U20 VM

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

U20 VM

Postby thechamp » Sat Jan 04, 2014 3:24:27

hej jacob hvad for en kamp som du har dømt under det igang værende U20 VM i malmø synes du er den største for dig?

fortsat godt VM håber at se dig i en af finalerne
thechamp

Re: U20 VM

Postby Jacob Grumsen » Sun Jan 05, 2014 11:53:01

Hej Thechamp

jeg har haft 3 kampe her ved det igang værende U20 VM, jeg havde 2 i den indledende runde og en kvartfinale..

Jeg havde en stille start med Slovakiet vs Tyskland… dagen efter skulle jeg have Canada vs Tjekkiet, dette er vel nok den største oplevelse indtil nu.. kampen havde det hele, der var tempo, godt spil, spænding.. overtid og straffeslag….
Det var desværre også denne kamp der vendte mit VM… vi havde en episode i slutsekunder af 2 periode, hvor en spiller skyder sent på mål, og der bliver lidt tomult.. en liniedommer bliver væltet omkuld, dette mener vi på isen er hændeligt, men diciplinær kommiteen her til turneringen, mente det var med overlæg, så spilleren fik en matchstraf, med efterfølgende karantæne.. dette kostede mig kamp 3 i indledende runde.

Jeg sluttede med en kvartfinalen, mellem Canada og Schweiz (havde også denne kamp, som optakt til turneringen) kmapen mindede meget om den tidl.. så ingen overraskelse… dette var desværre også min sidste kamp ved dette VM….

En kvartfinale er et flot resultat…. men men men … helt tilfreds er jeg dog ikke… men må arbejde mere hårdt på at blive bedre dommer (nogen vil mene det er forsent :D :D :D )

Men er stolt af at have været med til U20 VM

Hilsen
Jacob Grumsen
Jacob Grumsen

Return to Dommer - Jacob Grumsen