Plads til forbedring

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Plads til forbedring

Postby AK47 » Fri Sep 09, 2011 9:04:33

Så kom sæsonen igang, også for mig. Tidspunkterne for træningskampene har ikke lige været de bedste, så kampen i går var min første i denne sæson.

hold da op hvor ser det fornuftigt ud med vores 3. og 4. kæde, dejligt at se de unge knægte går til den. Dejligt at se Klarskov, ham er der fremdrift i, sammen med vores egne drenge.

men hvordan med de øvrige kæder, hvad synes i andre. jeg stod og tænkte lidt på nr. 40, hvad skal vi lige med ham, det kan godt være jeg er for hård ved ham, og det er først på sæsonen, men han virker utrolig tung, og så synes jeg faktisk han mangler lidt spilforståelse, men det kan godt være han bare lige skal finde formen.

når det gælder de øvrige udlændinge, så ser det lidt bedre ud, specielt synes jeg Jacina og nr 61, øh, hvad er det nu lige han hedder, Lawerence, er det rigtigt, de 2 gør det også rigtig godt. Jeg har store forventninger til MM, måske endda for store, han ser lidt rusten ud, men han skal nok komme i omdrejninger, det har vi set før. Keeperen har en helt anden stil en vi er vant til, men han leverer s.. varen, det synes jeg i hvert tilfælde.

Når det gælder for "egne" rutinerede spillere, så gik Mike Grey som altid forreste i fighten, dejligt at se, men Mads Bech, han er da helt ved siden af sig selv, jeg håber dælme, han finder sin gamle form igen. Schioldan, dejligt at se ham igen, han gjorde det super i mine øjne.

Til slut vil jeg godt sige, man kan ikke dømme folk på een kamp, så lad os drengene finder noget mere i gemmerne, der skulle gerne være noget mere, hvis altså vi skal være med helt fremme i denne sæson og det skal vi jo :D :D
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Re: Plads til forbedring

Postby Ishåki » Fri Sep 09, 2011 3:30:54

Ja vi må da håbe gårsdagens indsats var en enlig svale og at det blot er et spørgsmål om tid. Jeg har sjældent kedet mig så meget til en ishockeykamp, det var da en langgaber af format. FWH var presset godt og grundigt i bund og kun fantastisk spil (dog med mange returer) af keeperen forhindrede en ordentlig men velfortjent snitter. Jeg synes det er bekymrende så lidt vi producerer fremad, hvilket målcifrene fra træningskampene med alt tydelighed også viser. Og så havde SE let ved at spille sig igennem et tyndt forsvar og var konstant farlige. Men folk kæmpede for sagen, så forhåbentlig kommer spillet....
Ishåki

Postby Chico » Fri Sep 09, 2011 10:09:18

Ja, må jo sige jeg har set alle træningskampe og nogle få træningstimer, og var jo faktisk MEGET positivt over for alle i truppen :) Når det så er sagt, må man jo bare konstatere at som det ser ud pt, så er det vel kun Mick Lawrence som levere bare lidt canadian spirit :) Jacina, en pointsluger, som jo faktisk var fornuftig i den danske liga hos Odense, er jo helt ved siden af sig selv. Meeen, når han nu er placeret sammen med det, efter min mening , det største flop WhiteHawks har købt til dato Sarauer, ved ik om ECHL er en totalt dårlig liga, eller hvad, men den mand burde da sendes hjem øjeblikkelig :( Synd for ham, men der er altså ik tid til blødsødenhed nu, hvad angår de andre udlændinge, nå ja så er det vel et håb de kommer igang :)
Meeeen, kæmpe ros de de unge danskere i 3 og 4 kæde , plus til dels Jokinen, men frem for alt Grey :) Han slider sgu for holdet :)
Så nu er det jo vel bare at få på puklen fra folk som mener at et udenlandsk navn, berettiger sig i kæde a eller b :)
Fandeme godt gået kæde 3 og 4 :)
Chico

Postby Corry Perry » Sat Sep 10, 2011 12:37:08

Jeg synes nu nok der var lidt underholdning. En fin kamp fra min synsvinkel. Men jeg er enig i at der skal produceres lidt flere dåser. Man nogen chancer der blev brændt! 5 direktører, talte jeg, der ikke blev scoret på. Det er ikke godt nok. Og PP er pivringe.
Men når det er sagt, så synes jeg også man skal huske på at det var SE der blev spillet mod, og det er aldrig en let modstander. I semien blev der jo heller ikke ligfrem scoret mål, selvom der var chancer nok. Jeg tror nok man skal vente med at vurdere holdet indtil de har spillet de berømte 10 kampe i grundspillet.

