Kvartfinale mod Odense

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Kvartfinale mod Odense

Postby Ishåki » Thu Feb 23, 2012 7:51:54

FWH har fået en enestående mulighed for en semifinale og dermed at redde lidt af sæsonen, eftersom Odense vel er den letteste modstander blandt top4. Nuvel, Odense har da haft en god sæson, men tabellen lyver lidt, hvis man kigger lidt nærmere på deres resultater. De har været involveret i ikke mindre end 18 kampe som er endt med +/- 1 mål, hvoraf de har været heldige/dygtige til selv at vinde de 16. Det vidner om en god psyke, spørgsmålet er om FWH har noget at byde ind med - men muligheden er der....
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Re: Kvartfinale mod Odense

Postby jogl » Fri Feb 24, 2012 1:57:38

Så må det vist nok være Lasse Jensen`s tur til at vogte målet i næste kamp mod Odense. Han har ikke fået kredit for den gode præstation han leverede mod Herlev. Lipovsky stod ikke nogen stor kamp mod Rødovre, og det ser heller ikke ud til han stod nogen stor kamp i Odense. Der har bare været for langt mellem snapsene for den herres vedkommende. Favel og tak til ham. Håber ikke at se ham i aktion for WH mere.
jogl

Postby JoE_Kaffe » Fri Feb 24, 2012 4:46:11

Var du i Odense i går, jogl?
JoE_Kaffe

Postby jogl » Fri Feb 24, 2012 5:50:00

JoE_Kaffe...
Nej det var jeg ikke. Jeg ved godt det ikke er fair at kommentere en spillers præstationer ud fra nydhedsklip, men det er også derfor jeg skriver "og det ser heller ikke ud til han stod nogen stor kamp i Odense". Min holdning er ud fra det jeg har set Lipovsky i år. Bla. så han meget sløj ud mod Rødovre.
Statistikken er heller ikke med Lipovsky. Han er den 1. målmand i ligaen som har den dårligste redningsprocent i grundspillet.
Jeg ved ikke om dit spørgsmål er negativt ment?
Var du selv i Odense, og har en anden vinkel til dette emne?
Jeg mener også bare at man måske kunne få et bedre resultat ved at give Lasse Jensen en chance. Uanset hvad er det jo en chance at tage. Målmandsposten er trods alt den mest vitale på et hockeyhold. Men jeg er ret sikker på at Lipovsky IKKE er at finde i WH i næste sæson. Dette uanset hvilken præstationer han hiver frem i den resterende del af sæsonen.
God weekend, forhåbentlig med en sejr i morgen.
jogl

Postby Ishåki » Sat Feb 25, 2012 8:51:10

Hjemmekamp mod Odense, og allerede kniven mod struben. Tabes denne, ser det sort ud. Er vi klar? Jeg synes ikke rigtigt hockeyfeberen har vundet sit indtog, men det er der vel ikke noget at sige til efter en miserabel sæson. Debatten på diverse hockeyfora er gået fuldstændigt i stå for frederikshavnernes vedkommende, i byen tales der ikke hockey som i gamle dage, optimismen er helt forsvundet. Holdet har ellers fået en enestående mulighed for at rette lidt op på sæsonen, idet man er blevet parret med det ringeste af top4 holdene. Jeg er imidlertid bange for at holdet ikke har moralen og psyken til at klare skærene - det så man senest i Odense hvor 1. periode domineres klart, men et tilfældigt Odense-mål vender billedet og korthuset ramler. Forhåbentlig tager jeg fejl og at holdet kan komme tilbage i aften.

Tror desværre ikke vi får mere end 2 hjemmekampe i dette års Playoff, idet vi taber samlet 0-4 eller 1-4. Hvis dette bliver fakta, blev det ikke meget vi fik ud af det "økonomisk attraktive slutspil", som de notoriske bundhold frygter ikke at skulle deltage i. En kamp som i aften, en lørdag aften kl. 21 med TV og holdets underpræstation i sæsonen og ikke mindst i Odense forleden, trækker ikke over 1000. Jeg tror desværre der i bedste fald kun kommer de sædvanlige 800. Og resultaterne skal virkelig gå op i en højere enhed, for ikke at det samme tal kommer til at gælde på torsdag. Jeg tror vores kasserer skeler misundeligt til de store klubber, hvor der raskt væk er 1700-2000 også til de mindre betydningsfulde kampe.

Men FWH har jo heldigvis forlængst besluttet, at os almindelige tilskuere intet betyder i det samlede regnskab...
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Postby Ishåki » Sun Feb 26, 2012 8:16:59

Fortjent Odense-sejr, de ville og kunne mere. Vi skal være glade for at sprællemanden havde en af sine gode dage, ellers var det blevet et noget mere klart nederlag. Vi skal også være glade for at modstanderen ikke blev et af de noget bedre hold i top4, SE eller Herning, uha hvor var vi blevet udstillet....

Men hvad laver #9 ved deres første mål, han glemmer at spille back men stormer frem mod blå linie. Efter at have set det omdiskuterede mål til 1-2 på TV2, må det konstateres at der ikke var offside - fremragende set af liniedommer Riisum

811 på lægterne, tja - holdet går snart på sommerferie men tilskuerne er allerede rejst...
Ishåki

Postby Springsteen » Sun Feb 26, 2012 7:47:44

811 tilskuere, man kan ikke forvente mere, som holdet har spillet, prisstigning til 125 kr, en ny latterlig lørdag aften kamp + live kamp i tv!

Mht #9 Rasmus Christiansen, så ser han ikke blot skidt ud og koster 0-1 målet i denne vitale kamp, også på den famøse 1-2 scoring ser han skidt ud og kommer slet ikke rigtigt frem, som han skal og alt for langsom i opfattelsen, tager lige lidt af Lipovskis udsyn også, så han ser pucken for sent, flot!

Rasmus Christiansen ud!!!! Nu skal vi heldigvis kun trives med ham i 2-3 kampe mere, så er hans far væk som træner!
Springsteen

Return to Frederikshavn White Hawks