Hvor blev "onlinetrænerne" af?

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Hvor blev "onlinetrænerne" af?

Postby NO98 » Sat Oct 29, 2011 5:41:24

Hvor blev alle "online trænerene" af. Ingen kommentarer? Hvis skyld er det med 3 sejre i træk? Det var jo HC som fik skylden for nederlagene, rent matematisk bør han få (bare lidt) ros for sejrene. Det er ingen skam, at mande sig op og sige undskyld til fx træneren :D To sejre på udebane og en på hjemmebane, var det ikke det I efterlyste?
Nå, men jeg tør godt sige tillykke med fremgangen til hele kollektivet, alle i WH - spillere - trænere - massøre - folk bag - halinspektøren - frivillige :D Alle der gør en indsats - gør en forskel.
Så mangler vi bare på miraklet - at en stor del af WH fanskare også viser sig som fans i modvind - og bliver en fast del af kollektivet, istedet for at være sure og (for) hurtige på tasterne.

Så - keep up the good work, det er bare dejligt at der er fremgang.

NO98
NO98

Re: Hvor blev "onlinetrænerne" af?

Postby Munk » Sat Oct 29, 2011 8:53:23

Forstå dog at du bor i Nordjylland... Her er "ingen brok" det samme som "ros". Vi har ikke tradition for at rose folk for at gøre deres arbejde.

Dermed ikke sagt at det ikke er prisværdigt at du går "imod strømmen".
Munk

Postby Corry Perry » Sat Oct 29, 2011 11:41:08

Kan kun tilslutte mig dit indlæg NO98. Larmende stilhed :wink:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Ishåki » Sat Oct 29, 2011 4:27:24

Jaja, klap nu lige hesten. At der nu er kommet lidt point ind på kontoen ændrer ikke det faktum at ungdomslinjen er pist-borte og vi med et er bombet tilbage til de tider hvor holdet bestod af 13 udlændinge (ved godt at loftet siger max 8 nu). Ethvert talent udover dem som pt. er inde i varmen hos Der Führer er forduftet, og når spillere som #4, #23 og #25 indenfor nærmeste fremtid må formodes at slutte karrieren, ser det rigtig skidt ud. Dem som siger noget andet, vil jeg opfordre til at kigge på resultaterne i ungdomsrækkerne. Bortset fra U20, som fører sin række, ligger samtlige hold stort set med røven i vandskorpen - og to-cifrede nederlag er ingen sjældenhed. Modsat vores røde naboer i syd, som stormer frem, og har i de fleste rækker to eller tre hold. Jeg er ked af at sige det, men fremtiden ser bestemt ikke lys ud i Frederikshavn for vores elskede sport.

Iøvrigt var spillet absolut ikke prangende i sidste hjemmekamp mod CPH, det var vel faktisk dem som var bedst og kun deres hjernedøde udvisninger som fik FWH til fadet. Krisen er slet ikke ovre, lad os nu lige se hvor mange points de kommende fire kampe inden landsholdpausen giver. Mit bud er 3 hvis det går godt...
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Postby jogl » Sat Oct 29, 2011 11:36:58

Ishåki, nu er der kun 3 kampe til pausen. Odense og Herning på fremmed græs, og Sønderjyske hjemme. Alt over 3 point i de 3 kampe må vel nok siges at være godkendt.
Når du nævner at #4, #23, og #25 stopper inden for en overkommelig fremtid, kunne jeg da fristes til at spørge om du mener at de herre med pågældende numre på ryggen har leveret varen hidtidigt i sæsonen. Jeg personligt mener kun #4 har leveret frem til nu.
jogl

Postby KBH » Sun Oct 30, 2011 8:02:22

Jeg kan kun give Ishåki ret - det er ALT for tidligt at afblæse krisen. Som nævnt er vi bombet langt tilbage på forwardsiden - på backsiden ser det noget mere positivt ud.

Vi har fået en 3. kæde, der holder os inde i kampene og defensiven er ved at finde tilbage til tidligere tiders disciplin. Vi skal dog lige huske på, at vores 3 sejre er hentet mod nogle af de svageste modstandere.

Jeg synes stadig ikke 1. kæden leverer som man kunne forvente - når nu alle æggene er lagt i samme kurv, burde der komme flere point ud af det - specielt set i lyset af, at 2. kæden slet ikke producerer noget.

Uanset de 3 resultater vil jeg fastholde min kritik af ledelsen/træneren - der er noget helt galt, når vi til trods for tidligere tilkendegivelser må forlade os på en stor mængde udenlandske spillere og end ikke stiller en 4. kæde med vores unge folk.

