Vores kære kampprogram

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Vores kære kampprogram

Postby Ilya Dubkov » Tue Dec 07, 2010 11:51:54

Jeg må indrømme jeg syntes vores kampprogram til hjemmekampene er yderst mangelfuldt. Ikke nok med at der nærmest ikke står ret meget deri, der mangler så meget info at det er direkte pinligt.

Tag Esbjerg-kampen. Der stod det at Pasi Tuominen fra Esbjerg, i sidste sæson var på try-out i Frederikshavn.. Ganske rigtigt havde vi en ung mand med samme navn heroppe, men manden Esbjerg havde med var 35 år!!! Mangelfuldt og pinligt.

Hvad værre er og mere direkte skandaløst... Hvordan kan man i aftenens kampprogram totalt ignorere og "glemme" den fantastiske rekord og bedrift Tomi Jokinen har præsteret i én og samme klub. 554 kampe for samme hold og rekord i dansk hockey nogensinde.. Hvordan kan man glemme at skrive dette i et program for dagens kamp? !!!!!
Ilya Dubkov

Re: Vores kære kampprogram

Postby Slagteren » Wed Dec 08, 2010 6:07:24

Jeg kan kun svare på det om tomi til aftens kamp.

Dir. ville ikke skrive det i kampprogrammet da der er andre som folder dem osv. og da det var kanalfrederikshavn som havde denne historie først, skulle budskabet ikke ud om at han havde jubilærum. Så fordi de var trykt nogle dage før kampen så kunne det ikke stå deri.
Slagteren

Postby NO98 » Wed Dec 08, 2010 6:08:18

Du kan trøste dig med, at der ikke er ret mange der opdagede det - var det 554 til en topkamp. Ufatteligt men dog typisk "frederikshavnsk"
NO98

Postby JoE_Kaffe » Wed Dec 08, 2010 4:38:03

NO98 wrote:Du kan trøste dig med, at der ikke er ret mange der opdagede det - var det 554 til en topkamp. Ufatteligt men dog typisk "frederikshavnsk"

Jeg sakser lige mig selv inde fra tv2sport.dk:
Nu var kampen igår blevet fremskudt fra februar, med meget kort varsel og samtidig skulle WH-SE kæmpe imod landskampen i håndbold og FCK's kamp om de få tilskuere, der nu en gang er. Det var forståeligt, at der ikke var ret mange igår.
JoE_Kaffe

Return to Frederikshavn White Hawks