I rammer rigtigt 9 af 10 gange vi gør det 1 af 10....

Henrik er bestyrelsesformand i Herning Blue Fox, og vil her svare på spørgsmål omkring hockey og specielt Herning Blue Fox.

Hvilken klub er bedst til at købe spillere?

Herning
11
73%
AaB
0
No votes
SønderjyskE
2
13%
Rødovre
1
7%
Esbjerg
0
No votes
En af de andre...
1
7%

Total votes : 15

I rammer rigtigt 9 af 10 gange vi gør det 1 af 10....

Postby Mr. AaB » Thu Oct 02, 2008 9:48:18

Hej Henrik,

Det er tankevækkende at vi år efter år rammer forkert heroppe når vi skal hente spillere og at i rammer rigtigt, vil tro der er nogenlunde samme beløb at shoppe for...

Ved godt du ikke kan og vil udtale dig om AaB konkret...men hvad gør i der er anderledes end i så mange andre klubber?

På forhånd tak

Rettede lige fra 9 af 19 til 9 af 10 som jeg mente - men hold da kæft hvor blev det udstillet i går - stort set ene flop køb vi har lvet i år....
Mr. AaB

Postby Henrik Lysgaard » Tue Oct 07, 2008 7:32:41

Hej Mr. Aab.
Du har ret, Aab kan jeg ikke udtale mig om.
At vi for det meste rammer rigtig mht. til nye spillere skal helt tilskrives vores træner team. Todd laver et fantastisk forarbejde. Han undersøger alt hvad der er muligt før han skriver med en nye spiller. Alle kan tage fejl, men Todd ved hvad han vil have for nogle typer i truppen, og det går han helt målbevist efter. En anden ting er at vi i bestyrelse og ledelse i klubben ikke blader os i hvem der skal spille i Herning, det er helt op til vores trænerteam.

mvh
Henrik
Henrik Lysgaard

Return to Bestyrelsesformand - Henrik Lysgaard