Trup 2011/2012

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Trup 2011/2012

Postby NO98 » Thu Jul 07, 2011 2:32:35

Tak for at du tog dig tid til at gennemgå mine indlæg, det vidner om ihærdighed. Du har sikkert også læst - at ingen af mine "udfald" har være mod spillere eller andre som er tilknyttet WH på den ene eller anden måde. Det har som regel været overfor "ligesindede" som har haft rigelig mulighed for at give igen, og også benyttet muligheden :D Men jeg har min mening om skrivebordstigre som ka det hele på den halve tid og endda uden at holde ved, og de skal være mere end velkomne til at give igen af samme skuffe. Men stop hetzen mod spillerne - de fortjener mere respekt end det.

/NO98
NO98

Postby Slagteren » Thu Jul 07, 2011 3:00:55

Jeg bakker NO98 100% op.
Slagteren

Postby Munk » Fri Jul 08, 2011 11:15:49

Skal man vælge side, bakker jeg ikke no98 op.

Hvorfor er Ishockeyspilleren #9 (eller nogen anden WH-spiller for den sags skyld) fredet? Må man ikke kritisere spillere fra eget hold? Syntes Rasmus Klump er meget rammende. Det er jo ikke mennesket Rasmus der angribes, men spilleren Rasmus (aka "Trænerens søn"). Vi har vel lov at have en mening - ingen grund til at kalde folk 12-13 årige spader, eller klaphatte bare fordi man mener noget andet.

Syntes også #9 hører til i 4. kæde, hvis der SKAL være plads til ham (hvis nogen skulle være i tvivl).
Munk

Postby Corry Perry » Fri Jul 08, 2011 5:19:51

Det er vel et spørgsmål om meninger. Jeg ser ikke umiddelbart hvordan "trænerens søn" kan være stødende. Det er et bare et faktum. Personligt har jeg aldrig haft noget imod at blive omtalt som min fars søn...
Og ang. Rasmus Klump, så er det vel ikke ensbetydende med at det SKAL klinge negativ, det er nok også bare hvordan det opfattes. Og hvis ikke det er i orden at give sine "egne" spillere navne, så er det heller ikke i orden at give NOGEN andre spillere navne eks. Heinz Ehlers = Tudeheinz osv.

Og jeg tilslutter mig også dem der mener at 3. kæden er det absolutte maksimum for # 9's vedkommende. Han er ikke bedre, og han har ikke udviklet sig synderligt meget de sidste tre år, så jeg mener det er på høje tide at give mere istid til Anders Thode og Mark Larsen.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby NO98 » Fri Jul 08, 2011 6:25:52

Fredet fordi ingen af jer har kapacitet (læs: kendskab mere end den normale farvede WH tilskuer) til at vurdere hockeyspilleres kvalitet - eller hvilke gameplan træneren har med spillerne eller spillet!

Og brug af andre navne end #9 og Rasmus C - er stødende - hvis man ikke kan se det, ja så vil enhver forklaring være overflødig, det ville ikke blive fattet alligevel.

Og de forudsætninger du lægger i diskussionen Corry (i orden eller ikke i orden at give navne) det er jo ganske enkelt ikke det som diskuteres!

Vælg side eller lad være, jeg kunne ikke være mere ligeglad. Men jeg appelerer til at I se og nyder hockey, overlad trænerjobbet til HC og drop hetzen mod enkelte spillere!

Kritik overfor holdet er ok, så længe den holdes i en saglig og prober tone. Modsat fans imellem - hvor jeg har ret til at kalde jer en flok støvede nordjyske narrehatte - fanget i fedladne kroppe! :D :D
NO98

Postby Munk » Sat Jul 09, 2011 1:25:13

[quote="NO98"]Fredet fordi ingen af jer har kapacitet (læs: kendskab mere end den normale farvede WH tilskuer) til at vurdere hockeyspilleres kvalitet - eller hvilke gameplan træneren har med spillerne eller spillet!

Og brug af andre navne end #9 og Rasmus C - er stødende - hvis man ikke kan se det, ja så vil enhver forklaring være overflødig, det ville ikke blive fattet alligevel.

Og de forudsætninger du lægger i diskussionen Corry (i orden eller ikke i orden at give navne) det er jo ganske enkelt ikke det som diskuteres!

Vælg side eller lad være, jeg kunne ikke være mere ligeglad. Men jeg appelerer til at I se og nyder hockey, overlad trænerjobbet til HC og drop hetzen mod enkelte spillere!

