Der skal ikke hærske nogen tvivl om hvad fanklubbens vissioner er, og at vi selvfølgelig slår hårdt ned på uacceptabel opførelse, om man er medlem af klubben eller ikke.
Vi opfordreer igen til at folk kigger ind på vores hjemmeside og ser vores vedtægter og vissioner så der ikke er tvivl om disse. (Som også blev nævnt i det første oplæg)
Vi vil gerne opfordre til at henvende sig personligt til os, da det er os som "står i det", og derfor også kan gøre noget ved sagen.
I samme åndedrag vil jeg sige, at jeg som formand allerede umiddelbart efter kampens afslutning, tog kontakt til de personer som havde medbragt en megafon, og gav dem min uforbeholdne mening omkring dette, og at de rent faktisk var meget forstående.
Kan forsikre om, at der allerede er ideer til hvordan en sådan "hylekoncert" bliver afhjulpet, og, forhåbentlig, ikke vil gentage sig.
Jeg vil dog gerne vide hvilke personager som springsteen refererer til når han siger at det ikke er fanklubben som er problemet, men dem som følger med.
Vi vil igen opfordre alle til at henvende sig personligt til fanklubben hvis der skulle være ris eller ros.
Dette ville være at foretrække, da vi som fanklub ikke har en chance for at forbedre os eller gøre noget ved tingene, hvis disse bliver lagt op i offentlig forum, hvor vi ikke har kendskab til det. (I dette tilfælde faldt vi heldigvis over det ved et tilfælde)
Sidst vil jeg gerne appellere til folk om at give os en chance for selv at udbedre eventuelle problematikker.
Vi er en nyopstrtet fanklub, og selvfølgelig vil der være lidt skærmysler i starten, men giv os en chance for at rette lidt op hen ad vejen før i korsfæster os.
Men som sagt kan I alle være sikre på, at denne problematik er noget som vi tager op med Elitenord.
Venligst
Mads Bergen
Formand for White Hawks Hvide Hær
fiskerne9900@hotmail.com