Signing af spiller.

Henrik er bestyrelsesformand i Herning Blue Fox, og vil her svare på spørgsmål omkring hockey og specielt Herning Blue Fox.

Signing af spiller.

Postby hougaard03 » Mon Oct 20, 2008 11:48:15

Hej Henrik-

Jeg sidder og undre mig lidt over, at i hentede Casper Winther, som jo i sin tid smuttede fra SE, og ja jo også smuttede fra jer...

Mit spørgsmål er så, burde der ikke dukke en advarsels lampe op, når man skriver med en spiller som man vel godt kan sige nu har ryg for at smutte fra sin kontrakt ? Eller vælger i bare at sige det var dengang?. Nu vil jeg ikke have svar på Winther sagen, men mere et spørgsmål hvordan i som klub har det med en spiller som smutte fra en tidliger klub.

Jeg tænker på spiller som ja Winther, Jim Jackson, Penker osv ? Som alle er smuttet af den ene eller anden grund.

Glæder mit til at høre et svar og tusind tak fordi du stiller op ..

Mvh
Hougaard03
Min far lærte mig at kravle.
Min mor lærte mig at gå.
Men gud lærte mig at elske V.I.K :-)
hougaard03

Postby Henrik Lysgaard » Sun Oct 26, 2008 9:55:50

Hej Hougaard03
Undskyld det sene svar, men vi har pt. som du sikkert ved en vigtig opgave vedr. vores økonomi.
Som tidligere omtalt er det altid vores trænerteam som tager sig af alt vedr. nye spillere til Blue Fox. Det er klart, at er der en spiller som har en mærkelig baggrund undersøger man, hvad der ligger til grund for dette. Er der en god forklaring og tror man på hinanden, kan det dog stadig godt komme til et samarbejde, men der er altid en risiko, men det er der jo med alle nye spillere som skal falde til i en ny klub.
Nogen gange tager man sikkert en chance, så må det bære eller briste.

Mvh
Henrik Lysgaard
Henrik Lysgaard

Postby hougaard03 » Fri Oct 31, 2008 7:28:36

Hr Lysgaard.
Jeg takker for svaret og ønsker jer al held og lykke med at få vendt den økonomiske skude..

Mvh
Hougaard03
Min far lærte mig at kravle.
Min mor lærte mig at gå.
Men gud lærte mig at elske V.I.K :-)
hougaard03

Return to Bestyrelsesformand - Henrik Lysgaard