Hejsa
Jeg må indrømme at jeg er noget betænkelig ifb næste sæson, rygterne går jo at #4 og #8, måske #23 indstiller karrieren og #40 samt #30 og #19 rejser også efter denne sæson, og hvad så næste år??. Man takker nej til sponsorer til forstærkning i slutspil, hmmm betænkeligt af træneren, måske der burde være skiftet ud på backpladsen, der kunne man have fundet betydelig forstærkning i egne rækker, Mathias E. Larsen kunne have udviklet sig til måske en ligeså stærk og fremtidsikkeret back som Mark Muller Larsen, HVIS HAN HAVDE FÅET CHANCEN,men,men, men, så måtte vores talentløse #9 jo have fundet andet at beskæftige sig med. Føj for dælen, det lugter langt væk af familiært rygklapperi. Christian #19 blive jo bænket ,bare knægten laver en 2 min. udvisning, hvis han da ikke bliver smidt af holdet!!!! Uden han ved hvorfor, skal han ikke spiller 2 eller flere kampe, lige efter en succesfuld landsholdtur, hvor han er en af de bedste, betænkeligt for alle udenfor banen. Det er ligeledes meget betænkeligt, at træneren IKKE kan bruge, Kennie,Rævdal;Nedermark,Nørbak og Ravn, som jo spiller rimelig stabilt i Rødover,Aab,og Odense. Ja og så forsvinde projekt 2014 talenterne jo også fra en side af, Højbjerg tvillingerne, rygtes jo til Sverige, hvor sidste års talent Meyer også rejste til sidste år. Mon træneren har flere talenter som #9 i tankerne til næste sæson. uha uha fremtiden tegner ikke godt.
Man takker NEJ til forstærkning,( jeg kunne måske godt tænke mig en angriber ala Dubkov, så kunne man måske have brugt 4 kæden lidt mere, hallo manden med økseskaftet, hvad gør sponsorerne ? ja man giver sku da bare pengene til AAB, så de kan forstærke sig, jeg vil grine min r.. i laser, hvis vi ryger i pulje med de Røde, og bliver rundbarberet af vores tidligere talenter, og deres nye forstærkninger som vores WH sponsorer har betalt, hold da k... en farce. Men så kan man måske få øjene op, for vores træners tankegang.

Det holder ikke i længden projekt 2014, hvis der rejser/stopper 6-8 etablerede mænd efter sæsonen.Få dog øjene op i WH. bestyrelse, vi tilskuerere og rygter om etablerede spillere, har lugtet lunten.