flot

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

flot

Postby NicRMB » Tue Mar 18, 2008 12:31:28

Hej Jacob,

Jeg synes sgu det er flot at du stiller op til det her - det må vist kræve en ret stærk psyke og en del kærlighed til sporten at blive svinet så meget til og så bare fortsætte...

Nu kan man i en anden tråd læse at du bliver kaldt en af de to dårligste dommere i Danmark; det må stå for hans helt egen regning :) Jeg synes faktisk at du er den af de danske dommere som har udviklet sig klart mest (i den positive retning!) i år ... Er det fordi du har været god til at lære af Alan Smith eller hvordan?

Og til sidst tak for en god sæson, din fortsætter nok et par uger endnu, men vi er desværre nogle som kun skal se hockey foran skærmen :(

Venlig hilsen
Nicolai
NicRMB

Postby Jacob Grumsen » Wed Mar 19, 2008 12:19:01

Hej Nikolai

Tak for de pæne ord.

Da jeg fik tilbudet om at stille op her, havde jeg dog lidt betænkeligheder ved det, da jeg i de sidste 2 sæsoner har haft "gæstebogen" på domerklubbens hjemmeside, synes dog tonen er blevet bedre herinde.
Jeg vil gerne stille op til ting som dette, så tilskuer kan få en dommers synsvinkel på kampene, samt få afklaret nogle af de tvivls spørgsmål der måtte komme.

Nu er det ikke første gang, og nok heller ikke sidste gang, jeg får at vide at jeg er den dårligeste dommer, men det tager jeg stille og roligt, det hører med til jobbet som dommer, og det lærer man når man starter som dommer.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg har lært meget fra Alan, lidt har vi alle da lært. Tror mere det er fordi vi gået over til 4 dommersystemet, der gør at vi dommere vil få en mere ens artet linie.
Men vil da takke for de pæne ord :-)

Min sæson her hjemme tror jeg slutter efter semifinalerne, da jeg skal til et WM i Luxemborg fra søndag den. 30 marts og frem til søndag den. 6 april.
Så hvis jeg skal være med i finalen skal de gå ud over kamp 5, men lad os se hvad der sker, der har jo været mange overraskelser her slutspillet.

Kan du have en god sæson foran fjersynet, og en rigtig god sommer når den engang kommer til landet.

Venlig Hilsen
Jacob Grumsen
Jacob Grumsen

Return to Dommer - Jacob Grumsen