Frederik Andersen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Frederik Andersen

Postby Ilya Dubkov » Sun Oct 03, 2010 12:08:17

Kære Frederik Andersen.

Jeg må indrømme det skuffer mig utrolig meget at en mand med din status som landsholdskeeper, har så lidt overskud til dine fans. Der er ikke bare hver gang, men hver eneste gang vi taber på udebane, at du ikke skøjter hen og giver en anerkendende hilsen til os medrejsende fans.

Det syntes jeg ganske enkelt ikke du kan være bekendt. Prøv og tænk på hvor mange penge vi ligger uge efter uge for at støtte dig og holdet i Herning, Vojens, osv.

Jeg syntes det er lavt af dig, at du kun kan hilse når vi har vundet. Vi taber sammen som hold/fans, og vi vinder sammen som hold/fans.

Jeg har fuld forståelse for at du i nuet er skuffet over et nederlag som det i aften. Men tror du ikke også vi fans var/er skuffet?

Kære Frederik. Det ville klæde dig at komme over og sige "tak for støtten", sådan som de øvrige i truppen gør hver eneste gang.
Ilya Dubkov

Re: Frederik Andersen

Postby WHawks » Sun Oct 03, 2010 12:59:52

Skal der absolut findes noget at brokke sig over?
Målmænd er jo sære når det kommer til den slags ting, lad dog manden bearbejde et nederlag som han synes er bedst. Hvis det inkluderer at holde sig for sig selv, efter et nederlag, so be it.
Kunne forstå kritikken hvis det var hele holdet der ikke gad komme ud at hilse. :)
WHawks

Postby Ilya Dubkov » Mon Oct 04, 2010 2:53:03

Det er absolut ikke for at brokke mig. Det er bare sandhed jeg kommer med.
Ilya Dubkov

Postby WHawks » Mon Oct 04, 2010 4:03:50

Jeg erindrer ikke at have skrevet at du talte usandt.
WHawks

Return to Frederikshavn White Hawks