Page 1 of 1

Icingregel

PostPosted: Wed Sep 24, 2008 10:11:23
by AK47
Hej Grumsen

jeg er nødt til at spørge dig, du er jo eksperten.

Når pucken bliver slået til icing, og pucken så glider igennem det blå målfelt, uden at gå i mål selvfølgelig :lol: , er der så icing eller er der ikke icing :?

mvh

Sigge

Icing

PostPosted: Wed Sep 24, 2008 12:38:58
by holmes
Hej Sigge.

Fra i år af er det indført at der er icing selvom pucken går gennem målfeltet, hvis bare målmanden forholder sig passiv, så den var god nok i kampen i går mod Rødovre.

Vi ses på golfbanen :wink: