Signings

Henrik er bestyrelsesformand i Herning Blue Fox, og vil her svare på spørgsmål omkring hockey og specielt Herning Blue Fox.

Signings

Postby Dunker » Thu May 22, 2008 11:26:01

Hej Henrik,

fedt at du via denne side kan lave et bindeled til fans, så vi får mulighed for at høre hvad der foregår bag dørerne i klubben.

Tre flotte signings igår må man sige. Ved ikke hvor meget du har været inde over, men er det bevidst at man går efter mere underholdende typer? Ser jo ud til at det virkelig bliver en farlig duo med Campbell/Kelly?

Hvad regner klubben yderligere med at skulle hente på trasfermarkedet inden sæsonstart?

Og sidst, hvad er status på forlængelser fra sidste sæson? her tænkes primært på Jani Keinänen, Andre Signoretti, Dufresne og Loponen? Samt Timo i kassen?

Mvh Dunker
Dunker

Postby Henrik Lysgaard » Thu May 22, 2008 2:59:49

Hej Dunker
Ja det bliver rigtig spændene at se de nye, især kan jeg personligt godt lide de kommer direkte fra Staterne og aldrig har været i Europa før.

Vi er nu på 7 udlændinge, om vi når de 10 før sæsonstart er op til væres træner team, men jeg tror gerne han vil have holdet på plads fra start.

Af de 5 som du nævner fra sidste sæson har vi jo allerede kontrakt med Timo, så han er på plads. Om nogen af de andre kommer må tiden vise, men jeg tror ikke det vil vare så længe før holdet er komplet til den nye sæson.

mvh
Henrik Lysgaard
Henrik Lysgaard

Postby Olli » Wed May 28, 2008 12:12:35

Hej Henrik,

Tillykke med signingen af Teemu.

Nye spillere er altid hentet som erstatning for en der forlader holdet. Jeg har dog svært ved, at se hvem Teemu præcist skal erstatte. Det skulle da lige være Daniel Madsen. Vil det sige at man vil køre med 4 udenlandske backs eller hvad?

Mvh,
Oliver Okstrøm

EDIT:
Jeg så Todds udtalelse.. "”Vi skal have en back og en center. Jeg kigger både i Nordamerika og Skandinavien” forklarer Todd Bjorkstrand" .. nå, men jeg har fået svar nok allerede så :D
Olli

Return to Bestyrelsesformand - Henrik Lysgaard