4 dommersystemet

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

Postby Angel » Fri Feb 01, 2008 12:06:22

hockeygod wrote:problemet er jo at de utrolig sjældent bliver tildelt en 10 min, synes virkelig det er belastende at se en jesper duus, jens nielsen, ronny larsen osv der kan stå og snakke og brokke sig til dommeren konstant uden at det får nogle konsekvenser

Øhhhhh!, så har du da vist ikke set ret mange kampe "hockeygod". :?
Angel
Angel

Postby hockeygod » Fri Feb 01, 2008 12:52:34

nu handler denne debat jo ikk om vores interne stridigheder, men om spørgsmål til jacob grumsen så lad os holde den til det, men jo har set en del kampe (også med aab selvom jeg egentlig helst er fri)
hockeygod

Ville det ikke være en idé

Postby Tjarli Majk » Wed Mar 05, 2008 5:55:37

Hej Grumsen

Ville det ikke være en bedre løsning hvis Back hoveddommeren som "ser" en udvisning i Front hoveddommerens "arbejdsområde" lige konsulterer Front dommeren for at høre om han havde set forseelsen, men så den som en lovlig tackling?
Jeg synes efter at have set 4 dommer kampene på TV at der er tilfælde hvor Back dommeren ser "syner" og dømmer reaktionen fra "den forurettede" og egentlig ikke selve forseelsen (hvilket altid har forekommet)
Mental Zone Goa / Psy Trance: myspace.com/mentalzone

M:Z:HärdCöre HardCore'n'PunkRock: myspace.com/mzhardcore
Tjarli Majk

Previous

Return to Dommer - Jacob Grumsen