Jeg håber man inden næste sæson gør en ihærdig indsats for at få Lie, Nordentoft og måske andre hjem igen.
KBH

Postby JoE_Kaffe » Sun Oct 30, 2011 11:02:11

1. kæden har produceret 56 point i 16 kampe(#4, #40, #10 og #8), dertil skal også tillægges en del af Mads Bech's point, da han oftest laver dem i PP sammen med #4, #40, #10 og #8.. Jeg synes egentlig, at det er et godkendt antal point. At du så "kræver" en større produktion af 1. kæden, fordi 2. kæden intet laver, giver altså ikke så meget mening i mit hoved :)

Sejren over Hvidovre var i mine øjne den eneste af de 3 seneste, som absolut var en pligtsejr. Både Herlev og RMB har gjort det over al forventning og det var to meget svære udekampe..

Vi har haft en del, uofficielle, skader og med det in mente, samt HC tidligere udtalelser om, at han ville køre med 4 kæder, hvis vi fik en god start - hvilket vi jo ikke har fået - så forstår jeg det godt. HC SKAL træne og administrere holdet efter sin egen filosofi og ikke pøblens.

Du lufter din utilfredshed med den store mængde udenlandske spillere, omvendt vil jeg spørge dig om, hvordan og med hvem du ville have erstattet Jesper Jensen, Frederik Andersen, Lie, Kivistö, Reinert, Brennan og Morisette med, hvis du var træner/ledelse?
JoE_Kaffe

Postby KBH » Sun Oct 30, 2011 4:13:24

Nu vil jeg ikke blande mig i din "kreative" bogføring, hvor du tæller back-point med :P
Jeg vil blot konstatere, at de - før tilgangen af de to nye udl. - stærkeste forwards, er sat i kæde sammen. Hvad har det så resulteret i? Hvor mange af dem er på top ti listen i ligaen? INGEN! Første mand ligger nummer 16.

Hvis du synes det er tilfredsstillende - fair nok - jeg havde forventet mere, og så vidt jeg husker havde HC også forventet mere af specielt Jacina.

Så nej - jeg kræver ikke MERE af 1. kæden hare fordi 2. kæden ikke leverer.

Du spørger hvem en række spillere skulle erstattes med... Det er jo indlysende at hverken JJ eller FA kunne erstattes af folk fra egne rækker, og Jacina og Lipovsky er jo også indkøbt som direkte afløsere herfor - og det er jo fint nok. Hvem der har afløst Reinert er ikke til at vurdere, men vi har jo fået et par udmærkede folk udefra.

Jeg går ud fra, at årsagen til, at Brennan, Morisette og Kivistö ikke blev forlænget var, at man sigtede højere, og ville have bedre udlændinge - man kan så diskutere om det indtil videre er lykkedes. Jeg synes specielt Brennan gjorde en kanon indsats - har Mike Martin indtil videre gjort det bedre?

Det jeg primært ville gøre anderledes ift. ledelsen er, at jeg ville sørge for at fastholde de danske spillere, som vi skal bygge videre på - her tænker jeg ikke på dem, der er røget til udlandet. Det er hamrende ærgeligt, at man ikke har kunnet fastholde folk som Lie, Nordentoft, Smedegård... Hvem er det på forwardsiden vi skal bygge videre på, som det ser ud lige nu?

Hvis vi havde fastholdt egne folk, var det ikke nødvendigt at hente de ekstra udlændinge - så kunne vi satse på nogle få, der virkelig kunne gøre en forskel - og ligge solidt i top 10 på pointlisten :wink:
KBH

Postby NO98 » Mon Oct 31, 2011 5:58:01

I guder - det viser bare at sidste del af mit indlæg lader vente på sig, men ok mirakler kan tage tid. Hvor må det være svært at håndtere livet, med så negativ en indstilling. Godt det ikke er mig.

Jeg tror sq at vi overrasker i Herning (de har mange skader) og i Odense. Sønderjyske hjemme i mellemtiden er den topkamp vi vinder :D
NO98

Postby KBH » Mon Oct 31, 2011 8:49:52

NO98: Åh Gud - skal vi igang med den "rigtige fans" diskussion igen :roll:

Tilsyneladende er der folk, der mener, at det ikke er tilladt at diskutere og have en kritisk holdning og samtidigt være RIGTIG fan. Bare rolig - det ER muligt at være kritisk og samtidigt kunne støtte holdet på lægterne eller andet steds :wink:

Jeg går ud fra at vi alle håber på en sejr i rævehulen 8)

Så må du iøvrigt godt sende nogle af dine lykkepiller min vej - de er tilsyneladende effektive :wink:
KBH

Next

Return to Frederikshavn White Hawks