Jeg vælger at være positiv, indtil videre :D
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby JoE_Kaffe » Mon Sep 12, 2011 8:25:10

Efter hvad jeg kan støve op på nettet omkring Sarauer, så er han beskrevet som en defensiv forward, der er guld værd i BP og laver en del shorthanded point (4 mål+5 assist) på en sæson. I hans første sæson hos Reading Royals producerede han jævnt, uden at være prangende, hvorefter han eksploderede og smid de defensive takter væk og lavede 31 point (15 mål og 16 assist) i sæsonens sidste 17 kampe..

I snit har han lavet 0,98 point pr. kamp i ECHL, over 180 kampe , hvorimod Hernings Marshall lavede 0,74 point pr kamp, over 57 kampe i ECHL og Gardner lavede 0,57 point pr. kamp, over 61 kampe..

Umiddelbart vil jeg tro, at han er en spiller, der skal falde ordentlig til, inden vi ser noget specielt fra ham. Vi må væbne os med tålmodighed. Synes, at det er for tidligt at kalde ham for et flop, selvom jeg også har været meget skuffet efter træningskampene og pokalen..
JoE_Kaffe

Postby Slagteren » Tue Sep 13, 2011 5:07:41

Vil bare gerne lige tilføje at jeg har fået afvide de spillede 2 kampe hvor det vandt helt til grin meget og have lavede 7 point pr kamp. Det er 14 point han høster der og derfor er der mange kampe hvor han ikke producere noget som helst.
Slagteren

Postby whitehawks2011 » Tue Sep 13, 2011 9:39:13

Slagteren wrote:Vil bare gerne lige tilføje at jeg har fået afvide de spillede 2 kampe hvor det vandt helt til grin meget og have lavede 7 point pr kamp. Det er 14 point han høster der og derfor er der mange kampe hvor han ikke producere noget som helst.

Arh, det passer nu ikke helt....
Han lavede 6p i en enkelt kamp (2 mål og 4 assists) men det kan vel også ske for en spiller i den danske liga.
Han statistik pr. kamp i sidste sæsons grundspil kan ses her: http://echl.com/stats/gamebygame.php?se ... 17&id=2170
whitehawks2011

Postby WHsupporter » Wed Sep 14, 2011 10:31:46

Hvad hjælper det at have en fin score de seneste år, når han ligesom de andre canadiere ( bortset fra MM ) ikke kan styre sine byture og sit alkoholforbrug.... Så er det sgu ikke nemt at have kondition til også at spille hockey på professionelt plan.
Vi skulle aldrig have hyret dem,når de ikke dyrker hockeyen "professionelt" og især ikke Jacina, som vi var advaret mod - han havde jo samme problem i Odense...
WHsupporter

Postby Ishåki » Fri Sep 16, 2011 1:52:48

Rygtet går på at canuks'erne måtte fjernes fra en beværtning vha. politi med peberspray seneste weekend... :o
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Postby jogl » Thu Sep 29, 2011 9:50:14

Dette er sakset fra Al-bankligaen`s hjemmeside (refarat fra Hvidovre)

"Man of the Match: Frederikshavns Andrew Sarauer var kampens bedste aktør. Han var skøjtestærk, god med pucken og scorede desuden et mål og lavede to assist"

Han har efterhånden lavet en del point i den hvide trøje. Måske der er nogen der må revurdere deres mening???

Eksempelvis skrev "Chico" for under 3 uger siden følgende...

"Meeen, når han nu er placeret sammen med det, efter min mening , det største flop WhiteHawks har købt til dato Sarauer, ved ik om ECHL er en totalt dårlig liga, eller hvad, men den mand burde da sendes hjem øjeblikkelig Synd for ham, men der er altså ik tid til blødsødenhed nu, hvad angår de andre udlændinge, nå ja så er det vel et håb de kommer igang "

Neeeej, det er ikke lang snor nye spillere får i det nordjyske.
Iøvrigt spændende hvad der bliver præsenteret i stedet for Lawrence.
jogl

Next

Return to Frederikshavn White Hawks