Rødovre/Bo Andersen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Rødovre/Bo Andersen

Postby Ilya Dubkov » Sat Dec 11, 2010 10:27:21

Jeg havde i aftes fornøjelsen at være i Rødovre Skøjte Arena og overvære kampen mellem Rødovre og White Hawks. Jeg syntes dog hoveddommer Bo Andersens "opførsel" især før kampen kræver et kritisk eftersyn, for det var under al kritk, sådan som han førte sig frem før kampen i og omkring hallen.

Jeg skal her prøve at ridse nogle ting op, som jeg så tingene, og flere af mine medrejsende også registrerede.

17:45. Vi ankommer til hallen, og der ser vi Bo Andersen med hovedet inde i en bil, hvor han griner og fjanter og rigitg fører sig frem. Han går videre hen mod indgangen, hvor en kontrollør lige får et par spøjse ord med på vejen. Derefter sætter han kursen ind mod selve hallen, og hver eneste af de 15-20 mennesker der er tilstede på det tidspunkt får et kærligt klap eller en bemærkning med af Bo eller omvendt. Det var ren hyggestue!!! (Alle kender alle)

18:00. Bo Andersen cirkulerer igen rundt inde i selve forhallen, hvor han er i kærlig omfavnelse med en kvinde. De snakker også sammen, og der er en god stemning hele tiden uanset hvem Bo Andersen snakker med.

Noget nær samtidig trækker Rødvore direktør Brian Møller, Bo Andersen til side. De går over i et hjørne, og hvad de snakker om kan vi af gode grunde ikke høre. Efter en samtale på 2-3 min. går Brian Møller ind i Rødovre-shoppen, hvor han henter en Rødovre trøje og giver til Bo Andersen. Den tager Bo imod, og "gemmer" den sådan lidt af vejen, men den kan dog stadig ses, hvilket får mig til at tage et billede af situationen. De to sludrer videre i et par minutter, inden Bo Andersen går imod omklædningsrummet.

Bo Andersen får også lige givet nogle bemærkninger til et par af dem han møder på sin vej til omklædning.

18:55. Bo Andersen og resten af dommer-kvartetten entrerer isen, og der kommer Bo smilende ud, kører hen til "boksen" og vider high-five til personalet derinde. Der bliver også snakket og grinet, og igen. Ren hyggestund!!!

Hvad der sker i kampen af ting og sager vil jeg ikke komme ind på. Det kan altid diskuteres. Men jeg syntes Bo Andersens opførsel er under al kritik, og bør granskes nøje af unionen. Syntes ikke det kan være rimeligt at man kan være så gode venner med alt og alle inden kampen. Man bør gå seriøst til opgaven, og ikke snakke unødvendigt meget med hjemmeholdet. Det giver et meget dårligt signal.
Ilya Dubkov

Return to Frederikshavn White Hawks