Straffe som følge af vidoe

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

Straffe som følge af vidoe

Postby hougaard03 » Fri Mar 07, 2008 5:05:13

Guten tag Hr Grumsen.

Første god kamp i aften, håber michael og dig forsætte jeres god linje, hvor der bliver spillet hockey .

Men nu til mit spørgsmål.

Niklas Rahm fra Odense er blevet idømt en spilledags karantæne, efter at Aab har indsendt video matriale hvor Rahm giver Ronni Larsen en hjerne rystelse.

Den dommer der var dømte kampen gav Rahm 2 + 10 og derved burde den jo være lukket, dommeren havde givet ham en straf, men hvad synes du så om at divers klubber sender video ind til DIU? Det må da følelse som om at man bare siger at jer dommer ikke gør jeres arbejde godt nok. Jeg ville i hvert fald føle mig røvrendt hvis jeg var dommmer og havde dømt noget hvor efter at denne dom så blev omstødt. HVad er din mening til det ??

Er DIU igang med at udvikle sig til en hyler forsamling. Jeg synes sku det er lidt plat at diverse chefer tude, hvis vinden ikke blæser deres vej.
Min far lærte mig at kravle.
Min mor lærte mig at gå.
Men gud lærte mig at elske V.I.K :-)
hougaard03

Postby Jacob Grumsen » Sun Mar 09, 2008 6:17:02

Hej hougaard03

Først takker jeg på for de pæne ord :)

Jeg synes det er okay, jeg tager det ikke som et nederlag, men mere som en hjælp.

Når jeg står på isen skal jeg tage en beslutning her og nu, denne beslutning kan være forkert, og ved at bruge det video materiale, så kommer vi de grimme tacklinger til livs, og vil dermed få noget godt seværdig ishockey at se.

Et andet eksempel er videomåldommer som vi bruger i finalen, det er jo i bund og grund det samme, som ovennævnte.

Vi skal jo huske på at div chef trænere skal tænke på sit eget hold og hvad der sker der, så de bruger alle de midler de kan, dette er en del af gamet.

Håber det har svaret lidt på dit spøgsmål

Venlig Hilsen
Jacob Grumsen
Jacob Grumsen

Postby hougaard03 » Sun Mar 09, 2008 6:28:06

Halløj halløj.

Jeg takker for svaret, ganske fyldest gørende.

Lige et tillægs spørgsmål.

Hvad var det lige Wallin sagde til dig, der gjorde at du sende ham i bad ? lidt nysgerrig efter at høre hvad i dommer sådan får at vide.
Min far lærte mig at kravle.
Min mor lærte mig at gå.
Men gud lærte mig at elske V.I.K :-)
hougaard03

Return to Dommer - Jacob Grumsen