Jan Andersen og Michael Nielsen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Jan Andersen og Michael Nielsen

Postby nordjyden » Mon Mar 29, 2010 9:49:09

Det kan godt være jeg lukker galde ud, men jeg har satme lige set sæsonens dårligste dommerpræstation.
Hvordan kan det lade sig gøre at dømme en mathstraf på en forseelse ingen af dommerne ser, det var vores #4 der gjorde dommerne opmærksom på at der lå en skadet spiller. føj for den lede i er sgu ikke værdige til at dømme, jeg tror heller ikke det var jer der dømte, men nok snaere hvad Simoni sagde i skulle gøre. En af SE spillerne skøjtede ind i #4 der stod helt stille men det får han en udvisning for, hvad i så han gjorde var der ikke en eneste af os andre i hallen der gjorde, sådan kan man blive ved at opremse om kampen idag. I er sgu ikke værdige til at dømme. Jan Andersen du burde tage en kjole på, for du ligner sgu en trans når du står og fører dig frem på isen.

Nordjyden

Håber ikke at Lykkeskov får men af den skade han pådrog sig, håber han er klar i finaleserien-
nordjyden

Re: Jan Andersen og Michael Nielsen

Postby Nordjyden #11 » Mon Mar 29, 2010 10:10:23

Ja man skal fanme lede længe efter en ringere dommerpræstation end den her til aften :evil:
Man skulle tro at de nordtyske spillere var lavet af helligt glas, for der skulle ikke mere til end et lille puf fra en WH-spiller før armen røg op ved de "kære" dommere. :roll:
Hvor imod at WH-spillerene "næsten skulle lægge blødende på isen" (måske en lille overdrivelse men ikke rent galt) før at de kunne få snøvlet armen op !
Det er jo lige til at grine af :shock:

Men drengene kæmpede godt i dag, og det kan man ikke tage fra dem :!:
Alt i alt er sæsonen godkendt fra min side af :mrgreen:
Guld i 1989 og 2000 ! skal vi ikke holde statistikker og nakke guldet i 2011? :D
Nordjyden #11

Postby Skytten » Mon Mar 29, 2010 10:33:58

Ja jeg har sgu også skrevet om dommerpræstationen i div forum, for især Jan Anderswen han er jo en ren skændsel, hold nu k så ensidig han er og så tydeligt han holder med det ene hold...og det er ikke WH.

Men helt igennem godkendt sæson af hele holdet, flot med 3 pl i grundserie og RMB slået ud i kvert og hæderlig præstation mod et hold der er kl over alle andre. Vi napper bronzen er jeg ikke tvivl om ! For nu får spillerne endelig hvil og ingen af dem de skal møde vil være friske eller opsatte :lol:

Flot gået drenge, håber på sammenhold til næste år !!
Skytten

Postby Nordjyden #11 » Mon Mar 29, 2010 10:38:46

Jep vi nakker bonzen lige for næsen at AaB :lol: eller Herning, men forhåbentlig AaB :wink:
Guld i 1989 og 2000 ! skal vi ikke holde statistikker og nakke guldet i 2011? :D
Nordjyden #11

Postby Ishåki » Tue Mar 30, 2010 8:46:52

Tror ikke Sønderjyske har helt den samme opfattelse af kampen:
http://www.jv.dk/artikel/853998:Sport-- ... -skaendsel

Måske et øjebliks resultat af at Lykkeskov blev alvorligt skadet. Må have været et hændeligt uheld, normalt er Jesper J. ikke den type. Iøvrigt, hvem hylede i kamp 1, hvor SE bevidst forsøgte at kue vores unge drenge med alvorlige tacklinger til hovedet/bagfra og hvor de på den bekostning indkasserede 2 MS. Det skulle ikke være nødvendigt for Goliats kamp mod David.... :evil:
Ishåki

Return to Frederikshavn White Hawks