Kritik overfor holdet er ok, så længe den holdes i en saglig og prober tone. Modsat fans imellem - hvor jeg har ret til at kalde jer en flok støvede nordjyske narrehatte - fanget i fedladne kroppe! :D :D[/quote]

Drop din appel mr. know-it-all, og lad være med at udtale dig om hvilke kapaciteter og fatteevne vi besidder. På det område er du spejlblank.
Munk

Postby NO98 » Sat Jul 09, 2011 2:50:47

Hold da op Munk - sikke indsigt og kommunikationsevne, du må være noget inden for musikken. Hold da op :D :D :D :D :D
PS: Som en behagelig information, så appelerer jeg alt jeg lyster - på trods af dit store format. Jeg lover dog, at netop dine kapaciteter skriver jeg ikke om. Jeg ved såmænd heller ikke hvad jeg skulle skrive. :D :D :D

Fortsat god lørdag

/NO98
NO98

Postby AK47 » Mon Jul 11, 2011 9:03:25

Halløjsa - der er da kommet gang i debatten herinde og undskyld jeg har været på "behandlingshjem" siden i torsdags for min måde at behandle mine medmennesker på, så jeg har ikke kunne angre mine synder i dette sobre forum. :?

Undskyld, undskyld og undskyld igen, til Rasmus og hans far og resten af holdet, hvis jeg med mit indlæg har bragt holdet i et dårligt lys. :oops: :cry:

:shock: :shock: :roll: :roll: NO98 stik nu piben ind for f....... da, vi havde Rip, Rap og Rup-angrebskæden for et par sæsonner siden, og backerne var Onkel Christian og Rasmus (K....) #9.
Dengang var det hele kærligt ment og det er det sådan set stadig, men helt ærligt, så har jeg vel lov til at synes, at Rasmus #9 måske har fået lidt længere snor end et par andre af vores unge spillere. Rasmus har størrelsen til at blive en god og stabil back, men set fra min plads på lægterne, så har han ikke haft modet, lad os håbe det kommer i den kommende sæson, hvor det ser ud til at vi skal spille canadisk hockey, så bliver der ikke tid til at pylre, men de nye udlændinge kan måske løbe nogle af Rasmus' lange pasninger op, det kunne superhurtige Jesper Jensen og Morten Lie ikke, men lad os nu se.

Holdet ser meget spændende ud, og skal vi så glæde os til august, og til Rasmus #9 hvis du skulle læse dette så løft noget jern brug din størrelse og dit mod, det ser jeg frem til.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby NO98 » Mon Jul 11, 2011 10:28:51

AK - Jeg synes debat er godt, faktisk ville livet være kedeligt uden. Efter MIN mening - bør en offentlig debat som dette forum er, foregå i en sober tone, og helt ærligt - så er det en anelse barnligt at omtale spillerne ved andet end deres navn. Det er så min holdning, og det er hvad jeg giver udtryk for. At kalde #9 trænerens søn, indikerer at det er relationen som gør at Rasmus spiller - ikke evner. Hvis det virkeligt var tilfældet, burde man rette kritikken mod hele organisationen Whitehawk for at tillade dette. Jeg tror bare ikke det er tilfældet.

Alle kan blive bedre - og ikke alle på holdet bærer ligemeget. Men det er vel holdet som vinder og ikke enkeltpersoner, og som en del af holdet ved jeg, at Rasmus har haft sin del af succesen.

/NO98
NO98

Postby AK47 » Mon Jul 11, 2011 12:18:04

NO98 wrote:AK - Jeg synes debat er godt, faktisk ville livet være kedeligt uden. Efter MIN mening - bør en offentlig debat som dette forum er, foregå i en sober tone, og helt ærligt - så er det en anelse barnligt at omtale spillerne ved andet end deres navn. Det er så min holdning, og det er hvad jeg giver udtryk for. At kalde #9 trænerens søn, indikerer at det er relationen som gør at Rasmus spiller - ikke evner. Hvis det virkeligt var tilfældet, burde man rette kritikken mod hele organisationen Whitehawk for at tillade dette. Jeg tror bare ikke det er tilfældet.

Alle kan blive bedre - og ikke alle på holdet bærer ligemeget. Men det er vel holdet som vinder og ikke enkeltpersoner, og som en del af holdet ved jeg, at Rasmus har haft sin del af succesen.

/NO98

tja - jeg er sikker på vi to aldrig bliver enige, det er godt være at være et stykke tid siden vi sidst har "krydset klinger" herinde, men lad nu det ligge.
Kald du bare barnlig, det er må du gerne synes, og du må også gerne synes at Rasmus var en del af successen sidste sæson, det var han jo, han spillede næsten lige så meget som vores bedste danske back Mads Bech, så jo han var en del af successen.

Jeg retter ikke noget angreb på Rasmus personligt, og jeg er sikker på at han ikke læser dette forum, hvorfor skulle han bruge sin tid på det, så mon ikke vi bare skal fortsætte vores debat, og det med den sobre tone, gælder for alle og dig, husk det nu.

Til allersidste, så mener jeg bare at hvis Rasmus er det lysende talent som han gøres til, så skal han gribe chancen ligesom de øvrige unge "krigere" vi har på vores hold, de kæmper hver gang uanset om det gør ondt eller ej, det savner jeg hos Rasmus, men jeg håber også på at han viser noget mere i den kommende sæson, han for sikkert istid nok til at gøre det.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks