Jubii - årsagen til den dårlige sæson er fundet :-)

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Jubii - årsagen til den dårlige sæson er fundet :-)

Postby AK47 » Sat Mar 03, 2012 10:13:30

holdet var ikke som nogen troede ramt af ADHD

- nej det var RCHC og det er der ingen medicin mod :mrgreen: :mrgreen:

Ha en god sommer - ses til august :D
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Re: Jubii - årsagen til den dårlige sæson er fundet :-)

Postby #12 » Sat Mar 03, 2012 1:59:39

Mener personligt at HC skal helt fritstilles, ligeledes i FIK, hører kun negative kommentarer til at han skal stå for ud/afvikling af ungdomsáfd. det er hvad der sker, vent og se. Der kommer intet godt ud af at han skal smide vores unge ad h. til atter engang. Mon ikke de mangler en serie 6 træner i Skjold ??? de har vel hår nok på brystet til at fortælle ham hvilken klaphat han er.
Ligeledes bør hele trænerstaben/assistenterne skiftes ud i samme ombæring, det er ikke andet end en flok medløbere/venner af familien der er i boksen dd. Lad nu Peter Sørensen blive hovedansvarlig for ungdommen, manden har både evnerne og kompetancen til dette og er IKKE pakket ind i lokumsaftale som flere af HC venner/familie er.
Gad vide om der allerede foreligger en fuck.... aftale med # 9 allerede !!!!!!!, eller tror jeg lige så godt personen kan ligge bladene på hylden, og tænke tilbage på 3 år uden nogen form for udvikling.
Hold da k... jeg har ondt af knægten, men hvad fatter gør er vel det rigtige !!! Vor herrer bevars.
Jeg nægter at støtte erhvervsklubben og WH næste sæson, hvis ikke der kommer nye personer ind omkring holdet og bestyrelsen, da de må betegnes som totalt ansvarlige for denne lorte sæson.

Postby nordjyden » Sat Mar 03, 2012 7:02:14

Nu er det ikke sådan at jeg er i familie med hverken træner eller spillere, men jeg synes helt ærligt at i begge 2 (ak 47 og #12) går over stregen for hvad man kan kalde alm. pli. Jeg ved ikke om det er helt normalt for jer at genere folk off. mens i sidder bag et nick name. Men det er da flot i 2 er så dygtige og fejlfri, at i kan, så burde i også være så voksne at i selv vil stå frem med navn. Det kan jo være der er nogen der så har lyst til at fortælle noget om jer.
nordjyden

Postby Corry Perry » Sat Mar 03, 2012 7:25:57

Nordjyden, tusind tak. Lige mine ord. Kan ikke være ret meget mere enig.
Kritik er i orden, men de to første indlæg, specielt #12's, er nok lige lovligt ukonstruktivt.

#12: det lyder til at du har en hel del uafklarede spørgsmål ang. trænerstab og ledere på holdet. I stedet for at lukke så meget negativitet ud, og så negativt ladede vendinger omkring diverse personer, hvorfor i alverden stillede du så ikke bare dine spørgsmål til WH's direktør Henrik Andersen, da fanklubben havde muligheden for at interviewe ham? Der var 4-5 personer der stillede en række gode spørgsmål omkring holdet, og alle fik da et fyldestgørende svar. Så hvorfor søren greb du ikke bare til tasterne og stillede Henrik dine spørgsmål? Du ville sikkert have fået flere svar, end dette ubegribeligt negative og bedrevidende indlæg her på siden. Men årsagen er nok den som Nordjyden nævner; at man skal stå frem i offentligheden og tage ansvar for sine ytringer med eget navn, hvilket åbenbart er en lidet elsket handling.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby AK47 » Sat Mar 03, 2012 8:25:44

halløjsa

humor er ikke jeres stærke side, tag det nu for det som det er.

og jeg har tænkt mig at fornye mit sæsonkort for næste sæson, så jeg håber vi ses.

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby nordjyden » Sun Mar 04, 2012 12:58:11

[quote="AK47"]halløjsa

og jeg har tænkt mig at fornye mit sæsonkort for næste sæson, så jeg håber vi ses.[/quote]

Humor eller ej, så ser jeg det som et personligt angreb på 2 personer man ønsker at svine til.
Mht. til det der er leveret på isen iår kan jeg ikke se at kun de 2 personer, har været den direkte skyld i de manglende resultater. Det er nok flere ting der ikke er gået som man havde ønsket. Jeg er af den opfattelse at Elite Nord nok vil se hvad de kan gøre bedre næste år. Jeg har en personlig mening om at selv om man havde fyret trænerne skulle der nok mere end en ny træner til. Jeg er også af den opfattelse at når man begynder at gå over stregen med at kalde navngivne personer det ene eller andet i off. forum, hjælper det nok ikke dem til at blive bedre.

Men husk at kigge ind i sig selv engang imellem og tænk på om man selv er fejlfri, det tror jeg ikke der er nogen der er, og husk at være mod andre som man selv ønsker at blive behandlet af andre.
nordjyden

Postby AK47 » Sun Mar 04, 2012 1:21:46

nordjyden wrote:
AK47 wrote:halløjsa

og jeg har tænkt mig at fornye mit sæsonkort for næste sæson, så jeg håber vi ses.

Humor eller ej, så ser jeg det som et personligt angreb på 2 personer man ønsker at svine til.
Mht. til det der er leveret på isen iår kan jeg ikke se at kun de 2 personer, har været den direkte skyld i de manglende resultater. Det er nok flere ting der ikke er gået som man havde ønsket. Jeg er af den opfattelse at Elite Nord nok vil se hvad de kan gøre bedre næste år. Jeg har en personlig mening om at selv om man havde fyret trænerne skulle der nok mere end en ny træner til. Jeg er også af den opfattelse at når man begynder at gå over stregen med at kalde navngivne personer det ene eller andet i off. forum, hjælper det nok ikke dem til at blive bedre.

Men husk at kigge ind i sig selv engang imellem og tænk på om man selv er fejlfri, det tror jeg ikke der er nogen der er, og husk at være mod andre som man selv ønsker at blive behandlet af andre.

se nu lyset min hellige ven, når du ser dette er det sikkert søndag, og du skal i kirke, husk at få syndsforladelse for alle dine og mine synder.

for fanden mand det er et hockeydebatforum og der skal der være plads til humor og kritik, hvis ikke så læs nordjyske, nåhrrr nej de er jo heller ikke positive overfor vores træner, så dem kan du heller ikke holde dig til.

jeg holder fast i min påstand holdet var ramt af hcrc og ikke adhd, længere er den ikke.

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Ishåki » Sun Mar 04, 2012 9:40:09

Personligt angreb eller ej, så tror jeg desværre at #12 har ret - det er en meget stor fejl at HC skal stå for talentudviklingen i FIK. Der vil ske akkurat det samme, nemlig at spillere som ikke lige indordner sig 100% efter hans hoved bliver frosset ud og derfor er nødt til at finde anden is. Med mindre at han da har lært noget af den seneste tids kritik og har selverkendelse nok til at ændre på sin væremåde.

Iøvrigt mener jeg at han er totalt overvurderet med hensyn til den hidtidige talentudvikling i FIK. Mange giver ham æren for det gode kuld af talenter årg. 1990-94, men jeg vil vove den påstand at man kunne have sat næsten hvem som helst til at træne disse spillere. Næ, hele grundlaget for disse gode årgange blev faktisk skabt af en rigtig velfungerende skøjteskole, med en ekstraordinær stor tilstrømning pga. eliteholdets gode resultater i sæsonerne 1997-2000 (bronze, sølv, guld). Der var således rigtig mange fædre som dengang begejstret slæbte deres 6-7 årige poder til ishockettræning, og desuden havde FIK dengang nogle ligeså begejstrede folk på skøjteskolen. Resultatet ser man tydeligt i dag, desværre er disse forudsætningerne forsvundet forlængst...

Fakta er desværre, at FIKs ungdomsafdeling aldrig har været ringere end den er nu. Kun U20, som jo er de sidste af de før omtalte gode årgange, ligger vel til at snuppe DM. Men herefter ser det godtnok sløjt ud - ja vel nærmest katastrofalt. Placeringer som nr. 4-6 i de respektive rækker U17-U15-U13 vidner om nogle forsømte årgange - som HC i parantes bemærket faktisk har haft ansvaret for i sin tid før sin tid på eliten...

FIK, som jo gerne skulle være fødekæden til WH, vil efter 7 fede år nu komme til at opleve 7 magre. Dette vil selvfølgelig komme til at smitte af på eliteholdet, og jeg frygter således at det i rigtig mange år fremad desværre er slut med at spise kirsebær med de store i Frederikshavn. Vil man ændre denne dystre fremtid, skal der ske noget drastisk i ungdomsafdelingen - og løsningen er ikke HC.
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Postby nordjyden » Sun Mar 04, 2012 11:15:10

[quote="AK47"][quote="nordjyden"][quote="AK47"]halløjsa

og jeg har tænkt mig at fornye mit sæsonkort for næste sæson, så jeg håber vi ses.[/quote]

Men husk at kigge ind i sig selv engang imellem og tænk på om man selv er fejlfri, det tror jeg ikke der er nogen der er, og husk at være mod andre som man selv ønsker at blive behandlet af andre.[/quote]

se nu lyset min hellige ven, når du ser dette er det sikkert søndag, og du skal i kirke, husk at få syndsforladelse for alle dine og mine synder.

for fanden mand det er et hockeydebatforum og der skal der være plads til humor og kritik, hvis ikke så læs nordjyske, nåhrrr nej de er jo heller ikke positive overfor vores træner, så dem kan du heller ikke holde dig til.

jeg holder fast i min påstand holdet var ramt af hcrc og ikke adhd, længere er den ikke.[/quote]

Ak 47 du må holde fast i din påstand lige så længe du vil, jeg respecktere folk der har en holdning, der hvor min kæde falder af, er der hvor man begynder at svine folk på en usaglig måde.
Der er et indlæg på den lokale net avis, hvor en af vores fans stiller sig kritisk til det samme som dig og #12.
Det er et sobert, konstuktivt og kritisk indlæg hvor man kan være enig eller ej. Men jeg vil tage hatten af for den der har skrevet det, for han/hun har ikke startet med at svine nogen personligt, men kommer derimod med saglige agumenter man kan forholde sig til. Jeg er også rimelig overbevist om Elite Nord tager det indlæg mere til sig end det dig og #12 kommer med.
http://www.kanalfrederikshavn.dk/vis/ny ... ne-saeson/

ps. var ikke i kirke idag :D Men håber stadig på at retorikken i DK bliver mere sober.
Hav en god søndag :D
nordjyden

Postby #12 » Mon Mar 05, 2012 9:26:21

Så nu har jeg lige været i den lokale kirke og fået syndsforladelse, men desværrer hjalp det ikke på mine PERSONLIGE meninger. Sry Nordjyden.
Hvis jeg står frem med andet end nickname vil jeg lige fortælle dig om konsekvensen ved dette.
1: Jeg vil komme til at stå model til at endnu flere knægte vil blive frosset ud af HC, hvis han kommer ned i ungdomsafd. fordi det er kæft trit og retning ( UD) hvis det ikke passer træneren.
2: Jeg har været med i ungdomsafd. i 12 år, og har set på, at minimum 25 talenter er sparket ud af hallen.
Måske derfor er man måske noget bitter. Jeg kan berette for dig, at ud af et hold der blev danske mestre i ungdommen, er der den formidable sum af 3 spillere tilbage af idag, 2 spiller i Aab, og 1 skadet i WH.
skulle man måske ikke allerede der have hørt alarmklokkerne ringe, 17 spillere afgik i klubben, de efterfølgende 2 år, mystisk at det var under HC ledelse.
Holdet slog bla. Rødovre, holdet hvorfra der blev udviklet 10-12 spillere, som idag spiller både udenlands og i dette land.
Ja så har jeg udtalt ham personligt igen sry.

Next

Return to Frederikshavn White Hawks