Et lys i mørket... måske

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Et lys i mørket... måske

Postby Munk » Mon Jan 30, 2012 2:27:14

Nu sker der omsider lidt i FWH... En ny back med meritterne iorden. Lidt rutine i forsvaret har vi længe savnet.
Så den seneste kamp mod SE. Og det var da den bedste kamp jeg har set iår.. Kan man bevare det tempo i de næste kampe skal der nok blive skrabet lidt point hjem.

Og hvis bare vi undgår SE og HBF i kvarten kan alt ske :)

Håber bare ikke at indkøbet af den nye back er udtryk for at #11, som udgik i overtiden mod SE, nu er skadet. Det ville sgu være en katastrofe. Savner en udmelding på hans tilstand :?:
Munk

Re: Et lys i mørket... måske

Postby Corry Perry » Tue Jan 31, 2012 8:17:23

Mads Bech skulle efter min orientering, være fit for fight. Fanklubben har lagt en video ud på deres hjemmeside, og mener jeg så ham dér. No problemo
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby jogl » Tue Jan 31, 2012 9:18:08

Det er helt utroligt. Det er tæt på at denne billedserie giver mere information end klubben har udgivet det sidste halve år. Henrik Andersen skrev for ca. 2 uger siden til Kanal Frederikshavn, at han godt vidste de havde været dårlige til at informere, men at dette ville blive bedre i "fremtiden". Det er så et spørgsmål hvad HA definere som "fremtiden"?
Ser på billederne at Schoildan og Saureuer begge træner med i kampsituationer nu. Måske de også er med i Odense? og hvem ved..... måske Mike Martin bliver vores nye cheftræner næste sæson???
jogl

Postby Corry Perry » Tue Jan 31, 2012 10:29:23

Jogl, mon ikke det er af taktiske årsager man ikke vil oplyse hvornår spillerne er klar? Uanset hvad klubben oplyser, så er spillerne ikke klar før de er klar. Og mht. træneren har man jo nok ikke fundet ud af hvordan og hvorledes det skal være næste år. Så det er nok en grund til at det heller ikke oplyses
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby JoE_Kaffe » Tue Jan 31, 2012 2:22:54

Bech er fit for fight. Blev påpeget på kanalfrederikshavn dagen efter kampen imod SE.

Mht. Whitehawks.dk, så blev der sagt af HA, at han ikke kunne garantere, at der skete noget i indeværende sæson, men at der var tiltag på vej, som helt sikkert ville være klar til næste sæson, så vi vil opleve flere updates på hjemmesiden.

Jeg har info fra en troværdig kilde, at 2 af de savnede vender tilbage i aften. Vil dog ikke sige hvem, da det vil svække kildens tillid til mig. Ved godt, at det er lidt 'narrefisse-agtigt', sorry :)
JoE_Kaffe

Return to Frederikshavn White Hawks