Kvartfinale-puljen

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Kvartfinale-puljen

Postby Ishåki » Tue Feb 22, 2011 7:53:23

På fredag tages hul på kvartfinale-runden, nogen vil hævde at ishockeysæsonen først begynder nu. Hvordan ser I FWHs muligheder - realistisk og nøgternt, og ikke blot udfra hjertet....?

Personligt tror jeg det bliver en stor ulempe, at holdet ikke har haft noget at spille for de sidste mange uger. Der har sandt at sige ikke været meget at råbe hurra for længe, de sidste 10% har simpelthen manglet - især i forsvaret. Jeg frygter at man kommer til at lide under ikke at være oppe i slutspilsgear, i modsætning til fx Hvidovre, som har skullet kæmpe lige til det sidste for at bevare 4. pladsen.

Og selvfølgelig er holdet alvorligt handicappet med de mange skader, og eftersom der er en 2-3 bærende kræfter i blandt, kan det godt vække en smule bekymring. Iøvrigt fatter jeg ikke, at man kan få hele 4 mand skadet i en betydningsløs kamp som den mod Vojens - det virker ærlig talt en smule amatøragtigt. Nogle vil hævde at det var Vojens som førte an, men der skal altså to til en tango...

Nå, men holdets muligheder for avancement til semifinalerne afhænger i høj grad af hjemmekampen på fredag mod Hvidovre. Årets pt. vigtigste kamp, da pointtab her nemt kan vise sig at blive katastrofalt. Lur mig om ikke også Hvidovre betragter denne kamp som nøglen til deres fortsatte succes.
Ishåki

Re: Kvartfinale-puljen

Postby Corry Perry » Tue Feb 22, 2011 8:51:18

Vi vinder guldet. Det har jeg sagt lige siden første træningskamp og det holder jeg på.

Jeg er 100% enig i at spillerne ikke har levet op til ALT hvad de er i stand til, men jeg er sikker på at de nok skal løfte sig, og når vi får alle mand klar, hvertfald næsten alle, så er jeg sikker på at vi spiller lige op med både HBf og SE. Jeg mener, himlens ild ramme mig hvis jeg tager fejl, at kvarten blot er en formalitet. Set i forhold til grundspillet så burde vi være sikre på en semi.

Så GULDET TIL NORD, GULDET TIL NORD, GULDET, GULDET, GULDET TIL NORD :!:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Frederikshavn White Hawks