hej jacob igår i kampen mellem RMB og STJERNEN
blev mållet ca. 4 min inde i denne video http://www.youtube.com/watch?v=pyTVvxYU ... re=g-all-u
kan du fortælle hvorfor
annulleret mål RMB-STJERNEN
-
Re: annulleret mål RMB-STJERNEN
Hej thechamp
jeg kan ikke se linket.. den vil ikke oploade.. har du et andet link ?
Hilsen
Jacob Grumsen
jeg kan ikke se linket.. den vil ikke oploade.. har du et andet link ?
Hilsen
Jacob Grumsen
Prøv at højreklik på linket og åbn det i en ny fane eller browser, så skulle det virke.. Havde samme problem 

-
Hej thechamp
Som udgangs punkt vil jeg mene der er mål efter at have set den igennem mange gange..
men der er en hvis´.... blandt andet om dommeren mener at pucken er blokeret til at starte med det, kan jeg ikke se 100 % fra min vinkel, hvis han mener den er blokeret og den så bliver slået løs.. så er der ikke mål.. jeg kan heller ikke 100 % høre hvornår han fløjter...
Så denne er satdig lidt åben...
Hilsen
Jacob Grumsen
Som udgangs punkt vil jeg mene der er mål efter at have set den igennem mange gange..
men der er en hvis´.... blandt andet om dommeren mener at pucken er blokeret til at starte med det, kan jeg ikke se 100 % fra min vinkel, hvis han mener den er blokeret og den så bliver slået løs.. så er der ikke mål.. jeg kan heller ikke 100 % høre hvornår han fløjter...
Så denne er satdig lidt åben...

Hilsen
Jacob Grumsen
Når jeg ser klippet kan jeg se at der er en dommer som skøjter rundt med en hånd i vejret... så Stjernen har en afventende udvisning... Så når målmanden rører pucken skal spillet vel bare fløjtes af og derfor er der ikke mål?
-
Hej NicRMB
Der hvor armen er oppe .... Det er målet lige inden... Så to forskellige situationer
Hilsen
Jacob Grumsen
Der hvor armen er oppe .... Det er målet lige inden... Så to forskellige situationer
Hilsen
Jacob Grumsen
ok!
så skal jeg da lige se den igen, synes det var samme situation fra to forskellige vinkler
så skal jeg da lige se den igen, synes det var samme situation fra to forskellige vinkler