Nye kontrakter

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Nye kontrakter

Postby #12 » Wed Feb 02, 2011 10:56:45

Først tillykke med din nye kontrakt Rasmus Søndergaard :D men jeg håber da inderligt, at du har fået tilføjet et par ekstra linier nederst på kontrakten, og det må da være, at du skal have en makker i backlinien den kan spille og forstå ishockey :!: Hold da helt ferie, hvor skal du spille godt hvergang, og jeg siger hvergang, du er på isen.
Du har en makker, som laver den ene efter den anden elementære fejl. Konstant skal der ryddes op, eller konstrueres noget offensivt opspil, og det kan kun blive dig, da makkeren ikke fatter hvad der foregår på isen. 5 fejlpasninger og 4-6 ising pucke i hver eneste kamp, er der en spilbar medspiller i synsfeltet, ja så kan man se i øjenene af # 9 ,at pucken den må slåes til ising, men det kan jo også være, at det er resten af holdet, der bare ikke fatter at løbe i fri possion. Hold k... hvor jeg glæder mig til at se den tid, hvor du får en back kollega, der bare kan matche din forståelse og fight for spillet. P.......... gået Sønder, hold hovedet oppe, så må vi håber at der engang kommer en træner, der kan se problemet (barnet) jeg kan sige dig, der er mange på tilskuerpladserne, der har løsningen på dette problem.

Re: Nye kontrakter

Postby Springsteen » Thu Feb 03, 2011 4:59:00

Godt skrevet!

Jeg har faktisk i snart 2 år nu haft lyst til og komme med min mening om træner Henrik Christiansens søn Rasmus Christiansen # 9 og nu må det altså også bare ud, når jeg ser en anden starte...

Det er fuldstændig skandaløst han får så meget som 1 minuts spilletid på holdet!

Han har ikke niveau til at begå sig, og nu over 2 år ikke forbedret sit spil, tværtimod hænger han mere og mere efter, de øvrige unge på holdet der er blomstret på fantastisk vis i over to sæsoner nu.

Dette gælder på alle måder, skøjtemæssigt, teknisk, fysisk og sidst men ikke mindst spilforståelse! Intet hænger sammen og han falder fuldstændig uden for holdet, så det er så forfærdelig pinligt og se på og du har helt ret i det går hele vejen rundt på lægterne og gjort det længe. Alle og her menes alle ryster på hovedet og siger deres klare mening om vores nr. 9 hver gang han er inde på isen og dummer sig på alle måder!

Det mest pinlige er, at det er vores træners søn. Og at en træner på det her niveau, sin søn eller ej, ikke tager konsekvenserne og bare erkender det ikke duer i stedet for at være så f...... naiv og egoistisk over for resten af holdet og alle os som følger!
Jeg er faktisk også overrasket over Rasmus selv, ikke kaster håndklædet i ringen? Han må da virkelig føle han stort set intet, hverken skøjte eller stav, sætter rigtigt når han er inde... Det skriger til himmlen! Han udstråler heller ingen gejst eller selvtilid overhovedet, bliver han måske lige frem tvunget og vil ikke sige fra over for sin egen fader???

Jeg kan gå med til han fik chancen nogen få skift mod slutningen af kampe vi føre klart, men nej f.eks i en topkamp mod Herning her sidst, hvor han spiller en katastrofal 1. periode med det ene skandaløse skift efter det andet, får det ingen konsekvenser og en plads på bænken om ikke andet til 2. periode.

På en eller anden måde er det nærmest synd for knægten det hele, men nu må det altså frem og til at have fokus, det her kan ingen blive ved at leve med og stå model til! :x
Springsteen

Postby #12 » Thu Feb 03, 2011 9:00:59

Hejsa
Jeg må indrømme at jeg er noget betænkelig ifb næste sæson, rygterne går jo at #4 og #8, måske #23 indstiller karrieren og #40 samt #30 og #19 rejser også efter denne sæson, og hvad så næste år??. Man takker nej til sponsorer til forstærkning i slutspil, hmmm betænkeligt af træneren, måske der burde være skiftet ud på backpladsen, der kunne man have fundet betydelig forstærkning i egne rækker, Mathias E. Larsen kunne have udviklet sig til måske en ligeså stærk og fremtidsikkeret back som Mark Muller Larsen, HVIS HAN HAVDE FÅET CHANCEN,men,men, men, så måtte vores talentløse #9 jo have fundet andet at beskæftige sig med. Føj for dælen, det lugter langt væk af familiært rygklapperi. Christian #19 blive jo bænket ,bare knægten laver en 2 min. udvisning, hvis han da ikke bliver smidt af holdet!!!! Uden han ved hvorfor, skal han ikke spiller 2 eller flere kampe, lige efter en succesfuld landsholdtur, hvor han er en af de bedste, betænkeligt for alle udenfor banen. Det er ligeledes meget betænkeligt, at træneren IKKE kan bruge, Kennie,Rævdal;Nedermark,Nørbak og Ravn, som jo spiller rimelig stabilt i Rødover,Aab,og Odense. Ja og så forsvinde projekt 2014 talenterne jo også fra en side af, Højbjerg tvillingerne, rygtes jo til Sverige, hvor sidste års talent Meyer også rejste til sidste år. Mon træneren har flere talenter som #9 i tankerne til næste sæson. uha uha fremtiden tegner ikke godt.
Man takker NEJ til forstærkning,( jeg kunne måske godt tænke mig en angriber ala Dubkov, så kunne man måske have brugt 4 kæden lidt mere, hallo manden med økseskaftet, hvad gør sponsorerne ? ja man giver sku da bare pengene til AAB, så de kan forstærke sig, jeg vil grine min r.. i laser, hvis vi ryger i pulje med de Røde, og bliver rundbarberet af vores tidligere talenter, og deres nye forstærkninger som vores WH sponsorer har betalt, hold da k... en farce. Men så kan man måske få øjene op, for vores træners tankegang. :evil: Det holder ikke i længden projekt 2014, hvis der rejser/stopper 6-8 etablerede mænd efter sæsonen.Få dog øjene op i WH. bestyrelse, vi tilskuerere og rygter om etablerede spillere, har lugtet lunten.

Postby Corey » Thu Feb 03, 2011 12:05:58

Hej # 12

Det hænger ikke helt sammen det du skriver, hvis vi fik de spillere tilbage som spiller i andre klubber, hvem skulle så sættes af holdet (bortset fra nr. 9?)

Vi er jo for første gang i klubbens historie i den gode situation, at vi udvikler flere gode talenter end vi selv har plads til - så det er da positivt at de "næstbedste" søger til andre klubber - hvem ved måske kommer der hjem engang hvor det går knap så godt !!

#8 har jo forlængst meldt ud, at han vil stoppe for at hellige sig sin virksomhed - det er vel næppe trænerens skyld - #23 har meldt ud at han gerne tager en sæson mere - #4 nærmer sig jo den alder hvor det skal være slut, men det er kun ham selv der kan tage den beslutning.
#40 og #30 kan vi ikke holde på, og vi kan heller ikke forhindre de unge talenter i at ville afprøve deres talent i andre/større ligaer.

Jeg syntes faktisk at det er helt rigtigt set, at vi ikke køber flere udlændige lige nu - da vi uden tvivl mister spillere til næste sæson, er det yderst vigtigt at dem der også er her næste år får dyrbar erfaring fra et PO. Udlændinge med erfaring kan man altid købe.

Det skal nok blive godt i næste sæson, dem der rejser / stopper hører til de mest løntunge Danskere, så deres afgang vil give råd til at købe nogen gode udlændinge.

Projekt 2014, betyder jo faktisk at vi ikke skal toppe hverken nu i PO eller i næste sæson - men først i 2014 - det er der 3 sæsoner til - der kan ske meget på 3 sæsoner.
Corey

Postby Ishåki » Thu Feb 03, 2011 4:48:30

Har lidt svært ved at se hvem som pt. skal overtage efter #30 og #40.
Hvad angår #4 og #8 går det nok bedre, de kan vel efterhånden erstattes af egen avl.
Mon ikke både #19 og #23 også er at finde på holdlisten til næste sæson...?
Tvillingerne #16 og #18 er nok også tabt, men er absolut ikke bærende kræfter som ej kan erstattes.

Mener dog ikke at fremtiden er helt så lys, som mange vil gøre den til (projekt 2014). Det tynder efterhånden ud i den før så store flok af egne talenter. Der er vel en håndfuld drenge på 1DIV/U20 samt yderligere en lille håndfuld på U17, men så begynder det godtnok også at se rigtig tyndt ud. Årgang 1995 og yngre er i den grad blevet forsømt - nok fordi man mente den hellige grav velbevaret pga. den tydelige talentmasse årgang 1990-1994.

Og hvem siger i øvrigt at drengene kommer igennem nåleøjet hos cheftræner HC - der er vist mange som af den ene eller anden grund er blevet blacklistet...
Ishåki

Postby #12 » Thu Feb 03, 2011 10:11:00

Ja nåleøjet !! ufatteligt at #9 er kommet igennem det, men heldigt for ham at farmand er træner, hvilken som helst anden klub, kunne vel ikke engang bruge en back, med så lidt teknik og overblik som at kigge i en tunnel på sit 1 div. hold. Der var et hold der blev dansk mester, i u14 rækken, Jeg ved at 25 rimelige talenter blev barberet ned til 3 unge mennesker, vel og mærke da majestæt HC overtog "chef" posten i ungdommen, og Kennie,Nordentoft,Nørbak er vel de eneste der har skøjter på idag, BETÆNKELIG UDVIKLING, w.h.:twisted:

Postby WHawks » Thu Feb 03, 2011 11:21:59

Så stop da det personforfølgelse...
Og hvad fanden skal vi med alle de forwards (+en keeper) der nævnes? Hvad har det med backsituationen at gøre? Fint nok at vi har en eller to yderligere backs i brutto truppen som sikkert fint kunne træde ind i stedet for Chrsitiansen, men enten i kan lide det eller ej, spiller erfaring også en rolle når man allerede har så mange unge spillere med fast spilletid.
Og så i forhold til de navne der eller nævnes; hvordan ville du få plads til Ravn, Nørbak, Rævdal, Nedermark i den nuværende trup? De væsentligt yngre spillere som spiller dér er da allerede nu mindst på niveau med dem. Det er da dér fremtiden ligger. Nørbak, Rævdal og Nedermark er da iøvrigt alle marginalspillere i AaB, hvilket vel siger en del når man tænker på hvor lidt konkurrence de har fra AaBs egne unge spillere...så at tro de ville kunne træde ind her og gøre en forskel er da vanvittigt.
Personligt synes jeg ikke at Rævdal på backpladsen har haft mere at byde ind med end det Christiansen giver pt, men der er vi jo så nok uenige.

Jeg synes på ingen måde at Christiansen er vores bedste back, og han får formentlig også mere istid end han ville med en anden træner, men derfra og så til at hænge manden ud som det gøres her. Med fare for at lyde som en gammel tosse...i skulle skamme jer.
Der er intet i vejen med saglig kritik, men det her er langt over grænsen.
WHawks

Postby #12 » Fri Feb 04, 2011 7:33:29

Jeg kan godt kende forskel på dit og dat, personforfølgelse !!!!! der er facts nu har vi set på dette klovneri i 2 sæsoner. Hvor længe skal man kigge på inden man må give sit besyv med, uanset hvem der ellers har optrådt på dette hold, er de blevet høvlet og hakket ned, ja bla. Corey, og absolut Spanhel, hver ensest gang de satte skøjten forkert, var der kommentarer, var det ikke personforfølgese eller hvad.!!!
:?

Postby Corey » Fri Feb 04, 2011 10:31:17

Jeg må give Ishåki ret i at det bliver svært at erstatte #30 og #40 - de kan ikke erstattes fra egne rækker.

#40 er vel en af de bedst betalte danskere i WH, så hans løn bør kunne betale en god udenlandsk 1. center. Det er værre med #30, for han spiller stadig på den 2. års kontrakt han fik da vi hentede ham i Herning - og det er nok ikke verdens største kontrakt.
Jeg tror vi skal give Kim P. chancen, og så kan vi hente en anden keeper senere på sæsonen, hvis han ikke slår til.
Vi skal desuden skaffe os af med Willy, han har ikke slået til, Normio kan vi derimod godt beholde for min skyld.
Corey

Postby Ishåki » Fri Feb 04, 2011 3:18:30

Altså en "befri Willy"..... :wink:
Ishåki

Next

Return to Frederikshavn White Hawks