Hvor blev "onlinetrænerne" af?

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Hvor blev "onlinetrænerne" af?

Postby MacReady » Mon Oct 31, 2011 4:11:53

NO98 wrote:Hvor blev alle "online trænerene" af. Ingen kommentarer? Hvis skyld er det med 3 sejre i træk? Det var jo HC som fik skylden for nederlagene, rent matematisk bør han få (bare lidt) ros for sejrene. Det er ingen skam, at mande sig op og sige undskyld til fx træneren :D To sejre på udebane og en på hjemmebane, var det ikke det I efterlyste?
Nå, men jeg tør godt sige tillykke med fremgangen til hele kollektivet, alle i WH - spillere - trænere - massøre - folk bag - halinspektøren - frivillige :D Alle der gør en indsats - gør en forskel.
Så mangler vi bare på miraklet - at en stor del af WH fanskare også viser sig som fans i modvind - og bliver en fast del af kollektivet, istedet for at være sure og (for) hurtige på tasterne.

Så - keep up the good work, det er bare dejligt at der er fremgang.

NO98

Hvad skal HC med mandagstrænernes ros? Vi er jo alligevel bare en flok medløbere, som kun stikker snotten frem, når der er noget negativt at ytre. Slet ikke som de rigtige fans som møder trofast op i sne og regn og som ser porten til himmerige åbne sig på vid gab til basuntoner og englekvidder med tre sejre på stribe. Der ud over har HC jo direktørens kindkys for, at når noget går godt, ja, så er det hans skyld, og går det galt, er det omvendt spillernes fejl. Det må da være alt rigeligt for ham. I øvrigt så burde folk kun ytre sig i positive toner omkring spillere - trænere - massøre - folk bag - halinspektøren - frivillige (sikke en remse, lidt som en glad børnesang, eller måske ligefrem Rasmus Seebach?)...ja, alt hvad som har med klubben at gøre. Så bliver et debatforum så meget mere spændende og interessant og helt fri for meningsudvekslinger, differencerende syn og holdninger til klubben og sporten.
MacReady

Postby AK47 » Tue Nov 01, 2011 8:57:27

MacReady wrote:
NO98 wrote:Hvor blev alle "online trænerene" af. Ingen kommentarer? Hvis skyld er det med 3 sejre i træk? Det var jo HC som fik skylden for nederlagene, rent matematisk bør han få (bare lidt) ros for sejrene. Det er ingen skam, at mande sig op og sige undskyld til fx træneren :D To sejre på udebane og en på hjemmebane, var det ikke det I efterlyste?
Nå, men jeg tør godt sige tillykke med fremgangen til hele kollektivet, alle i WH - spillere - trænere - massøre - folk bag - halinspektøren - frivillige :D Alle der gør en indsats - gør en forskel.
Så mangler vi bare på miraklet - at en stor del af WH fanskare også viser sig som fans i modvind - og bliver en fast del af kollektivet, istedet for at være sure og (for) hurtige på tasterne.

Så - keep up the good work, det er bare dejligt at der er fremgang.

NO98

Hvad skal HC med mandagstrænernes ros? Vi er jo alligevel bare en flok medløbere, som kun stikker snotten frem, når der er noget negativt at ytre. Slet ikke som de rigtige fans som møder trofast op i sne og regn og som ser porten til himmerige åbne sig på vid gab til basuntoner og englekvidder med tre sejre på stribe. Der ud over har HC jo direktørens kindkys for, at når noget går godt, ja, så er det hans skyld, og går det galt, er det omvendt spillernes fejl. Det må da være alt rigeligt for ham. I øvrigt så burde folk kun ytre sig i positive toner omkring spillere - trænere - massøre - folk bag - halinspektøren - frivillige (sikke en remse, lidt som en glad børnesang, eller måske ligefrem Rasmus Seebach?)...ja, alt hvad som har med klubben at gøre. Så bliver et debatforum så meget mere spændende og interessant og helt fri for meningsudvekslinger, differencerende syn og holdninger til klubben og sporten.

hvor fanden er "like" knappen ??? fuldstændig enig med dig MacReady
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby nielsen024 » Tue Nov 01, 2011 4:23:28

Jeg hører nu heller ikke til blandt dem, der klapper i hænderne, fordi der med møje og besvær er hevet tre sejre i hus. Der har meget længe været ting, fansene har haft grund til at debattere. Man startede vel med at lave censur på klubbens egen fanside, så har der ellers været underlige beslutninger i massevis. Fansene sked man yderligere på, da man forringede en i forvejen publikumsfjendtlig hal. Nej vi skal da endelig ikke brokke os, vi skal bare betale og holde mund. Man tåler ikke kritik, men når der så tidligere økonomisk var galt, så havde publikum svigtet, det har man hørt så tit. Vi skal være glade, dumme får, der skal klappe spillerne af banen, uanset hvor elendigt og ugideligt de har spillet.

Det kan blive et problem, når spillerne forsvinder, som de har gjort det på det sidste. Der er tavshed fra klubbens side, men man skal vel være mere end almindelig idiot, hvis man ikke kan regne ud, at noget må være galt.

