Trup 2011/2012

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Trup 2011/2012

Postby NO98 » Tue Jul 12, 2011 7:27:14

OK.
Grunden til vi aldrig bliver enige kan være - at du ikke magter at sammesætte en enkelt sætning der rent faktisk giver mening.
Så diskussionen bliver aldrig så interessant, at jeg vil være en del af den. Dine udtalelser kan sikkert læses på dørene til lokummerne på diverse taber værtshuse - ho ho ho.

Held og lykke med dit liv :-)

NO98
NO98

Postby nielsen024 » Wed Jul 13, 2011 2:33:01

Fans og tilhængere af en klub skal da have lov at kritisere, lige så vel som de skal komme med ros og hyldest, når det er berettiget. Det er en af fejlene ved og omkring vores egen klub, at nogen ikke tåler kritik og undrerne spørgsmål. Lukkede man ikke også klubbens eget debatforum, da man ikke tålte kritik ?. Det er i mine øjne dårlig stil, og minder om tilstandendene i de gamle østblok - lande. Uden interesserede tilhængere og publikum i det hele taget så er en klub jo ingenting, så selvfølgelig må man også kritisere, når noget åbenlyst er galt.

Når det gælder Rasmus Christiansen, så er det i mine øjne en ret uheldig sag, der giver tendens til undrerne tanker. I mange tilfælde i sportens verden, skiller man far og søn, hvis det drejer sig om træner og spiller. Hvis sønnen er et åbenlyst talent, så kan det gå an, men det er ikke tilfældet med Rasmus Christiansen. Her behøver man ikke være særlig kompetent eller ishockey ekspert for at bemærke, at han ofte falder igennem.

Hvis ikke der havde været noget om sagen, så havde debatten omkring Rasmus Christiansens evner eller mangel på samme slet ikke kørt. Skal det så bare ties ihjel ??.
Ansvaret for denne debat ligger slet ikke hos fansene, den ligger hos ledelsen og træneren. Det er i mine øjne uprofessionelt, at man lader far og søn optræde sammen, hvis der er stor tvivl omkring grundlaget for denne spillers rolle på holdet...er det evnerne, eller er tilfældet at far er træner og et kendt navn i klubben.

Den debat kan jeg intet galt se i, de implicerede parter beder jo selv om den. Jeg skal ikke gøre mig til dommer, men har da min holdning til debatten. Hvis man skulle finde et svar på tvivlen omkring Rasmus Christiansen rolle og megen spilletid, kunne det jo være spændende at se ham i en anden klub...måske Aab. Så kunne man se, hvor stor en rolle han på egen hånd ville kunne tilkæmpe sig på deres hold.
nordjyden
nielsen024

Postby Slagteren » Wed Jul 13, 2011 5:07:36

Nielsen jeg tror heller ikke det er det som er problemet. Der er vidst meget enig omkring lige dette, dog har jeg fornemmelsen af at det er måden man give øge/nedlagende navne på.

Der er nogen der ikke bare kalder ham Rasmus, men klumpen osv. og tror det er der den hænger.
Slagteren

Postby AK47 » Wed Jul 13, 2011 6:30:28

NO98 wrote:OK.
Grunden til vi aldrig bliver enige kan være - at du ikke magter at sammesætte en enkelt sætning der rent faktisk giver mening.
Så diskussionen bliver aldrig så interessant, at jeg vil være en del af den. Dine udtalelser kan sikkert læses på dørene til lokummerne på diverse taber værtshuse - ho ho ho.

Held og lykke med dit liv :-)

NO98

dejligt med en sober tone - du er og bliver en klovn :roll:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby NO98 » Wed Jul 13, 2011 6:33:01

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
NO98

Postby NO98 » Wed Jul 13, 2011 6:39:55

Slagter - TAK det er lige netop pointen, alt hvad der er skrevet og sagt omkring evner, relationer er jeg enig i. Jeg er bare modstander af, at enkelte i dette debat forum skal bruge øgenavne i forhold til spillerne, for at fremme en pointe. Det er lovligt at have en mening - man bør bare tænke sig om når man skal forvalte den!

