Morten Lie!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Morten Lie!

Postby Springsteen » Wed Jun 22, 2011 7:47:49

Nu hvor klubben i dag har præsenteret, på papiret i hvertfald, 2 super profiler i angrebet og vel lagt op til vi får to mere (backs) så kan jeg kun bare ærger mig endnu mere over, at Morten Lie ikke er at finde i truppen!

Vi har ikke en dansk profil på det hold! Morten Lie vores næst mest scorende spiller sidste sæson, vil pynte så meget på et "nyt" White hawks hold næste år, dette er indlysende for alle :| Med alle dem vi har mistet er det bare for ærgeligt vi ikke kan beholde Morten pga. af sådan en latterlig situation! Kom nu alle!!!

Derfor vil jeg bare opfordre klubben og Morten Lie til at sætte sig sammen en gang til! Helt ærlig ingen er interesseret i det her og vi kan sku gå hen og få et helt igennem perfekt hold trods 12-13 afgange, men det kræver 1-2 danske angrebs profiler også...

- Hvad med at forhandle lidt med Reebok igen, vi snakker 1 mand af 25!! ?
- Der må kunne laves en gentelman aftale omkring de skøjter?
- Kan Lie ikke give sig lidt den ene eller anden vej?
- Klubben må også ofre sig et stykke, ud over og tage en ny snak med Reebok/Lie???

Kom nu og lad os få den Whitehawks ånd frem fra begge partners side, alle vil blive glade, fans, klub og Lie!
Springsteen

Re: Morten Lie!

Postby Soulinc WH » Thu Jun 23, 2011 3:14:39

Morten kommer ikke tilbage - det er jeg sikker på. Så havde man ikke signet 2 nye udlændige + 2 mere på vej.
Soulinc WH

Postby NO98 » Thu Jun 23, 2011 6:00:23

Hvorfor skulle han have særbehandling? Han må indordne sig som resten, det er også hvad der karaktiserer en "teamplayer" Det går såmænd nok også uden!
NO98

Postby Corry Perry » Thu Jun 23, 2011 9:27:13

Jeg er enig med NO98.

Én mand ud af 25 skal ikke have særbehandling, hvadenten det er det ene eller det andet der er i vejen. Desuden har vi før, med succes, spillet uden Morten, så jeg er ret fortrøstningsfuld mht. den nye sæson.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Frederikshavn White Hawks