Spillersiden i Blue Fox?

Henrik er bestyrelsesformand i Herning Blue Fox, og vil her svare på spørgsmål omkring hockey og specielt Herning Blue Fox.

Spillersiden i Blue Fox?

Postby Olli » Wed May 14, 2008 2:50:49

Hej Henrik,

Der er har været meget snak om Todd og de spillere der har ham som en del (større eller mindre) af årsagen til, at de skifter klub.

På hockeydebat.dk skriver hockeygod, der er SE-fan følgende:
"(...) ydermere konstatere jeg så bare at jeg smiler over hedefolkene, jeg ville da ihvertfald være godt pissed hvis 5 danske spillere forlod SE og en 6. kritiserede træneren især når de andre 5 mere eller mindre begrunder deres fravalg af min klub med træneren, jeg ved sgu godt hvem jeg helst ville beholde træneren eller de fremtidige spillere i klubben".

Hvad er dit syn på sagen omkring det, der er sket på spillersiden? Jeg ved du har været igennem det tidligere, men det ville glæde mig, hvis du fortalte lidt om hvordan det ser ud fra en anden side end spillernes.

Mvh,
Oliver "Olli" Okstrøm
Olli

Den lange forklaring

Postby Saddelbums » Wed May 14, 2008 5:23:43

Hej Henrik

Som Olli skriver kunne jeg også godt tænke mig at få den lange forklaring på, hvad der har gjort at vores landsholdsspillere og unge talenter forlader klubben. Jeg kan simpelthen ikke forstå at vi ikke er bedre til at holde på dem.

Jeg mener ikke du skal sætte navn på hvem der gjorde hvad, men fortælle lidt om hvad der har været årsag til, at kontrakten ikke forlænges set fra den anden side af skrivebordet (her må du godt udelade Daniel Madsen - mener den beslutning var rigtig).
Intet kommer af sig selv...undtaget nullermænd.
Saddelbums

Postby Henrik Lysgaard » Wed May 14, 2008 10:41:49

Hej Olli
Jo der har være en del i medierne på det sidste med kritik af den ene eller anden grund. Vi lytter naturligvis til alt saglig kritik som kommer direkte til os, men vil ikke diskutere spiller / personale sager i pressen, det vil vi klare intern i Blue Fox. Dansk hockey har de sidste år haft en fantastisk udvikling, ligaen er faktisk nr. 12 bedste i Europa. Vi har været heldige, at være en god del af denne udvikling ikke mindst tak at være vores træner team, men ingen er perfekte. Det er en løbende proces som sætter større og større krav til både den spotslige samt den administrative ledelse, det arbejder vi altid på at forbedre.

Saddelbums
Der er forskellige årsager til at nogle spillere forlader os, og andre kommer til, sådan er det altid, økonomi, ambitioner, forhold osv. Jeg vil ikke kommentere på de enkelte, det er personaleforhold, men vi skal nok få et stærkt hold som forhåbentlig kan gøre det godt igen i næste sæson
Henrik Lysgaard

Postby Olli » Fri Jun 13, 2008 3:55:51

Hej Henrik

Hvordan ser det ud med Dufresne/Sigi? Jeg ser det som at der kun kommer én udenlandsk back til Blue Fox. Er de begge i spil endnu eller hvordan ser det ud med dem?

Mvh,
Olli
Olli

Return to Bestyrelsesformand - Henrik Lysgaard