Med det holdkort vi har haft fra sæsonstarten, hvor flere eksperter spåede vores hold til en absolut topplacering, så må jeg sige, at de kampe jeg har set, har været en særdeles skuffende oplevelse. Det vil jeg have lov at mene, uden nogen skal gøre sig til smagsdommer over, om jeg er en rigtig eller forkert fan. Det er dytme længe siden, man har stået i hallen og frydet sig over en hæsblæsende, underholdene kamp, hvor holdet leverede varen i 60 minutter, det savner jeg.

Jeg håber da på, at holdet rejser sig. Det ville da være glædeligt for alle, men tror det kræver ændringer.
nordjyden
nielsen024

Postby AK47 » Fri Nov 04, 2011 10:20:34

hej

Nu er det jo tidligere i denne tråd gjort klart, at vi ikke må være negative over træneren, holdet og klubben.

Det vil jeg så godt lade være med at være, og bare konstaterer følgende.

Stor ros til HC for ikke at skabe panik mellem spillerne, det kunne han nemt have gjort, ved at tage målmanden ud i gårsdagens kamp mod Sønderjyske, da der manglede 2-3 minutter og vi var jo kun bagud 1-3.

Også stor ros til holdets udlændinge, de formår virkelig at bevare et niveau, som gør de ikke skiller sig ud fra holdet.

Stor ros til vores mest rutinerede spiller #23, for at han går forrest og viser vores unge drenge, hvordan man ikke lige skal opføre sig og tage en unødvendig udvisning, når holdet har bragt sig tilbage i kampen mod ligaens tophold.

Stor ros til klubbens ledere for deres tålmodighed med holdet og dets træner.

Stor ros til Mathias Hansen for at åbne og lukke boksdøren stille og roligt, selvom han måske følte, det var på tiden han fik lidt spilletid.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Stor ros til vores unge spillere som kæmper røven ud af bukserne !!!!!!!!!

Stor ros til frederikshavnerne, over 1000 tilskuere, det må jo skyldes de flotte resultater

Stor ros til de sønderjyske supportere, de gik klart igennem.

Håber der kommer mange flere point på kontoen, så vi kan op og ligge der hvor vi gerne vil ligge

rigtig god weekend til alle.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby #12 » Fri Nov 04, 2011 10:45:05

Vil da give AK47 helt ret, syntes dog lige der mangler et par rosende ord mere.
Stor ros til dommerplanlæggeren i klubben/unionen, vil får den bedste lille fede dommer, der tilmed er blind på begge øjne.
Stor ros til holdlederne for altid renvaskede trøje, der vist aldrig lufter af sved, men kun af tårer, mon ikke også de vasker trænerens tøj !!!
Stor ros til # 23 for kun at tage en absolut virkelig nødvendig udvisning efter face off i midtercirklen.!!!!
Stor ros til # 9, lavede ikke eneste fejl i hele kampen, flot flot spil, både defentsivt og offensivt, intet at pege fingre af.
Alt ialt en af de bedste kampe i sæsonen, de trak ikke tiden mere end højst nødvendig, kampen tog jo under 2 timer at gennemføre, og vi fik set hvad holdet virkeligt kunne yde!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Postby Corry Perry » Fri Nov 04, 2011 12:32:33

Synes ikke der er så meget at rafle om. Vi tabte til et bedre hold - igen.

Hvad skal Rasmus Christiansen blandes ind i det her for :?:

Der bliver kommenteret på Miroslavs niveau. Synes ikke han kan klandres for nederlaget. Der synes jeg man burde hive fat i forsvaret.

Fatter til gengæld ikke HC. Havde jeg været træner, ville jeg være ved at koge over af raseri under og efter 2. periode. Han stod ret passivt.

Det ser ikke ud til at vi er bedre i år. Så vi må jo få det bedste ud af det. Sæsonen er langt fra overstået.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby ForzaWH » Sat Nov 05, 2011 8:25:02

Ja stor ros til hele holdet, for at have præsteret så godt, taget i betragtning af at det er de stærkeste hold HC nogensinde har trænet. Uhyggeligt uheldigt at vi er så underlegne i forhold til SE og Rævene, når vi møder dem...
ForzaWH

Postby Ishåki » Sun Dec 25, 2011 8:24:40

U20-VM og skadede spillere eller ej - jeg vil vædde med at vi ligger nr. 8 inden årets udgang. Alt andet vil vist kræve en overpræstasion mod Esbjerg ude og Ålborg hjemme...
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Postby Munk » Thu Dec 29, 2011 3:47:35

Med fare for at blive kaldt negativ, og "onlinetræner". Hvis vi i årets sidste kamp får tildelt det 7. nederlag på stribe må nogen i WH tage action. Ved godt at vi har skader, men det er der andre der har. Lidt ærgeligt at Eller røg til Esbjerg. Han har før vendt en WH-skude på afveje.
Syntes alvorligt man skal søge at finde en afløser for HC.
Munk

Postby #12 » Thu Dec 29, 2011 11:12:28

Absolut enig med Munk, hvornår ind i hel...... indser den bestyrelse at der skal ske noget, inden længe ligger vi nr sjok, fedt nok. Hvis min arbejdsgiver havde haft en frontløber der havde den manglende kompetance har vedkommende været sendt derned hvor solen aldrig skinner og dette uden hverken løn og pension. Kom nu igang Henrik Andersen og hvem ellers der styrer den børnehave, manglende pædagoisk sans har man vist ikke set siden det gamle DDR. :evil:

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks