Angrebssiden

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Angrebssiden

Postby Fisker Joe » Wed Aug 25, 2010 10:00:15

Ung svensker på prøve, syntes det lidt ærgeligt hvis en spiller som Ronni Bach ryger på bænken til fordel for ham. I forvejen er en spiller som Casper Holst, Christian Skjødt sendt på 1 div. hvorfor ikke satse på dem :?: :?: I forhold til de andre hold er vi mindst i forvejen ligeså gode og bejler inden sæsonen til en top 3 placering igen.
Fisker Joe

Re: Angrebssiden

Postby Corey » Thu Aug 26, 2010 6:44:54

Der bliver jo nok kun skrevet kontrakt med WKL hvis han er bedre end dem du nævner der - og det er jeg da ret overbevist om at han er. :roll:

Der dukker skader op i løbet af sæsonen, så "boblerne" skal nok få deres chance - herregud med KWL har vi kun 4 udlændinge, vi skal ikke langt tilbage i tiden for at finde et udlændinge tal der sagde 14.

Det er mange år siden, at talenterne har haft så stor en chance for at spille sig på eliten, så hvis de ikke er der nu, er det måske fordi de ikke er gode nok.
Corey

Re: Angrebssiden

Postby Springsteen » Tue Aug 31, 2010 10:42:28

Her må jeg give Corey helt ret :D

Jeg har stadig ikke set en træningskamp i år, men altså vi spiller bredt igen i år med 4 kæder, ergo vi har stadig rigtig mange unge folk i gang, som får MASSER af spilletid!
Beholder vi svenskeren har vi altså kun 4 udlændinge i "marken" hvor jeg så enda mener Jokinen skal trækkes fra, men uanset 4 kæder og det køre Henrik med igen i år så vidt muligt det ved vi:-)

Så de unge der er i yder området af en 4. kæde er bare ikke gode nok i nu og det skal et enkelt svensker indkøb ikke lastes for, vi har brug for en bomber og det kunne jo være fantastisk, hvis han viser dig at være det, til må man formodes, en rimelig pris vel at mærke!
Springsteen

Return to Frederikshavn White Hawks