de nye

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: de nye

Postby Corey » Thu Aug 11, 2011 8:56:24

"hvorfor tror du ellers Meyer, tvillingerne + flere yndlinge spillere skifter klub.. think twice!"

Hmm. twice betyder det ikke noget i retningen af 2 ?? - jeg prøver

1. think: Ambitioner
2. think: eventyrslyst
Corey

Postby JoE_Kaffe » Thu Aug 11, 2011 5:04:12

Tja, lad os tage den fra en ende af mht. spillerne der røg:

- Reinert havde meddelt karrierestop langt før sæsonen afsluttede.
- Jesper Jensen og Frederik Andersen har talent til en liga langt større end den danske, og det var ventet at de smuttede
- Det samme gør sig gældende for Meyer.
- Morisette og Brennan var ikke de udlændinge som man havde håbet på. Der var blevet lovet store fysiske spillere, men WH modtog et par miniputter, rent størrelsesmæssigt.
- Kivistö slog aldrig ordentligt til og kunne vel ikke præstere bedre end en fra egne rækker. Dog havde han en kanon first-timer
- Heller ikke Normio, som var plaget af skader og karantæne i det den korte tid han var her. Han var for dyr.
- 2x Højbjerg vil vel se, hvor langt deres talent rækker og så er Sverige den rigtige vej.
- Kim P: Tja, ord er vel overflødige? Dog vil jeg påpege, at jeg ikke er tvivl om, at han kan stå på mål. FA var bare alt for stabil og Kim blev for koldt i løbet af sæsonen og slog ikke til, da chancen bød sig. Ligesom Aaby forrige år.

Siden du ikke kan sige så meget om Elite Nord, så vil jeg: De har gjort et fantastisk arbejde (sammen med HC) de seneste par år og vendt en synkende skude til en overskudsforretning.. Kan kun tage hatten af for deres arbejde for at sikre ishockey her i byen i mange år fremover. Eneste minus er stolpehelvedet!
JoE_Kaffe

Postby LarsAndersenKanalFrh » Thu Aug 11, 2011 8:52:01

JoE_Kaffe wrote:Tja, lad os tage den fra en ende af mht. spillerne der røg:

- Jesper Jensen og Frederik Andersen har talent til en liga langt større end den danske, og det var ventet at de smuttede
- Morisette og Brennan var ikke de udlændinge som man havde håbet på. Der var blevet lovet store fysiske spillere, men WH modtog et par miniputter, rent størrelsesmæssigt.
- Kivistö slog aldrig ordentligt til og kunne vel ikke præstere bedre end en fra egne rækker. Dog havde han en kanon first-timer
- Heller ikke Normio, som var plaget af skader og karantæne i det den korte tid han var her. Han var for dyr.
- 2x Højbjerg vil vel se, hvor langt deres talent rækker og så er Sverige den rigtige vej.
- Kim P: Tja, ord er vel overflødige? Dog vil jeg påpege, at jeg ikke er tvivl om, at han kan stå på mål. FA var bare alt for stabil og Kim blev for koldt i løbet af sæsonen og slog ikke til, da chancen bød sig. Ligesom Aaby forrige år.

Siden du ikke kan sige så meget om Elite Nord, så vil jeg: De har gjort et fantastisk arbejde (sammen med HC) de seneste par år og vendt en synkende skude til en overskudsforretning.. Kan kun tage hatten af for deres arbejde for at sikre ishockey her i byen i mange år fremover. Eneste minus er stolpehelvedet!

Vor herreste gud da ;)
LarsAndersenKanalFrh

Postby JoE_Kaffe » Thu Aug 11, 2011 9:58:04

LarsAndersenKanalFrh wrote:Vor herreste gud da ;)

Mangel på modargumenter?
JoE_Kaffe

Postby LarsAndersenKanalFrh » Thu Aug 11, 2011 10:12:01

JoE_Kaffe wrote:
LarsAndersenKanalFrh wrote:Vor herreste gud da ;)

Mangel på modargumenter?

Nok nærmere mangel på tid og lyst til, at stimulere dit behov for at føle dig klogere end alle andre ;)
LarsAndersenKanalFrh

Postby NO98 » Fri Aug 12, 2011 4:36:25

Jeg tror der er mange der føler sig klogere end Lars A KF - inkl. min hund :D :D
NO98

Postby ForzaWH » Fri Aug 12, 2011 6:40:16

[quote="JoE_Kaffe"]Tja, lad os tage den fra en ende af mht. spillerne der røg:

Siden du ikke kan sige så meget om Elite Nord, så vil jeg: De har gjort et fantastisk arbejde (sammen med HC) de seneste par år og vendt en synkende skude til en overskudsforretning.. Kan kun tage hatten af for deres arbejde for at sikre ishockey her i byen i mange år fremover. Eneste minus er stolpehelvedet![/quote]

Lige et par tilføjelser:
Brennan røg ikke på grund af manglende fysisk størrelse, og hvorfor skulle man også fyre en mand der spillede så fejlfrit som han gjorde mod slutningen af sæsonen. Faktum er at Brennan selv valgte at smutte.
Normio havde aldrig planer om at fortsætte i Whitehawks. Hans hustru har en større uddannelse og der ventede hende en fremtrædende diplomattjeneste hjemme i Finland i år.
ForzaWH

Postby Slagteren » Fri Aug 12, 2011 7:12:55

JoE_Kaffe. det er fint du skriver hvorfor alle folk er smuttet og jeg vil ikke engang brug tid på at læse omkring hvorfor som du mener det.

Men du skrev en kommentar til din "histore" over tidligere WH spillere fra sidste sæson. at Brennan slev er smuttet fra Frederikshavn, det er 100% løgn og derfor vil jeg ikke engang læse resten af "dine oplæg". Brennan fik ikke et tilbud fra Elitenord og da man ikke modtager noget fra en klub så forhandler du jo ikke med klubben og er blevet tvunget til at flytte.

Lige PT. er han hjemme hvor han overvejre at lægge hockey på hylden fordi har ikke modtager nogle tilbud som han kan leve af.

Dette var den rigtige historie fra Elitenord og brennan.
Slagteren

Postby KBH » Fri Aug 12, 2011 9:45:28

@ Slagteren:

Nu var det altså ForzaWH der skrev det om Brennan, som du brokker dig over :P
KBH

Postby Slagteren » Fri Aug 12, 2011 11:13:05

TAK KBH.

Min størreste undskylding til Joe_kaffe over at nævne ham som var fejl på den beklager. det var forzaWH..

Beklager
Slagteren

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks