Nye kontrakter

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Nye kontrakter

Postby WHawks » Fri Feb 04, 2011 5:45:13

#12 wrote:Jeg kan godt kende forskel på dit og dat, personforfølgelse !!!!! der er facts nu har vi set på dette klovneri i 2 sæsoner. Hvor længe skal man kigge på inden man må give sit besyv med, uanset hvem der ellers har optrådt på dette hold, er de blevet høvlet og hakket ned, ja bla. Corey, og absolut Spanhel, hver ensest gang de satte skøjten forkert, var der kommentarer, var det ikke personforfølgese eller hvad.!!!
:?

Også allerhelvedes meget forskel på hvad man kan og skal forvente af en fuldtidsprofessionel import-spiller der er hentet for at gøre en forskel og så en ung dansk spiller på lommepenge. Når det så er sagt har jeg aldrig læst noget så decideret ondskabsfuldt omkring Corey og Spanhel. At Corey havde gang i nogle sideprojekter i sit privatliv er jo en helt anden snak, og kommer for så vidt ikke hans evner på banen ved.
Men fint nok hvis det er den tone man vil holde, når ikke man kan brokke sig over holdets præstationer må man jo finde enkelte spillere at kaste sig over...
WHawks

Re: Nye kontrakter

Postby #12 » Fri Feb 04, 2011 10:07:48

Han kan sut røvskæg den idiot, nu er det fandme anden kamp han koster dyrt!!!! Skrid nu hjem....
Fatter ikke at den gode træner ikke bænker ham i forhold til Reeder, men også Radim skuffer med 0 point, i det hele taget er der for mange der halter, hvad sker der, kan da ikke passe, at så mange spillere falder ud
Kære WH
Dette er blot et lillie udpluk af Spanhel Hetzen, ja jeg ved sku ikke hvad du kalder det, frem for andet.

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks