udvisning pga. publikum

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

udvisning pga. publikum

Postby 3jw1n » Tue Apr 03, 2012 3:22:47

Jeg sad lige om fordrev tiden med nogle gamle hockey minder. Men her kom jeg i tanke om en episode i Samsøgade, hvor Aab spillede mod FIK. Der blev kastet en del fisk på banen, som gav en del spil stop med korte mellemrum, her mener jeg at jeg hørte, lyden var MEGET dårlig i udebane område, speakeren sige at Aab ville få en udvisning hvis der forsat blev smidt fisk på banen. Så der af mit spørgsmål helt kort, kan publikum være skyd i udvisninger. Eller var det bare en tom trussel ?
Hilsen
Peter
3jw1n

Re: udvisning pga. publikum

Postby Jacob Grumsen » Wed Apr 04, 2012 8:04:14

Hej 3jw1n

Det eksempel du gengiver... der kan ikke tildeles et hold en udvisning firdi en tilskuer kaster noget på banen.

Er det så slem at spillet skal standses flere gange, og det er til gene eller farer for spillerne.. så kan dommeren via højtaler anlægget meddele at hvis det ikke ophører, så vil hallen blive tømt for tilskuer og kampen spillet færdig uden tilskuer.
Har kendskab til at dette er sket 2 gange i Danmark, men om det er sket flere gang ved jeg ikke ??

Hilsen
Jacob Grumsen
Jacob Grumsen

Re: udvisning pga. publikum

Postby 3jw1n » Mon Apr 09, 2012 12:38:30

Takker for svaret.. :D der kommer sikkert flere spørgsmål
3jw1n

Return to Dommer - Jacob Grumsen