Bustur til Odense.

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Bustur til Odense.

Postby Slagteren » Sun Dec 26, 2010 10:12:12

Hej alle sammen

Det er blevet tid til endnu en bustur. Denne gang går turen til Odense, tirsdag d. 28/12.

Der er afgang fra Frederikshavn Busterminal kl 14.55, hvorefter der vil blive standset følgende steder:

•Scanel Hockey Arena, kl. 15.05.
•Shell i Sæby, kl. 15.20.
•Th. Sauersvej i Aalborg, kl 15.50.

Kampen bliver fløjtet igang kl. 19.30.

Prisen for medlemmer er: 100,-

Prisen for ikke-medlemmer er: 150,-

Vi håber på stor tilslutning til årets sidste tur med White Hawks Hvide Hær, så vi kan få sendt hundene tilbage på kennelen. Tilmeldingen skal ske til tlf.nr. 22 24 43 19 eller via mail til fiskerne9900@hotmail.com.

Vel mødt,
Mads Bergen
Slagteren

Re: Bustur til Odense.

Postby Ilya Dubkov » Wed Dec 29, 2010 3:03:04

Jeg havde i går fornøjelsen at være med på busturen til Odense. Jeg vil hermed gerne viderebringe min allerstørste ros til arrangøren af denne tur. En helt igennem super-tur, der naturligvis fik den ekstra kolorit på det hele, med tre fortjente point til vores højt-elskede White Hawks.

Normalt kører jeg selv afsted til udekampene, det set i det lys, at der førhen altid var ballade med enkelte i forbindelse med busturene. Jeg skal da godtnok love for der er blevet "luget" godt ud i den forsamling. Det var 40 feststemte supportere der tog afsted i går, og hele turen blev afviklet i en atmosfære så alle kunne være med, dreng-pige, stor-lille osv.

Jeg bakker 100 % op om den her fanklub der endelig er blevet stablet på benene, og jeg har den største respekt for de mennesker der har taget initiativet til at få det hele på skinner. I fortjener ikke ros nok, for det er intet mindre end fantastisk det I har præsteret.

Det er på ingen måde sidste gang jeg har taget med supporter-bussen i den her sæson, ja jeg glæder mig rent faktisk allerede til næste gang jeg får muligheden for at være sammen med alle Jer dejlige mennesker.

Og til alle Jer der ikke endnu har været med bussen. Prøv det, kan varmt anbefales. Øllet er godt, stemningen er god, og husk så sidst men ikke mindst!!! Vores spillere behøver opbakningen, og bifalder at vi er mange afsted på udebane.

Hilsen
Michael Eriksson Kristensen
Ilya Dubkov

Re: Bustur til Odense.

Postby ForzaWH » Wed Dec 29, 2010 5:35:53

Hej Michael

Nu var du jo så selv med til at skabe den gode stemning :lol:
Men ja, det er fedt at være på tur med verdens bedste fanklub, og næste gang går det så udover en lille og ganske så ubetydelig underskudsgivende forening ved Klisterkanalen :P
ForzaWH

Return to Frederikshavn White Hawks