Kontakt til hockeymagasinet.

Her kommer nyheder og mails der lægger op til debat

Kontakt til hockeymagasinet.

Postby flapz » Wed Jan 26, 2011 11:44:30

Nu prøver jeg så her!

Har i lang tid ikke kunnet skrive i chatten, jeg ved ikke hvorfor det er sådan. Når jeg skriver mit navn kommer det frem ved tekstfeltet, men kan ikke skrive i chatten efterfølgende.

Jeg har så forsøgt at kontakte hockeymagasinet både ved hjælp af kontakt "boksen" og med mail, men der er ikke kommet svar. Har der efter forsøgt at kontakte sportensverden (er det ikke dem som har det?), men intet er sket.

Jeg vil da gerne kunne deltage i debatten med alle de andre freaks :P

Håber noget kan fortælle mig hvad der er galt.
flapz
Site Admin

Re: Kontakt til hockeymagasinet.

Postby Hockeymagasinet » Thu Jan 27, 2011 2:44:20

Hej flapz,

Du skal næsten belønnes for din stædighed, så smid lige en mail igen.

Giver dog lige forklaringen her, vi har brugt utroligt meget tid og energi på at få ryddet op i chatten, så dem der har lyst til at snakke hockey kan gøre det i ro og fred for dem der, af en eller anden grund vi ikke forstår, vil ødelæggen chatten for andre.

Du er derfor blevet bannet, som udgangspunkt banner vi ikke nogle der ikke har fortjent det, men vi kan ikke udelukke at der har været en enkelt smutter,(kan godt være du slet ikke har spammet eller andet, men at vi har fået tastet forkert) så skriv derfor en mail.

Omkring manglende svar på mails, beklager vi meget, det skyldes at vi må priotere, der kommer mange mails, og vi kan ikke nå at svare på dem, men alle bliver læst.

Du er mere end velkommen tilbage.
Hockeymagasinet
Hockeymagasinet

Postby Corey » Fri Jan 28, 2011 8:59:00

Jeg har aldrig oplevet at Flapz har forsøgt at ødelægge en debat - ja ok han holder med AaB, men det kan han jo ikke gøre for :o

Så medmindre han har skrevet under et andet nick, tror jeg HM har lavet en fejl.

Konr@d
Corey

Postby flapz » Sun Jan 30, 2011 12:17:11

Jamen jeg skriver sku lige her igen, der bliver jeg set. Jeg skrev bare at jeg ikke vidste hvorfor jeg ikke kunne skrive og jeg godt kunne tænke mig at vide det.

Hvis vi snakker spam tror jeg sku jeg en enkelt gang har gjort det en nat hvor en udgav sig for at være mig og så skrev jeg en del linier fordi han skrev noget som var lodret mod min holdning og synspunkter. Det skal siges det var sent på aftenen/natten selv om det ikke er nogen undskyldning.

Men hvis i har brug for noget info så smider jeg gerne en mail igen.

Håber vi finder ud af noget.
flapz
Site Admin

Postby flapz » Sun Jan 30, 2011 9:17:35

Har også skrevet til jer igen i jeres kontakt formular. :wink:
flapz
Site Admin

Return to Debatten