Og jeg synes klovne er søde og sjove :D :D

NO98
NO98

Postby Corey » Fri Jul 29, 2011 11:06:15

Nå da da det ser ud til vi får glæde af Schioldan i en sæson mere

G.
Lipovsky
Lasse Jensen

1.
Sarauer - Jacina - Leveille.
Mads B - Mark Müller

2.
ML - Grey - Nordentoft
MM. - Jokinen.

3.
Kennie - T. Sønderg. - Klarskov
Schoildan. - R. Sønderg.

4.
Bjerrum - Ravn - Nedermark - Chapmann
Rasmus C - Thode - Mathias Larsen - Kasper C.

5.
Chapmann

G.
Lipovsky
Lasse Jensen

1.
Sarauer - Jacina - Leveille.
Mads B - Mark Müller

2.
ML - Grey - Nordentoft
MM. - Jokinen.

3.
Kennie - T. Sønderg. - Klarskov
Rasmus C. - R. Sønderg.

4.
Bjerrum - Ravn - Nedermark
Thode - Mathias Larsen

5.
Chapmann
Kasper C
Corey

Postby Slagteren » Sat Jul 30, 2011 8:32:25

Jeg ser helt sikkert chapmann foran nedermark i 4 kæden.

Vi skal jo huske på at bare fordi vi nu har fået flere spillere ude fra så skal vi ikke tage plads fra mange af de unge. Så derfor skal spillere efter min menning som: Nedermark, Ravn og Bjerrum ikke foran vores egne opcoming talenter.

Men det tror jeg HC bruger træningskampene til at se efter.
Slagteren

Postby ForzaWH » Sat Jul 30, 2011 2:40:27

Angående Schioldan
Fedt han er tilbage. Men nu skal I høre hvad jeg synes: Schioldan skal slet ikke spille back mere, han skal spille center!!! Nu er der sikkert mange der tænker, at ham der Jørn Sloth er heftigt på stoffer eller har fået solsting. Men prøv lige at tænk på at Schioldan de senere sæsoner faktisk har haft kæmpesucces når han indtager pladsen foran modstandernes mål ved Powerplay, hvor han foruden fysisk styrke faktisk har vist at han er en kold skiderik, når pucken skal i net - Hvorfor så ikke afprøve ham som permanent center, med den rolle altid at gå direkte på mål når vi har pukken, skabe ravage og trafik samt plads til sine medspillere...

Angående Rasmus Christiansen
Jeg har ligesom mange andre ment at knægten ikke har det i sig som man skal på dette niveau, hvor han flere gange har begået store fejl i eget forsvar og virket bange for at have pucken. Men netop det sidste tror jeg er grunden til at han har fået chancen flere gange end andre. Hans problem er nemlig ikke det spilmæssige men det rent mentale. Jeg har overværet en træning og her var mit indtryk af Rasmus et helt andet. Her var han nemlig langt mere dominerende og faktisk rigtig godt i det fremadrettede. Så skal vi ikke bare give ham lidt længere snor, idet hans indtil videre præstationer i høj grad har været skæmmet af præstationsangst og ikke så meget mangel på talent eller vilje. Tror egentlig det er et spørgsmål om at Rasmus kræver lidt længer tilvænning til det at spille for publikum end andre spillere...
ForzaWH

Postby Slagteren » Sun Jul 31, 2011 1:58:47

Jeg kan ikke være mere uenig i det indlæg du har lavet.

Christian er ALT andet end en forward, bare fordi han er kold ind foran målet i powerplay gør ham ikke til en forward. Altså helt ærligt så er jeg sikker på at selv målmanden er hurtigere end Christian på et par skøjter så han er slet ikke en forward.

Han er en god defence fordi han er stor foran vores egen mål og kan gøre sådan vores målmand kan få frit syns når modstanderen er i angrib, også er han god i powerplay til at stå foran deres mål. Ja #4 er god foran han er stor og han gøre sådan der er plads i begge ender når man har pucken i zonen.
Slagteren

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks