Janum

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

Brian Nørgaard "Janum" DK`s værste?

Poll ended at Tue Oct 21, 2008 3:09:19

Ja
9
64%
Nej
5
36%

Total votes : 14

Janum

Postby Slagteren » Wed Oct 01, 2008 3:09:19

Hej Jacob.

Jeg har et spørgsmål, til dig som hockey dommer og ikke Jacob Grumsen.

Hvordan kan Brian Nørgaard Janum stadig dømme?

Esbjerg og vojens fans kan ikke døje hinanden og kan ikke blive enig om meget, præcis som Frederikshavn og Aalborg ikke kan. Dog kan vi alle blive enig om at Janum gang på gang kan ødelægge en ishockey kamp.

Igår mellem Frederikshavn og Herlev dømte han 18 ud af 21 x2min og 1x10min. Flere gange vidst spillerene ikke om det var det ene hold eller det andet der skulle ud, og hvorfor fordi de ting han mente han så var så lille.

Er der virkelig så kæmpe stor mangel på dommere?

Mvh
Slagteren
Slagteren

Postby 3jw1n » Thu Oct 02, 2008 11:52:13

ikke for at sige så meget men tror ikke du får et direkte svar fra Jacob Grumsen, da han nok ikke vil hænge en kollega ud hvilket er forståeligt. Du kunne jo vende spørgsmålet og spørge generelt til alle dommere, ved at spørge om Jacob Grumsen mener at dommer niveauet på dommerne har fulgt med udviklingen i dansk hockey? og vil dertil gerne spørge om du Jacob Grumsen mener at der kan gøre noget for at danske dommere bliver bedre end de allerede er ?
3jw1n

Postby Slagteren » Thu Oct 02, 2008 1:54:55

[quote="3jw1n"]ikke for at sige så meget men tror ikke du får et direkte svar fra Jacob Grumsen, da han nok ikke vil hænge en kollega ud hvilket er forståeligt. Du kunne jo vende spørgsmålet og spørge generelt til alle dommere, ved at spørge om Jacob Grumsen mener at dommer niveauet på dommerne har fulgt med udviklingen i dansk hockey? og vil dertil gerne spørge om du Jacob Grumsen mener at der kan gøre noget for at danske dommere bliver bedre end de allerede er ?[/quote]

Det kan jeg godt ja, men jeg syndtes nu ikke det er alle dommere der køre den stil med...nu har de lige fået lidt linje, så skal de andre også. Som jeg føler han gør, og nej jeg ved da godt at han ikke vil hænge en dommer ud men det giver stadig noget til eftertanke når nu der skal henvises til dommere.
Slagteren

Postby auch_dk » Fri Oct 03, 2008 7:29:23

Gæt hvem der er dommer på søndag !
auch_dk

Postby Corry Perry » Fri Oct 03, 2008 9:17:22

Jeg har så valgt at sætte min stemme på NEJ, han er ikke den værste dommer i ligaen. I kampen mod Rødovre hvor WH taber 4-6 der dømmer Ronnie Jakobsen lige så "godt" som Janum gjorde det i tirsdags. Bo Andersen bryder jeg mig heller ikke om og generelt ikke nogen af de danske dommere.

Og så mener jeg heller ikke fire-dommer systemet fungere da dommerne egentlig overser dobbelt så meget som ellers.

Og så min underskrift... :lol: ta' jer ikke af den, den er blot et udtryk for min holdning til dommerstandarden da de fleste jo ikke bryder sig om Janum
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Dommer - Jacob Grumsen