphatte inden det eksplodere.

opfør jer som vi andre - ordentlig, så er det sjovt og spændende at gå til hockey

og se på en aften som i aften, så er den eneste kommentar fra jer på denne tråd, istedet for at glæde jer over sejren i Rødovre.

kontrol er godt, specielt hvis man opfører sig ordentligt.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby nielsen024 » Tue Oct 21, 2008 9:57:48

Jeg har længe moret mig fremragende på isstadion, når jeg har fulgt Anna Pihl i hendes beundrende ihærdige indsats for at holde ro og orden blandt publikum. Hvis den rigtige "Anna Pihl" fra TV skulle takke nej til at indspille en ny række episoder, så har vi en højst kvalificeret afløser på Frederikshavn isstadion. Vores Anna Pihl har en yderst fænomenal måde til at få tingene til at virke dramatisk, det vil gå rent ind på lansdækkende TV.
Spøg til side. Nej synes faktisk hun er et ret pinligt indslag ved vores hjemmekampe, jeg forstår ikke, hvordan man kan have sådan en gås med storhedsvanvid til at gå og brække sig ud over publikum. Lad os bytte med Cirkus Dannebrog, de får hende, så får vi en af deres klovne til at underholde i hallen i stedet for.

Vil lige kommentere den forige skribent, der mener folk ikke opfører sig ordenligt.
Det er jeg ikke enig i, de unge mennesker på tribunen gør en fremragende indsats.
De skaber fest og stemning i hallen, og det har vi i den grad manglet længe i Frederikshavn. Der bliver drukket nogle fadbamser, og der futter en fontæne af i ny og næ......og hvad så ?....Jeg kalder det ægte fans !! Der skal lidt fut i fejemøget.
Nu har vi endelig en flok, der skaber liv på lægterne, det skal jer, der kalder jer "normale" vel ikke ødelægge af, for det er pga jer "normale og rigtige", at vi længe havde ry for at have DKs kedeligste publikum.
Jeg har været fast til ishockey i 25 år, og jeg sætter pris på disse festlige unge mennesker, det er rart, det ikke kun er udeholdets tilhængere, man kan høre synge.
Bliv ved drenge......skål og tillykke med sejren over Rødovre iaften. :D
nordjyden
nielsen024

Postby AK47 » Wed Oct 22, 2008 7:42:26

hej nielsen 024

jeg har stået på stadion lige så længe som dig, og jeg synes også det er fedt med stemning og fest, men ikke ballade for balladen skyld, bare fordi man så kan svine en vagt eller 2 til.

jeg er sikker på at hvis vi ser på ballademagerne, så er de få, heldigvis for det, men lad os nu få ryddet op i tåberne, og lad os alle være glade for at komme til hockey, og så lige til sidste stor skål til dig og drengene på isen, super godt gået i Rødovre.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Mogens Andersen » Wed Oct 22, 2008 9:06:41

Jeg har gået til ishockey mange år, og syntes da, at det er helt iorden, at de unge mennesker folder sig lidt ud - Der skal sgu være stemning på stadion, ellers er det ikke sjovt.
Om der ryger en fontæne på gulvet osv., det kan fandeme være totalt lige godt, og vagterne burde også være lidt mere tolerante.
Der er ingen grund til, at skride ind overfor det mindste som sker, det skaber kun balade, men når man bliver magtsyg og føler sig stor som amatørvagt på isstadion, så kan man ikke lade være med at tonse frem ved den mindst givende lejlighed.

Anna Pihl din amatør vagt, jeg har set dig flere gange i aktion, og du er pinlig og dum, andet er der ikke at sige om dig.

Jeg tror, at jeg ved hvad du trænger til, det er vist noget du får for lidt af, det kunne måske dæmpe dig lidt :lol:
Mogens Andersen

Postby Ilya Dubkov » Wed Oct 22, 2008 4:30:17

Jeg kan da kun være enig i, at hende majestæten der tror hun ejer hele Scanel Hockey Arena, så hurtigt som muligt skal skippes ud af hallen. Hun har absolut intet at gøre der, da hun på ingen måde er menneskelig.

Jeg havde en episode sidste år, hvor en flok Rødovre tilskuere var på besøg på toilettet, og var ved at teorrisere det hele. Da jeg kom ud i hallen stødte jeg ind i majestæten, og spurgte hende, om ikke man kunne få nogle kontrollører ud på toilettet, da der sikkert så ikke ville opstå disse episoder. Hun kiggede dumt på mig, og gik bare videre.

Hun har så travlt, og hun tror hun er verdensmester, men jeg kunne godt tænke mig at se hende i en opstrammet situation. Så vil hun enten flygte, eller ringe efter politiet.

Jeg opfordrer på ingen måde til ballade, og er sikker på, at mange af vores unge "fans" mange gange selv er skyld i at de bliver smidt ud. Romerlys osv. hører ikke hjemme til ishockey.

Men majestæten bør også have lidt fingerspidsfornemmelse en gang imellem, bl.a ved den anden tråd med en flaske der væltede. Jamen herregud, vi kan da allesammen komme til at vælte noget.

For to år siden væltede jeg en øl i hovedet på manden der stod nedenfor mig, jeg var sgu nok blevet smidt ud, hvis majestæten havde set det. Vi klarede sagen med, at ham der fik øllet i hovedet, købte en ny øl til mig:-)

Så få majestæten ud af Scanel Hockey Arena, og så kan man sende hende samme vej, som ham med det farvede røde hår, og ham i den grå trøje.

Så er vi ovre mange problemer.
Ilya Dubkov

Postby Slagteren » Wed Oct 22, 2008 5:02:41

Jeg syndtes at beskeden oven over var hel kanon og forstående, med hensyn til og lavde folk være og ikke være så magt liderlig. Hvis hun vil være det, hvorfor syder hun så ikke trappen? På den måde for hun stillet sin sexlyst og vi for rydet den trappe.

Men med hensyn til det sidste du skrev i din post oven over, er det noget pis af dig og sige at ham med det røde hår og ham med den grå trøje skal smides ud med hende. Hvis det ikke havde været for de 2 havde der ikke været så meget stemning som der er i dag og det havde bare været det samme pjat som det var førhen.

Ja de unge laver ballade men hvad fanden gjorde i alle ikke selv? Nu slås man ikke engang mod Aab, det gjorde i !!

Lad vær med og blive sur på de unge fordi de laver noget ballade. Så længe der ikke er nogen der kommer til skade, så støtter jeg dem sgu !

vær hilset "gamle" som "unge" White Hawks fans.
Slagteren

Next

Return to Frederikshavn White Hawks