Plads til forbedring

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Plads til forbedring

Postby #12 » Thu Sep 29, 2011 10:59:59

Ja hvis det går som det plejer, så kommer der ikke en eneste erstatning for Mick, skulle der ikke også komme
en ny istedet for Morten Lie ? mener hans kontrakt blev opsagt efter holdet var præsenteret.
Og efter rygterne at høre, var Morten jo en meget løntung spiller, så pengekassen må vel stadig være delvis fuld. Lad os dog for pokker for noget kvalitet for pengene, man kan lægge 2+2 sammen, folk betaler bare ikke
så mange penge, for en dårlig kamp, så der må et par virkelige profiler på holdet. Hvad angår kamptider ??? Så da bare ikke en fu....... lørdag aften, hvad pokker tænker folk på ( DIU og 2 måske 3 klubber ) at
arrangere kampe på dette møg tidspunkt, jeg vil for husfredens skyld, ikke komme til en eneste kamp lørdag aften og lade kone og resten af familien, sidde alene hjemme, en lørdag aften !!!!!!!!!!!! :!: :!:
Rygterne siger endvidere, at frafaldet i Erhvervsklubben er over 50 % til disse kampe, det bliver vel ikke nemmere at trække flere penge fra deres side, når de ikke engang dukker op. Lørdagskampe er i grund og bund døden for klubberne.
Hvor alle på arbejdspladsen var til hockey tirsdag og fredag, samt søndag, vil jeg sige frafaldet er oppe på 75 % med de nuværende tidspunkter, hvad mener alle i andre fans ????? :?: :?:

Postby peterplys » Fri Sep 30, 2011 3:47:31

Jeg mener helt bestemt at Lawrence kom sidst og også efter at samarbejdet med Lie stoppede. Jeg synes i øvrigt at det var helt i orden at stoppe samarbejdet med både Lawrence og Lie. Lawrence fordi han ikke havde kvaliteterne og Lie fordi vi ikke har brug for primadonnaer. Det skulle være mærkeligt om ikke han skulle kunne finde sig et par reebok skøjter han kan passe. I øvrigt var Reebok med på at han brugte bauer skøjter hvor man lavede reebok mærker på med det ville drengen ikke...
peterplys

Postby JoE_Kaffe » Fri Sep 30, 2011 7:07:29

Jacina blev præsenteret først, derefter røg Lie og så kom Sarauer, Levielle og Lawrence :)
JoE_Kaffe

Postby 147 » Fri Oct 07, 2011 7:09:27

Så er bunden da vist nået... Måske man endnu engang skulle ryste posen - denne gang i de 2 dansker kæder. Hverken Mike eller Tomi får noget ud af det... Tomi som back og Mike på bænken eller som coach... Ind med Søndergaard og en anden kæde med Norden, Kennie og Klarskov!
Kom nu drenge - det må ku gøres bedre med de spillere der trods alt på papiret skulle levere langt bedre!!
147

Postby #12 » Fri Oct 07, 2011 9:59:16

Jeg vil mene at vi er på bunden, og der ligger vi som en sten, sålænge der ikke ikke bliver udskiftet på hovedtræner pladsen, mage til ineffiktiv kompetance skal man lede længe efter.
Hvorfor pokker prøver man ikke at kigge indad, næste sæson er vel helt sikkert uden Mike og Tomi, hvad meget værre er at med de rygter der går, ja så har vi inet absolut intet tilbage af unge spillere, de vil da løbe skrigende væk, hvis vi beholder den træner vi har idag. Hvorfor har alle hold 2 trænere i boxen, og vi har 1 træner og 6-8 spejdere i boxen, han har bare ikke kompetancen til at styre en flok gamle mænd, de kører (#23) absoliut som de vil, gider ikke skifte ud, gider ikke vise sig som forreste mand i kampen, ok viser da man vil sidde i udvisningsboxen, hmmm Hold da k... hvor det dårligt præsteret. Tilskurer tallet kommer jo helt op på 7-800 til hjemmekampene, dette kan da kun være fordi folk købte kort, og fik katten i sækken.
Enhver anden træner i WH ville ha fået et spark i r.... og fulgt langt ud af byen allerede efter kamp 5. HVAD VENTER BESTYRELSEN PÅ ????? KOM NU IGANG, MENS TID ER. :evil: :evil:

Postby Munk » Mon Oct 10, 2011 11:21:08

Er Klarskov, og Nordentoft (igen) faldet i unåde hos HC?

Forstår ikke at de er at finde i 4. kæde. Især Klarskov syntes jeg var een der var meget synlig først på sæsonen. Vil mene at han hørte hjemme i 1. eller 2. kæde (men er det bare mig) :?

Er rørende enig med 147 (indlæg: 07 Oct 2011, 07:09)

Iøvrigt fantastisk som Bjerum gør det godt. Ikke een jeg havde forventet mig det store af :)

Gad nok vide hvem HC tænker at bænke når de 2 try-outs (som man har proklameret) kommer. Mon den ene er back. I så fald kunne #2 godt være een man kunne sætte lidt på bænken. Syntes han har skuffet kolosalt. Mangler stadig at se et ordentligt slagskud fra ham (vi ved han kan) - hvor bliver det af :?:
Munk

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks