Gør klubberne nok for at trække tilskuer til ?

Her kommer nyheder og mails der lægger op til debat

Gør klubberne nok for at trække tilskuer til ?

Postby heintzel » Sat Dec 14, 2013 11:06:05

Hej ,
Jeg syntes at at de fleste dk klubber sover i timen (inkl min egen) - Gør klubberne nok for at trække folk ud på de danske stadions ? mit svar må være et rungende NEJ ! Alle klubber har en fast tilskuer skare - som er tilstede mere eller mindre hvergang , men det er bare ikke godt nok. Klubberne er af den overbevisning at deres produkt er fantastisk og de behøver ikke at lave noget ekstra for at trække folk ud af deres hjem - Vi laver nogen kamp plakater - køre et radio spot op til kampen og i den tro så tror man at der kommer fuldt hus . Men dagens kunder vil altså have value for Money fra de går ind af døren og betaler deres billet. Hvis vi kigger på Sverige og Tyskland er vi jo kørt flere år bagud på den front. Ved udmærket der et et størrelse forhold som også gør sig gældende - men men de dk klubber kan stadig gøre det lang bedre end de gør idag. Idag er der Aalborg Pirates og SE som formår at tænke lidt "stort" og har gode tilskuertal - så kan man diskuterer om det er den rigtige måde de henter tilskuer på - men resultatet taler sit tydelige sprog - Begge klubber har fine tilskuertal , som alle andre klubber må kigge misundelig efter.
Personligt nå jeg går til hockey , vil jeg underholdes på isen men også udenfor . Og når jeg kommer hjem så skal jeg have den wow fornemmelse at fuck det var en super fed aften - og vil fortælle om den til venner - familie - kollegaer osv . Istedet for man kommer hjem med en tam fornemmelse , ja det var som det plejer , intet nyt på den front. Klublederne skal virkelig tænke out side the box for at få folk ud på stadion - vi/kunderne forlanger noget for vores penge - længere er den ikke. Men måske må vi erkende at Dk ikke er stort nok til at hæve sporten et eller 2 niveau mere .

HVA MENER I
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Return to Debatten