FWH-SE

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: FWH-SE

Postby occidio » Sun Sep 18, 2011 12:45:52

Sammenspil eller ej. Måske de bare ikke er bedre og kan derfor ikke følge med og kommer til at se ud som om de ikke gider.. Der er blevet snakket og skrevet om at de på parpiret er gode, jeg har endnu tilgode at se det parpir der kan overbevise mig. ja hvor herre til hest der er der nogen af dem der har scoret en masse mål i deres tidliger klubber. personligt har jeg scoret rigtigt meget i serie 5 og 4 i fodbold langt flere end mange i superligaen men er jeg så god?? Som jeg ser det har de kigget statestik på spillere i lavere divisioner og bare regenet med at så måtte de være gode og håbet at ingen andre hold i USA havde lagt mærke til disse super spillere i UHCL eller hvad pokker de kommer fra.. Selv spillere i AHL gør det sku ikke altid ret godt i den danske liga... Og med det brok så håber jeg sku at jeg tager MEGET fejl
occidio

Postby Slagteren » Sun Sep 18, 2011 12:51:42

fair skal være fair vi har jo set 80% af holdet spille før i den danske liga og det er jo langt under tidligere år ikke sandt? #8 feks kender vi jo alle og nogen af vores egne spillere burde også gøre mer end de gør for tiden.
Slagteren

Postby AK47 » Mon Sep 19, 2011 8:19:07

hejsa

det er tidligt på sæson og vi har mødt de bedste hold i ligaen, så der er vel ingen grund til panik. Sådan cirka siger vores træner til Nordjyske :shock:

Han kan jo godt have lidt ret, og det er jo heller ikke nu vi skal toppe, men hold da op det ser sløjt ud.

Lyspunkterne må være Jacina, Klarskov (!!!) og så vores unge drenge, men det er ikke meget vi ser til dem.

Vores nye udlændinge var stort set usynlige i kampen i lørdags, men det var ikke kun dem, vores "egne" mangler også vilje, gejst og mod til at vise noget. Mads Bech og Schioldan er slet ikke kommet igang, og så må jeg bare sige, få nu Thode på isen, han kan da ikke gøre det meget dårligere end #9 :roll:

#61 må enten være skadet eller også var han bænket, ham så vi ikke meget til, #40 spillede vel nok sin bedste kamp for WH, uden det var prangende, #10 var stort set usynlig og jeg må altså bare gentage, #2 ser godt nok ikke særlig skarp ud.

#88 jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham, han er dælme noget af en vildbasse, men han holder os inde i kampen længe, og bliver også svigtet af forsvaret, så som andre skriver, så var det nok ikke ham vi skal være allermest utilfredse med.

til slut må jeg bare sige, lørdag aften kl. 1930, tåbeligt tidspunkt til en hockeykamp, men det er åbenbart det eneste ledige tidspunkt på TV2sport, og så bøjer Enver med følge sig naturligvis, gad vide hvor mange kampe de viser i år.??

vi se på torsdag
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby MikeMartin » Mon Sep 19, 2011 9:53:12

Hvor er det trist at se vores træner og fan klub straffe de forkerte, at bænke nordentoft og jokinen, er da under al kritik. nordentoft er i mine øjne blandt den tredje del af spillere der gør det okay.. Hvis jokinen spiller dårligt som forward, burde han sendes ned som back han kunne nemt erstatte to af vores backs..
Jeg synes hc skal ha lidt mere chance men fortsætter de dårlige resultater skal der skiftes ud..

Og med stor respekt til dem der har opbygget fan klubben igen, så skal det godt nok siges at det var flovt at i står bag ved mig, når i straffer en uskyldig.. Håber virkelig ikke det gentager sig igen, så finder jeg et andet sted at stå..

Jeg håber at fan klubben, vil blive straffet for at klappe en uskyldig spiller af banen.. Sådan en opførsel skulle i mine øjne i det mindste gi en undskyldning til miroslav..

Hilsen en meget skuffet tilhænger..
MikeMartin

Postby MacReady » Mon Sep 19, 2011 11:03:24

Tirsdagens kamp mod Odense bliver lidt af en nøglekamp. Ikke set i forhold til liv eller død, det er en lang, lang sæson, men den vil for alvor være et pejlingspunkt i forhold til både vores mentale og spillemæssige situation nu og fremad rettet. Det er simpelthen skrigende nødvendigt at vi kommer i gang. Enten i den ene eller anden ende. Vi skal til at score nogle mål (hvilket vil være dejligt) eller så skal vi have stabiliseret forsvaret og sat en prop i. Begge dele vil selvfølgelig være at foretrække, men det er vel lige optimistisk nok? Et styrket fokus på defensiven og der med at holde modstanderen til et begrænset antal scoringer, vil være et fundament som kan bygges videre på. Det er nu engang svært at vinde hockeykampe, når modstanderen score 6-7 kasser pr. kamp. Heldigvis skal der ikke så meget til at vende en krise i sport, omvendt får den lov at udvikle sig, kan den koste dyrt. Manglende point, færre tilskuere, internt ballade osv. Vores problem er, at det ikke er en midtvejskrise vi er løbet ind i, hvor vi ligger lunt og godt og ved vi kan finde tilbage til en base. Vi er simpelthen ikke kommet i gang endnu. Først var det fordi det var træningskampe. Så var det fordi vi havde en lang række nye spillere. Så var det fordi det ikke var den rigtige turnering, men pokalen. Så var det fordi det var de to sværeste modstandere i ligaen. Og nu? Uha, jeg håber på skuden vender, at HC finder de kæder han vil spille med og der med også giver spillerne en chance for at finde sig selv og hinanden. At vores imports vågner op og de danske spillere som sidste år gav Herning kamp til stregen om DM guldet med en skadet C.S. og Mads Bech indser, at sidste år er længe siden.

Måske er der bare noget symbolsk i, at der endnu ikke er kommet billede på WH's hjemmeside af vores nye spillere?

God kamp til alle.
MacReady

Postby Slagteren » Mon Sep 19, 2011 3:02:39

MikeMartin - Denne besked er personligt til dig da du henvender dig herinde til fanklubben.

Blev medlem at klubben for at vide hvad der sker, derinde står der hvad der sker i klubben OGSÅ i denne sag med miroslav. Og jeg har snakket med både #23 og flere omkring holdet og den måde vi har regeret på med denne miroslav sag er god efter deres mening så måske man skulle prøve at være med, for at kommentere? Og tak for dine pæne ord dog vil jeg sige bliv medlem for at gøre noget istedet for dette her anymt klagen. Vi er åben for alle både til at snakke med og det vil vi altid være.
Slagteren

Postby Slagteren » Mon Sep 19, 2011 5:37:56

Du for forresten også muligheden for at skrive til foreningen på: Fiskerne9900@hotmail.com
Slagteren

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks