Fanklubben må væk! Handling tak!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Fanklubben må væk! Handling tak!

Postby Slagteren » Mon Sep 27, 2010 7:39:42

Jeg vil starte med at sige, at vi tager alt omkring fanklubben yderst seriøst, og derfor tog vi også kontakt til Elitenord tidligt i morges, og fik et møde på plads allerede inden vi postede vores første indlæg.

Der skal ikke hærske nogen tvivl om hvad fanklubbens vissioner er, og at vi selvfølgelig slår hårdt ned på uacceptabel opførelse, om man er medlem af klubben eller ikke.
Vi opfordreer igen til at folk kigger ind på vores hjemmeside og ser vores vedtægter og vissioner så der ikke er tvivl om disse. (Som også blev nævnt i det første oplæg)

Vi vil gerne opfordre til at henvende sig personligt til os, da det er os som "står i det", og derfor også kan gøre noget ved sagen.
I samme åndedrag vil jeg sige, at jeg som formand allerede umiddelbart efter kampens afslutning, tog kontakt til de personer som havde medbragt en megafon, og gav dem min uforbeholdne mening omkring dette, og at de rent faktisk var meget forstående.
Kan forsikre om, at der allerede er ideer til hvordan en sådan "hylekoncert" bliver afhjulpet, og, forhåbentlig, ikke vil gentage sig.

Jeg vil dog gerne vide hvilke personager som springsteen refererer til når han siger at det ikke er fanklubben som er problemet, men dem som følger med.

Vi vil igen opfordre alle til at henvende sig personligt til fanklubben hvis der skulle være ris eller ros.
Dette ville være at foretrække, da vi som fanklub ikke har en chance for at forbedre os eller gøre noget ved tingene, hvis disse bliver lagt op i offentlig forum, hvor vi ikke har kendskab til det. (I dette tilfælde faldt vi heldigvis over det ved et tilfælde)

Sidst vil jeg gerne appellere til folk om at give os en chance for selv at udbedre eventuelle problematikker.
Vi er en nyopstrtet fanklub, og selvfølgelig vil der være lidt skærmysler i starten, men giv os en chance for at rette lidt op hen ad vejen før i korsfæster os.

Men som sagt kan I alle være sikre på, at denne problematik er noget som vi tager op med Elitenord.

Venligst

Mads Bergen
Formand for White Hawks Hvide Hær
fiskerne9900@hotmail.com
www.whhh.dk
Slagteren

Postby Ilya Dubkov » Tue Sep 28, 2010 12:46:58

Hej Mads Bergen og alle andre i den nye fanklub.

I gør et flot og fantastisk stykke arbejde. Jeg er imponeret over det I allerede har fået op at stå på så kort tid som fanklubben har eksisteret.

Jeg har nok om nogen været meget skeptisk overfor en fanklub i Whute Hawks. Men det var mere omkring hvilke personer der evt. skulle være i bestyrelsen osv. Jeg må sige jeg har den største respekt for Jer i bestyrelsen, og jeg vil gene optages som medlem så hurtigt som muligt, da jeg gerne vil støtte Jer i det flotte arbejde I udfører.

Der vil altid være utilfredse mennesker i forbindelse med at der kommer lidt liv og larm i gaden. Springsteen ønsker god stemning, men han er desværre bare ikke fulgt med udviklingen at der skal trommer og lidt megafoner osv. til, før der kommer gang i stemningen.

Gad vide om Spriongsteen ville overleve opvarmningen i blikskuret i Vojens?? Der kan man da om nogen kalde det for "vanvid" (Personligt elsker jeg det) at være i Vojens Skøjtehal.

Mads Bergen og andre. I har en placering som I har. Jeg ville også hellere I var bag målet som i de "gode gamle dage" men jeg har respekt for at I fortsætter med at være der hvor I efterhånden har stået nogle år nu.

Dog køber jeg ikke forklaringen med at I ikke kan høres nede bag målet pga. plexiglasset. Man kan tydeligt høre AaB og Vojens fans når de er på besøg oppe ved os og står i "Young Hawks" zonen, og det selvom de kun er 50-100 mand.

Men igen. I bestemmer og har fået en aftale i stand med Elite Nord. Det er fair, og jeg respekterer Jer rigtig meget for Jeres flotte arbejde.

Mit medlemsskab er snart på vej af den nye fanklub.
Ilya Dubkov

Postby Ishåki » Tue Sep 28, 2010 1:25:36

Personligt synes jeg det er en ganske udmærket plads I har valgt - for pga. stolpeskoven er disse pladser alligevel ødelagt. Nu er IscenterNords bedste pladser i stedet gået hen og blevet under uret (altså hvis man ser bort fra balkoner).
Ishåki

Postby Springsteen » Tue Sep 28, 2010 1:56:54

Ilya Dubkov wrote: Mads Bergen og andre. I har en placering som I har. Jeg ville også hellere I var bag målet som i de "gode gamle dage" men jeg har respekt for at I fortsætter med at være der hvor I efterhånden har stået
Dog køber jeg ikke forklaringen med at I ikke kan høres nede bag målet pga. plexiglasset. Man kan tydeligt høre AaB og Vojens fans når de er på besøg oppe ved os og står i "Young Hawks" zonen, og det selvom de kun er 50-100 mand.

Jeg er fuldstændig enig, ned bag målet... Det vil løse et hvert problem, om i syntes det er der eller ej...

