WH-OIK

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: WH-OIK

Postby AK47 » Thu Oct 22, 2009 8:00:39

WHawks wrote:Vi er desværre nogle udenbys der ikke fysisk kan nå til Frederikshavn på en tirsdag, giv os søndag tilbage som fast kampdag tak!

undskyld, men hvor langt bor du væk, det er kl. 1930 :shock:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby WHawks » Thu Oct 22, 2009 8:12:24

Har fri kl. 17 og kan så med lidt held nå et tog 17.56, og så 2½ time (fra Aarhus), så det er der jo ikke meget ved. Jo ikke noget problem, havde man bare havde en bil ;)
Ej jeg skal ikke brokke mig, får da af og til en lift, men søndag var altså en bedre kampdag, selvom den jo heller ikke er optimal, og også er brugt som undskyldning for svigtende tilskuertal. For ingen tvivl om at drengene fortjener al den opbakning de kan få, efter den her flotte sæsonstart, som vel ikke er set i efterhånden mange år.
WHawks

Postby Fredeee » Thu Oct 22, 2009 9:59:00

du ka da godt få et lift i morgen hvis det er?
Fredeee

Postby AK47 » Thu Oct 22, 2009 12:11:33

WHawks wrote:Har fri kl. 17 og kan så med lidt held nå et tog 17.56, og så 2½ time (fra Aarhus), så det er der jo ikke meget ved. Jo ikke noget problem, havde man bare havde en bil ;)
Ej jeg skal ikke brokke mig, får da af og til en lift, men søndag var altså en bedre kampdag, selvom den jo heller ikke er optimal, og også er brugt som undskyldning for svigtende tilskuertal. For ingen tvivl om at drengene fortjener al den opbakning de kan få, efter den her flotte sæsonstart, som vel ikke er set i efterhånden mange år.

ja ok århus det kniber nok lidt, men nice at du kommer til kampene om søndagene
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby WHawks » Fri Oct 23, 2009 11:29:53

Fredeee wrote:du ka da godt få et lift i morgen hvis det er?

Jeg siger mange tak for tilbudet, men om fredagen er der som regl ingen problemer for mig :)
WHawks

Postby ForzaWH » Fri Oct 23, 2009 2:47:23

Tror ikke vi skal tage de så tungt med det manglende fremmøde i tirsdags. Dels var der CL i dummerkassen og dels var der vidst en håndboldkamp eller lignende i Arena Nord samme dag (jeg så i hvert fald en masse mennesker på vej der ind, da jeg kørt forbi på vej til hockey). Til gengæld vil jeg blive slemt skuffet såfremt der ikke indfinder sig flere folk idag :? Det med at komme udenbys fra er selvfølgelig ikke skide smart. Boede selv i en årrække i Skanderborg (hul i jorden). Så jeg ved hvad du mener :|
ForzaWH

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks