Overfald...

Her vil Jacob Grumsen svare på spørgsmål om stort og småt inden for hockeyverdenen og specielt dommerfaget.

Overfald...

Postby Munk » Sun Oct 11, 2009 9:06:48

Hej Grumsen

Kan jeg få dig til at kommentere denne situation.
http://tv2sport.dk/node/41547

Dommerne dømmer 2+2 til både Grey og Nordby. Helt i skoven efter min mening, men jeg er naturligvis ikke ishockeydommer. Derfor tyer jeg til din ekspertise.

På forhånd tak..

En WH-fan
Munk

Re: Overfald...

Postby Jacob Grumsen » Mon Oct 12, 2009 3:05:16

Hej WH fan

Jeg er enig i at udvisningen til Mike er okay, så kan man diskutere om Bo N slipper lidt billigt eller ej

Venlig Hilsen
Jacob Grumsen
Jacob Grumsen

Postby Claus wh » Wed Oct 14, 2009 12:39:34

[quote="Jacob Grumsen"]Hej WH fan

Jeg er enig i at udvisningen til Mike er okay, så kan man diskutere om Bo N slipper lidt billigt eller ej

Venlig Hilsen
Jacob Grumsen[/quote]

2+2 minutter til Mike Grey for hvad ?

Mike mister balancen, da der er tæt trafik inde foran målet.
Mike slår på intet tidspunkt ud efter målmanden, der imod er det modsatte tilfældet. Målmanden fik ingen straf i den situation.
Claus wh

Postby Corry Perry » Wed Oct 14, 2009 8:12:29

Ret mig endelig hvis jeg husker forkert, men var der ikke afventende udvisning i forvejen, som de glemmer at smide ud for? :roll:

(ikke fordi jeg ønsker at alve dette om til et klage forum :wink: )
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Munk » Thu Oct 15, 2009 2:49:47

[quote="Corry Perry"]Ret mig endelig hvis jeg husker forkert, men var der ikke afventende udvisning i forvejen, som de glemmer at smide ud for? :roll:

(ikke fordi jeg ønsker at alve dette om til et klage forum :wink: )[/quote]

Jeg husker nu ikke nogen afventende udvisning i denne situation. Så tror jeg Frederik Andersen var suset ud på bænken og det ville jeg have opdaget, da jeg stod ved glasset i den ende. Men det jeg husker tydeligt var at halspeakeren sagde at Grey fik 2 min for boarding og 2 for roughing. Og det var de 2 for roughing jeg var uening i. Især da Nordby også "kun" fik 2+2. At målmanden så også burde ha' haft straf har jeg først kunnet se da jeg så videomaterialet fra TV2Sporten.

Min pointe med denne tråd var blot, at det i MINE øjne var temmelig urimeligt at man dømte lige stor straf begge veje. Men lad nu det ligge - vi vandt kampen og nu er det allerede en gammel sag :D

Måske skal man undlade at kommentere Janums underlige domme i dette forum - man kunne jo få lidt travlt ved tastaturet... :wink:
Munk

Postby Corry Perry » Thu Oct 15, 2009 4:20:18

Det er så i orden Munk 8)
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Dommer - Jacob Grumsen