Som number99 også hentyder til, har vi altså også en masse trofaste fans omkring jeres nuværende placering med faste stolepladser igennem mange år. Jeg er pænt sikker på de fra en skala fra 1-10 også var træt af fanklubben i niveau 10 i fredags! :evil: De har jer altså nærmest i ryggen 2-3 meters afstand max!

Det ser vi altså trods alt ikke i andre skøjtehaller, at kerne publikummet med faste stole områder har fanklubben helt oppe i nakken...
Springsteen

Postby JoE_Kaffe » Tue Sep 28, 2010 4:03:18

Springsteen wrote:Det ser vi altså trods alt ikke i andre skøjtehaller, at kerne publikummet med faste stole områder har fanklubben helt oppe i nakken...

Nu har jeg ikke været i alle skøjtehallerne i DK, men jeg tvivler på, at nogen af dem er indrettet lige så åndssvagt, som heroppe? Uanset, hvor "kerne"-publikummet sidder, så vil de have folk i nakken.

Jeg forstår ikke, hvorfor du bliver ved med, at udtale dig på andre folks vegne. Du har næppe snakket med alle?

ned bag målet... Det vil løse et hvert problem, om i syntes det er der eller ej.

Jeg vover pelsen her og kommer med en løsning til DIT problem: Du kan stå nede bag målet. Det løser dit problem, uanset om du vil det eller ej.

Og svaret på det du tænker lige nu: ja, jeg er medlem af fanklubben, men nej, jeg står ikke sammen med dem.
JoE_Kaffe

Postby ForzaWH » Wed Sep 29, 2010 10:25:38

Ufatteligt at der altid er nogen der skal brokke sig :? Men som Joe_Kaffe så rigtigt anfører, så kan Springsteen & hans eventuelt ligesindede jo bare selv smutte ned bag målet. Personligt synes jeg det er dejligt, at vi har fået en så engageret fanklub op at stå, og jeg nyder da også hvert sekund, hvor der bliver sunget, trummet, råbt i megafon o.s.v. Og den med at andre, udover Springsteen selv, skræmmes væk fra hovedtribunen på grund af fanklubbens lydniveau er noget mystisk, idet alle jeg har talt med samstemmende giver udtryk for at fanklubben er et kanon initiativ og at stemningen ved Rødovre kampen var super :P

PS: Jeg er selv en familiefar på 45 år - Der selvfølgelig er medlem af Whitehawks Hvide Hær :wink:
ForzaWH

Postby Springsteen » Sat Oct 02, 2010 5:49:45

Et tilskuerefald på næsten 100 mod Esbjerg i forhold til Rødovre, hvor man burde have forventet flere mod Esbjerg, første weekend i måneden, tja... man kan gisne om hvorfor, men langsiden så tyndt befolket ud!

Stor ros til fanklubben denne aften, det var perfekt og som det skal være, mere sang, mindre sirener!
Og i fik flere med på sang, selv om i var en mindre flok end den famøse premiere kamp, sådan! :D

Fotsæt stilen
Springsteen

Postby nordjyden » Sat Oct 02, 2010 10:53:30

Kanon stemnig i går det meste af kampen, jeg er ville være stolt af at have sådan en opbakning hvis jeg var spiller på isen, Forsæt med det.

Vi vinder guld i år :D :D :D

Nordjyden
nordjyden

Postby JoE_Kaffe » Sat Oct 02, 2010 11:54:05

Springsteen wrote:Et tilskuerefald på næsten 100 mod Esbjerg i forhold til Rødovre, hvor man burde have forventet flere mod Esbjerg, første weekend i måneden, tja... man kan gisne om hvorfor, men langsiden så tyndt befolket ud!

Jeg bliver altså nødt til at kommentere dette, for det er da tydeligt, hvor du vel hen med det. Jeg vil vædde min gamle - hvis jeg ejede en - hat på, at du mener, at det er fanklubbens skyld. Du glemmer åbenbart hurtigt: Der findes en del medløber fans og de forsvinder gerne, så snart det går lidt skidt, og man kan ikke ligefrem kalde indstillingen på banen i fredags (d. 24/9) for god. Hvilket medfører at nogle tilskuere gerne bliver væk til næste kamp.
Jeg er overbevist om, at det er grundlaget for de manglende 100 tilskuere.

I sidste sæson havde vi 1008 tilskuere i gennemsnittet til hjemmekampene i grundspillet. Det skyldes specielt de 3 hj.kampe imod AaB. Bliver de trukket fra, så falder gennemsnittet helt ned til 883.

Sidste år var der 846 tilskuere til den første hjemmekamp imod Herning.

Så er det, at jeg vil slutte af med, at spørge dig, Hr. Springsteen: Hvor ser du nedgangen i antallet af tilskuere?

Vh,

JoE_Kaffe

P.s. Fint at du slutter af med Ros til WHHH, men det er din første sætning, der pisser mig lidt af.
JoE_Kaffe

Postby Nordjyden #11 » Sun Oct 03, 2010 4:28:49

Springsteen wrote:Et tilskuerefald på næsten 100 mod Esbjerg i forhold til Rødovre, hvor man burde have forventet flere mod Esbjerg, første weekend i måneden, tja... man kan gisne om hvorfor, men langsiden så tyndt befolket ud!
]

En forklaring på dette kan måske findes i at der var gymnasiefest samme aften samme tid... ville tro at det kunne være grunden :wink:
Guld i 1989 og 2000 ! skal vi ikke holde statistikker og nakke guldet i 2011? :D
Nordjyden #11

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks