TV2 sport

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

TV2 sport

Postby NO98 » Sat Mar 19, 2011 8:18:57

Min ydmyge mening - det er intet mindre end en skandale at høre kommentatorene på TV2 Sport. Næste gang tror vil jeg hellere se maling tørre, frem for at høre to narrehatte så forudindtaget.
NO98

Re: TV2 sport

Postby Corry Perry » Sat Mar 19, 2011 11:10:46

Var det Møjhaard og Fritz?
I så fald har den kamp ikke været værd at se i tv!
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Stålkøbmand » Thu Mar 24, 2011 10:29:04

Jimmy Bøjgaard, født i Herning og Narko Frits som vi kender for godt

Ja, de ved noget om Hockey

MEN FOR F-_---- hold nu jeres private medlemskaber af klubber i midtjylland ude af jeres kommentarer,
når fx. Frit siger:

Ja, nu må Sønderjyske snart få den puttet i kassen.... (Citeret efter hukommelsen)

Først i slutningen af 3. periode: Fantastisk kæmpet af Fr-Havn - men det var også keeperen

Jeg vil godt se den keeper der redder 44 skud uden hjælp fra Danmarks stærkeste defensiv (når det gælder) *) :D
Stålkøbmand

Postby nielsen024 » Thu Mar 24, 2011 11:34:42

Jeg synes nu Jimmy Bøjgaard og Frits Nielsen gør det fint. Det er også godt med Eller som medkommentator. De prøver efter min mening at være neutrale, men de kan snart ikke sige et ord, uden nogen tolker det som en favorisering af andre hold. Giv nu lige herrene en chance, de har jo lov at kommentere de forskellige ting, uden de behøver at holde med et bestemt hold.

Frederikshavn fik masser af ros i tirsdags, og det fik de allerede efter og under første periode. Jeg er selv tilhænger af Frederikshavn, og føler ingen grund til kritik af TV2 sport.

Jeg er glad for, der endelig er en kanal, der viser dansk ishockey. Jimmy Bøjgaard betyder meget for ishockeyen på landsplan, så synes vi skal behandle ham pænt sammen med medkommentatorene.

Så synes jeg iøvrigt ikke det klæder en debatside, at man kalder folk diverse ting som eksemplet i sidste indlæg med Frits Nielsen.
nordjyden
nielsen024

Postby Stålkøbmand » Thu Mar 24, 2011 11:40:08

OK påfør citationstegn

Frits havde et tilnavn da han spillede, ligesom "Kirsten" Arvidsen o.s.v.

Beklager, hvis dette ikke er almen kendt...... :o
Stålkøbmand

Postby Corry Perry » Thu Mar 24, 2011 2:36:53

Nu er en debat vel også til at fremføre synspunkter og meninger og at man kalder kommentatorerne navne er vel ikke værre end at kalde spillerne "navne" eks. Tudegrey og Narkoschultz.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Frederikshavn White Hawks