nhl 13

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

nhl 13

Postby thechamp » Sun Feb 24, 2013 8:58:52

hej jacob jeg spillede lige en kamp i NHL 13 på ps da der kommer kendelse jeg ikke ved om er en fejl eller rigtig

jeg er i powerplay og får så en friløber hvor jeg så bliver trippet så jeg falder på knæ og dommeren dømmer afventende straffe (i spillet får man lov til at glide på knæog se om man score) jeg scorer så mens dommeren stadig sinalere for afventende og målet tæller men når pucken bliver givet op påmidten efter målet spiller jeg 5 mod 5 burde jeg ikke enten have fået et nyt powerplaypå 2 minutter for det afventende straffe eller spille mit nuværende powerplay færdigt da det afvendtene straffe så udlignes med målet
thechamp

Re: nhl 13

Postby Jacob Grumsen » Mon Feb 25, 2013 2:38:40

Hej theChamp

Nu kender jeg ikke regelsættet for NHL 13 :D

Men hvis man i den danske liga spiller 5-5... Og der idømmes afventende straffe ... Og det ikke fejlende hold scorer.. Så idømmes der mål og den afventede udvisning skal ikke afsones, men blot påføres kamprapporten

Har det fejlende hold derimod en spiller i i udvisningsboksen.. Så skal den spiller der i udvisningsboksen på isen og den spiller der har en afventede udvisning, skal afsone sin straf

Altså først ind... Først ud :)

Hilsen
Jacob Grumsen
Jacob Grumsen

Return to Dommer - Jacob Grumsen