Refereat af WH - Hvidover

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Refereat af WH - Hvidover

Postby AllanM » Fri Oct 15, 2010 1:58:19

Har læst referatet af kampen imellem WH og Hvidover på albankligaens hjemmeside, og undrer mig i den grad over hvilken kamp, som forfatteren har siddet og set på.
Først er han inde på at WH var "heldige", eller måske snare at Hvidover var "uheldige" med at være bagud efter 1.periode.
Det var måske ikke den mest prangende periode, men man stod da på intet tidspunkt og frygtede Hvidover. WH sad da på spillet, men kunne ikke rigtigt bryde igennem, også fik Hvidover nogle kontrastød, men intet farligt af betydning. Og det var vel kun et spørgsmål om tid inden WH fik hul på bylden, hvilke så henleder mig til næste punkt. Omkring det første mål, skal ikke kunne sige om der var icing, så ikke situationen, men selv hoveddommeren vinked afværgende.
Den næste ting jeg falder over er at, der bliver skrevet at Michael madsen fik nok, og blev udskiftet. Det var trænerens beslutning at udskifte ham, hvliket også betød at en af spillerne måtte ned til Madsen og fortælle ham at han skulle udskiftes.
Sidste ting. Rasmus Christiansen som man of the match. Nuvel, han spillede da bedre end hidtil, men Man of the Match??? Jeg talte dem ikke, men manden havde indtil flere fejlpasninger, og var i flere situationer noget usikker, men pga af modstanderens styrke eller manglen på samme, så kostede det ikke noget.
Sammenlign ham med Mads Bech, Rasmus Søndergaard eller Mark Müller Larsen, så kan han da IKKE være Man of the match.
AllanM

Re: Refereat af WH - Hvidover

Postby Peter Jensen » Fri Oct 15, 2010 4:00:21

Jeg er nu meget enig i det referat på albankligaen!

Om målmanden havde fået nok, eller om det var træneren der havde fået nok af målmanden, er vel to alen ud af samme stykke?

Om Rasmus Christiansen var "man of the match", kan vel diskuteres, men han gjorde det faktisk rigtig udmærket.

Peter
Peter Jensen

Postby Ishåki » Fri Oct 15, 2010 4:55:32

Peter Jensen wrote:Jeg er nu meget enig i det referat på albankligaen!

Peter

Æh, du har vel også set den samme kamp, da du jo netop står ved siden af skribenten - har jeg set... :wink:
Ishåki

Postby Peter Jensen » Fri Oct 15, 2010 5:07:51

Ja, jeg har da set den samme kamp!

Peter
Peter Jensen

Return to Frederikshavn White Hawks