de nye

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: de nye

Postby Corry Perry » Mon Aug 08, 2011 5:43:44

Schioldan er på ferie. Det blev planlagt inden han ville fortsætte og klubben har accepteret det.

Jeg husker ikke kæderne, men kan lige prøve alligevel:

1. A. Sarauer, Jacina, Nedermark
Mads Bech, Mark Larsen

2. Klarskov, Mike Grey, Mick Lawrence/Leveille
Mike Martin, Schioldan

3. Kenni Christensen, Tomi Jokinen, Lawrence/leveille
R Søndergaard, Rasmus C

4. Bjerrum, T Søndergaard, Nordentoft
Skiftende backpar --> A. Thode, Kasper Kristensen mf.l.

Ret mig endeligt hvis der er fejl :P

Forresten; de "nye" danskere Nedermark, Kennie og Ravn skulle efter sigende have overrasket positivt med et helt andet engagement end tidligere, bl.a derfor at Nedermark er sat i 1. kæden.

Desuden sagde HC at de udlændinge vi har i år er over niveau i forhold til dem vi havde sidste sæson. Jacina var vist den der var skarpest af dem alle lige pt. Derudover ser det ud til at Sarauer er knivskarp inde foran kassen, og sender skiven i nettet stort set hver gang han er der.

PS. Mike Martin kom vist i weekenden, har jeg ladet mig fortælle, og træner med nu.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby JoE_Kaffe » Mon Aug 08, 2011 8:04:09

Det er nu meget godt husket. Lawrence var dog manden i 3. kæden, elles er det, som du har skrevet. Men som HC sagde, så er intet 100% fastlagt endnu.

Vi ses på torsdag :-)
JoE_Kaffe

Postby MacReady » Tue Aug 09, 2011 10:01:12

Corry Perry wrote:Schioldan er på ferie. Det blev planlagt inden han ville fortsætte og klubben har accepteret det.

Jeg husker ikke kæderne, men kan lige prøve alligevel:

1. A. Sarauer, Jacina, Nedermark
Mads Bech, Mark Larsen

2. Klarskov, Mike Grey, Mick Lawrence/Leveille
Mike Martin, Schioldan

3. Kenni Christensen, Tomi Jokinen, Lawrence/leveille
R Søndergaard, Rasmus C

4. Bjerrum, T Søndergaard, Nordentoft
Skiftende backpar --> A. Thode, Kasper Kristensen mf.l.

Ret mig endeligt hvis der er fejl :P

Forresten; de "nye" danskere Nedermark, Kennie og Ravn skulle efter sigende have overrasket positivt med et helt andet engagement end tidligere, bl.a derfor at Nedermark er sat i 1. kæden.

Desuden sagde HC at de udlændinge vi har i år er over niveau i forhold til dem vi havde sidste sæson. Jacina var vist den der var skarpest af dem alle lige pt. Derudover ser det ud til at Sarauer er knivskarp inde foran kassen, og sender skiven i nettet stort set hver gang han er der.

PS. Mike Martin kom vist i weekenden, har jeg ladet mig fortælle, og træner med nu.

Tak for det d'herrer. Selv om resultatet sådan set er underordnet, bliver det møg spændende at se drengene på is mod AaB. Overraskende med Nedermark i 1'eren. Men lyder til at der samlet set, er blevet leveret et positivt indtryk over hele linjen. Godt at høre.
MacReady

Postby Ishåki » Wed Aug 10, 2011 4:40:41

Blive spændende at se om de nye spillere, udenlandske som danske, alle nu også spiller i RBK skøjter. Under træningen forleden så jeg da nogle stykker som kørte rundt i andre mærker, men kanske man blot venter på levering... :wink:
Ishåki

Postby JoE_Kaffe » Wed Aug 10, 2011 6:05:08

Spændende ligefrem? Reebok/Bauer-sagen er sq efterhånden ved at være gammel. Kom nu videre, Ishåki. Brug hellere den energi på noget masturbation, og glæd dig til at se de nye og gamle spillere i aktion... Vil vædde på at du og Lars Andersen fra kanalfrederikshavns forum er en og samme person?
JoE_Kaffe

Postby Ishåki » Wed Aug 10, 2011 6:34:17

Jo, jeg synes det er spændende. For hvis der ikke konsekvent køres i RBK-skøjter, ja så vil FWH komme til at se utroværdig ud. Men måske der alligevel var en skjult dagsorden med fyringen af Lie. Og nej, kender ikke omtalte Lars Andersen
Ishåki

