White Hawks - AaB d. 8/10

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

White Hawks - AaB d. 8/10

Postby Ilya Dubkov » Thu Sep 30, 2010 2:24:11

Det var nok en god idé at få flyttet kampen næste fredag mod AaB en time til kl. 18:30.

Det danske fodboldlandshold spiller i Portugal kl. 21:45 med optakt sikkert fra kl. 21:00. Med tanke på evt. omkamp og straffeslag vil hockey-kampen i bedste fald først være færdig 21:50-22:00. Så umuligt for mange at komme hjem og se landskampen i fulde drag. Jeg tror det vil være klogest at få kampen flyttet, da der gerne skulle så mange tilskuere ind til kampen som muligt.

Jeg ved der er nogen der vil sige "skide være med fodboldlandsholdet" Ja måske, jeg foretrækker også hockeyen, men jeg tænker nu mere på de ekstra kroner de 400-500 tilskuere der normalt ville komme til hockey lægger, men bliver hjemme den aften pga. landskamp, for ikke at tale om en del AaB fans der sikkert også bliver væk.

Det er med tanke på økonomi og så at alle kan se begge dele.
Ilya Dubkov

Re: White Hawks - AaB d. 8/10

Postby Springsteen » Sat Oct 02, 2010 5:44:11

Enig med Dubkov. Det vil være smart og få den her kamp flyttet til kl 18.30 eller kl 19.00 om ikke andet, det går også an og kl 19.00 vil Elite Nord sikkert godt gå med til bare og ja Aab selvfølgelig 8)

Jeg kan ikke lade være med at tænke hvorfor Elite Nord ikke her benytter sig af muligheden og lave landskamp på storskærm efter kampen? Vi skriger på nogen anderledes tiltag for at få folk på lægterne og så klubben kan tjene flere penge :D Tror mange vil blive til landskamp hvis man formår og lave omgivelserne til det og stemningen:-)....

Og ja det kan godt lade sig gøre og smække 2-300 stole op på en halv time efter kampen og en bar;-)
Springsteen

Postby Mogens Andersen » Sat Oct 02, 2010 11:03:49

Det var et godt forslag Springsteeen, der er garanteret mange som gerne vil se bold efter hockey kampen, og sikken en stemning der kunne blive, det er altid sjovest at se bold/hockey eller ?, når man er mange samlet.

Det er så op til Elite Nord, om de vil udnytte muligheden for at tjene penge og give deres trofaste tilskuere en oplevelse, det ligger lige til dem, at få sat noget igang.

Det vil nok være en god ide, at maile forslaget til dem.
Mogens Andersen

Postby JoE_Kaffe » Sat Oct 02, 2010 2:10:52

Jeg ville da bestemt være klar på sådan et tiltag :) Tænker bare, hvor skal skærmen og evt. stole stilles op? Cafeteriet er alt for lille til den slags.

Ellers 'thumbs up' for en skide god ide der, Springfield :)
JoE_Kaffe

Postby Stålkøbmand » Wed Oct 06, 2010 7:47:18

[quote="Ilya Dubkov"]Det var nok en god idé at få flyttet kampen næste fredag mod AaB en time til kl. 18:30.

Det danske fodboldlandshold spiller i Portugal kl. 21:45 med optakt sikkert fra kl. 21:00. Med tanke på evt. omkamp og straffeslag vil hockey-kampen i bedste fald først være færdig 21:50-22:00. Så umuligt for mange at komme hjem og se landskampen i fulde drag. Jeg tror det vil være klogest at få kampen flyttet, da der gerne skulle så mange tilskuere ind til kampen som muligt.

Jeg ved der er nogen der vil sige "skide være med fodboldlandsholdet" Ja måske, jeg foretrækker også hockeyen, men jeg tænker nu mere på de ekstra kroner de 400-500 tilskuere der normalt ville komme til hockey lægger, men bliver hjemme den aften pga. landskamp, for ikke at tale om en del AaB fans der sikkert også bliver væk.

Det er med tanke på økonomi og så at alle kan se begge dele.[/quote]

Men os, der kommer blot et kvarter fra Aalborg og støtter WH, vi skal nok være der - med den landstræner vi har
er Hockey en trilliard% mere spændende og der TROR man da på holdet! :roll: 8)
Stålkøbmand

Postby Ishåki » Wed Oct 06, 2010 2:51:03

det er vist også ved at være en postgang forsent at flytte den kamp....
Ishåki

Postby Stålkøbmand » Wed Oct 06, 2010 2:55:09

[quote="Ishåki"]det er vist også ved at være en postgang forsent at flytte den kamp....[/quote]

elsker udtrykket, fra dengang hvor der ikke alene kom post hver dag (modsat nu) men også både formiddag og eftermiddag - men OK - du KAN jo være over 60? :lol:
Stålkøbmand

Postby Ishåki » Wed Oct 06, 2010 7:09:04

Ja, det udtryk stammer i hvertfald fra før e-mail kom frem... :wink:
Ishåki

Postby Peter Jensen » Fri Oct 15, 2010 3:06:28

[quote="Stålkøbmand"][quote="Ishåki"]det er vist også ved at være en postgang forsent at flytte den kamp....[/quote]

elsker udtrykket, fra dengang hvor der ikke alene kom post hver dag (modsat nu) men også både formiddag og eftermiddag - men OK - du KAN jo være over 60? :lol:[/quote]

Grunden til, at der kom post to gange om dagen var, at man ikke kunne nå at sortere posten til morgenomdelingen..... Det var nu ikke fordi du af den grund fik posten hurtigere. Bare lige til orientering!

Peter
Peter Jensen

Return to Frederikshavn White Hawks