Too many players on the ice

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

Too many players on the ice

Postby AK47 » Tue Mar 03, 2009 11:35:17

hey Grumsen

allerførst stor ros for din deltagelse her.

mit hold har lige tabt i overtid til Rødovre, det kan godt være det bedste hold vandt. :(

Men hvis du vil/kan, så vil jeg gerne høre, hvorfor I ikke tager Rødovre for 5 spillere i 4. periode, da den "femte" spiller stopper pucken ved banden, og Rødovre helt klart har fordel af denne handling ?

Og hvad skete der lige med nultolerance i dag, der var rigtig mange hookinger, interferences, som du plejer at tage, men ikke lige idag. De var sikkert ligeligt fordelt til begge hold, men blev det lige pludselig tilladt i den 4. slutspilskamp :o

mange hilsner fra en glødende White Hawks fan.
AK47

Re: Too many players on the ice

Postby Jacob Grumsen » Sun Mar 08, 2009 10:32:31

Hej AK47

Så vidt jeg husker så sitiuationen:

Bliver pucken skudt af en Frederikshavner, og i forbindelse med en udskiftning rammer pucken spilleren fra Rødovre, og da han på intet tidspubkt forsøger at spille pucken, men derimod hopper tilbage i spillerboksen, er der ikke udvisning her.
Havde han derimod forsøgt at spille pucken, mens den medspiller han skulle skifte med stadig er på isen, er der 6 spillere, og der skal idømmes 2 min.

Med hensyn til vores linie, snakkede vi bagefter om det, og nej vi rammer den ikke 100 % på dagen.
Samtidig synes jeg spillerne acceptere det i denne kamp....som gør at vi kommer helskinnet igennem kampen..

Venlig Hilsen
Jacob Grumsen
Jacob Grumsen

Return to Dommer - Jacob Grumsen