Postby Corry Perry » Wed Aug 10, 2011 7:01:14

Synes heller ikke den sag er værd at jokke mere rundt i. Morten er fortid i klubben, det kan vi lige så godt indse, og der er ingen grund til at græde over spildt mælk. Hvis klubben har været parat til at skille sig af med Morten, så er det fordi der er en MEGET god grund og fordi klubben mener at det var det værd at skille sig af med ham. Og for at være helt ærlig, så begræder jeg personligt ikke tabet af ham.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby LarsAndersenKanalFrh » Wed Aug 10, 2011 8:02:12

JoE_Kaffe wrote:Spændende ligefrem? Reebok/Bauer-sagen er sq efterhånden ved at være gammel. Kom nu videre, Ishåki. Brug hellere den energi på noget masturbation, og glæd dig til at se de nye og gamle spillere i aktion... Vil vædde på at du og Lars Andersen fra kanalfrederikshavns forum er en og samme person?

Hmmm.. spændende, at man bliver nævnt i et Fora hvor man IKKE har været tilmeldt, førend man skulle få overstående at vide, JoE_Kaffe!!!!!!!!
Har egentlig lyst til, at bande og svovle over den fornærmelse det på en måde egentlig er.. men napper i stedet mig selv i armen og lader mig i stedet fryde mig over, at DU på en eller anden måde har bidt dig fast i nogle af de ting Jeg har givet til kende på Kanalfrederikshavn.dk - også håber Jeg iøvrigt lidt på, at mine kommentarer m.m. pisser dig SÅ MEGET AF eller på anden vis får dig til, at du ligge søvnløs om natten.
LarsAndersenKanalFrh

Postby JoE_Kaffe » Wed Aug 10, 2011 9:36:39

Forstår overhovedet ikke, hvad du mener med "nogle" ting. Det har været den samme smørre igen og igen, altså én ting. Det lader nærmere til, at DU har et problem med Elite Nords beslutninger? Eftersom du havde behov for, at nævne Bauer-skøjter i hver eneste artikel vedrørende WH, der dukkede op på kanalfrederikshavn i ugerne, ja nærmest månederne, efter sagen med M. Lie havde været oppe.. Faktisk vil jeg tro, at du er den af os to, der har haft søvnløse nætter pga. sagen..

Iøvrigt er det utroligt tilfældigt, at du lige kigger her forbi, lige akkurat den dag, hvor du bliver nævnt herinde.. Jeg holder fast i min tidligere påstand!
JoE_Kaffe

Postby LarsAndersenKanalFrh » Thu Aug 11, 2011 12:12:19

JoE_Kaffe wrote:Forstår overhovedet ikke, hvad du mener med "nogle" ting. Det har været den samme smørre igen og igen, altså én ting. Det lader nærmere til, at DU har et problem med Elite Nords beslutninger? Eftersom du havde behov for, at nævne Bauer-skøjter i hver eneste artikel vedrørende WH, der dukkede op på kanalfrederikshavn i ugerne, ja nærmest månederne, efter sagen med M. Lie havde været oppe.. Faktisk vil jeg tro, at du er den af os to, der har haft søvnløse nætter pga. sagen..

Iøvrigt er det utroligt tilfældigt, at du lige kigger her forbi, lige akkurat den dag, hvor du bliver nævnt herinde.. Jeg holder fast i min tidligere påstand!

Hmmm.. Elite Nord, der er vist ikke så meget at sige om dem!
Mht. Morten Lie sagen så er den "lukket" helt afgjort.. men men men, der er mere bag - hvorfor tror du ellers Meyer, tvillingerne + flere yndlinge spillere skifter klub.. think twice!
Har intet haft at gøre på dette Fora før nu - har vigtigere beskæftigelse en at bruge tid her. Men det da klart, at man reagere når man bliver omtalt negativt - hvilket Jeg iøvrigt blev gjort opmærksom på af en god ven.
Jamen så spørg da en eller anden Admin, som har rettigheder til at se IP-adresser m.m. - så det kan blive afkræftet, og du kan få lov at æde dine egne ord. Vor Herreste gud da..
LarsAndersenKanalFrh

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks