Nike Løbesko

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.
Post Reply
Tom Bethune

Nike Løbesko

Post by Tom Bethune » Sat Aug 24, 2019 7:02:52

EIC Juan: (Nike Kobe A.D. Oregon) Duh, jeg er Nike Løbesko en Mamba fyr og en Oregon fyr, dette var en no-brainer. Elsker Kyrie, men Dook blæser ...Renz: (Nike Kobe A.D. Oregon) Colorway er temmelig gunstig, og jeg kan godt lide anvendelsen af denne fjergrafik på mellemsålen. Det er også en ren sneaker.Andres: (Nike Kobe A.D. Oregon) Bortset fra at være en fan af sorte / gule sneakers, er Kobe A.D. det par med den mindst mulige skole branding.

Jeg er ikke fan af nogen af disse skoler, så Kobe A.D. er mit valg, fordi Oregon-logoerne næppe er synlige. Åh ja, og disse fjergrafik på mellemsålen er et dejligt touch.Nyheder Juan: (Nike KD 9 Texas) Meget ren farve. Lidt høj vedligeholdelse, men tandkødet er bundet!Jeg Nike Løbesko Herre bliver ikke betyder. Jeg tager enten flerfarvet farve på Nike Flyknit Racer. Jeg kender kun 2.0, der blev frigivet i 2015, men 1.0'erne lige så dope. Alle elsker komforten, udseendet og følelsen af Flyknit Racers, og jeg ville ønske, at

Juan Nike Løbesko Dame Martinez, chefredaktør: (PASS) Der er niveauer af uh, ikoniskhed (FYI, det er ikke et rigtigt ord; bare nødvendigt for at få min pointe over.) Når det kommer til sneakers, og Air Jordan 7 Olympic hører til eller nær toppen. På grund af den colorway 's sted i historien, er det en vanskelig en frigørelse af en "alternativ" colorway, som Michael Jordan måske eller måske ikke har afvist. Selv om jeg værdsætter historielektionen og synes, det er fantastisk.

Måske efter at have læst vil du have Nike Free ændret mening og købt noget andet. Ikke det, at jeg dømmer dit valg til at stille op til 8'ere eller noget lignende.Juan Martinez, chefredaktør: (PASS) Det faktum, at det endnu ikke er udsolgt, betyder en af to ting: hypen var overdreven, eller Nike / Jordan Brand lavede nok par, så alle, der faktisk ønsker et par i dag, kan få det . Jeg går med det sidstnævnte, fordi når som helst vi offentliggjorde noget på Aquas, fik det opmærksomhed.

Eller sender en sneaker, som de ikke er sikre på, at de vil sige i butikkerne, bare så de kan sige, at de havde noget den uge. Med Kanyes seneste forventede at dominere samtalen og hype i weekenden som om det er en ny Star Wars-film, er der også andre spark, der falder. I denne uges Buy, Pass, Vent, beder vi KoF-personalet deres tanker om de andre spark sammen med Yeezy såvel som Nike Free 5.0 Dame deres overtagelse af den nye Nike Kyrie 2.

Selvfølgelig kunne jeg antage, at Nike og Jordan Brand rydder pladen, så de ikke bliver kvalt af den næste adidas Yeezy Boost-udgivelse (for ikke at nævne en håndfuld NMD'er), men vi kommer ikke så langt . Måske& Nyheder Juan: (VENT) Nike Kobe 11 er en dejlig silhuet, men jeg ved, at der helt sikkert vil være bedre farveveje, der fanger min opmærksomhed et sted nede på linjen. Dette er et rent tilbud, men jeg vil hellere vente med at se, om det falder Image i pris, eller der opstår en ny og bedre farve.

Post Reply