Nu kan der ikke være mere snor.

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Nu kan der ikke være mere snor.

Postby jogl » Tue Feb 07, 2012 5:51:33

Nu skal der altså ske noget i WH. Der kan bare ikke være mere snor til Henrik Christiansen. Jeg mener, med risiko for at blive høvlet ned, at vi har en trup der er til top 4. HC har ikke mere at tilføre, desværre. Vi har nu en uges pause til næste kamp, og slutspillet står lige for døren. Der må handles umiddelbart. Lad Mike Martin køre sæsonen færdig. Dette får ingen økonomiske konsekvenser, og det kan ikke blive værre end det er pr. i dag. Truppen mangler et "kick".
Der er sket så mange uforståelige ting i klubben i denne sæson, som er vanskelige at forstå for os fans der står udenfor og kigger ind. Mange mærkelige beslutninger er taget.
Den bedste periode i denne sæson var da Rasmus Christiansen #9 var skadet. Jeg vil på ingen måde påstå at han har skylden for vi ligger som vi gør. Det jeg vil frem til er trænerens mærkelige dispositioner. Der er et ordsprog, "NEVER CHANGE A WINNING TEAM". Til trods for de fleste kampe blev vundet mens RC var fraværende og dette var den bedste periode i sæsonen, røg han direkte ind på holdet da han var klar igen. Dette ville være forståeligt hvis der virkelig var tale om en klassespiller. Det mener HC måske også der er. Jeg personligt mener at RC er en marginalspiller, og det er bedre at satse på et talent som Thode.
Al pulimikken omkring omkring Christian Nordentoft ser også meget mystisk ud. Hvem som har skylden der ved jeg ikke? men det var en god spiller vi mistede der.
Vi fans vil jo kun at det går godt for holdet, og vi er mange gange hurtigt ude med bål og brand. Men vi har ikke præsteret siden november. Handling NU!
jogl

Re: Nu kan der ikke være mere snor.

Postby Munk » Tue Feb 07, 2012 1:49:31

Kan ikke være mere enig.. :(

Det var sgu' sørgeligt at se kampen i Aalborg igår. Slet ingen fart i skøjterne - det var tydeligt at AaB ville det mere end os. :(

Og syntes efterhånden at der er en tendens i kampene til, at stort set ingen spiller pucken til #9. Kun hvis det er eneste mulighed. Dvs. fremad banen spiller vi 4 mod 5 når han er på banen, og så er det jo ikke let at være farlige offensivt. Men måske er det bare mig der syntes det virker sådan :?:
Munk

Postby JoE_Kaffe » Wed Feb 08, 2012 1:21:44

Kort sagt, så mener jeg at vi har de rigtige spillere, men den forkerte taktik. Det virker let læseligt for vores modstandere. Der lader til - uden at jeg egentlig ved det - at der er for få strenge på guitaren

Jeg har indtil videre ikke været med på vognen, der har krævet HC's afgang og hopper heller ikke med endnu, men til næste sæson ser jeg gerne noget nytænkning omkring vores taktik.

Iøvrigt forstår jeg ikke, hvorfor vi har fået os en udpræget offensiv back, men placerer ham i en kæde med, vel nok, de mindst scorende spillere i ligaen. Det giver ingen mening, overhovedet!
JoE_Kaffe

Postby #12 » Wed Feb 08, 2012 4:36:02

Kan absolut ikke sætte en eneste finger på Jogls indlæg, det er lige nøjagtig som beskrevet, sandt sandt sandt.
HC kan bare ikke sætte holdet sammen, og da slet ikke hvis opspillet er gennem #9 alt den smule tempo der er i opspillet bliver totalt udpumpet, af et eller andet smiden pucken ned bag baglinien, til ising som regel, hvis den da kommer så langt, flere gange bliver pucken jo snuppet foran eget mål af modstanderen, hmmmmm.
Nej smut du tilbage til ungdomafdelingen, og smid talenterne ud af klubben ,inden de udvikler sig til at kommentere dine øst metoder. Man kunne evt. tage #9 med i ungdomsafdelingen, han skulle jo gerne efter 2-3 år som fast mand på eliteholdet, kunne være puck skubber.

Return to Frederikshavn White Hawks