- nej det var RCHC og det er der ingen medicin mod

Ha en god sommer - ses til august

se nu lyset min hellige ven, når du ser dette er det sikkert søndag, og du skal i kirke, husk at få syndsforladelse for alle dine og mine synder.nordjyden wrote:AK47 wrote:halløjsa
humor er ikke jeres stærke side, tag det nu for det som det er.
og jeg har tænkt mig at fornye mit sæsonkort for næste sæson, så jeg håber vi ses.
Humor eller ej, så ser jeg det som et personligt angreb på 2 personer man ønsker at svine til.
Mht. til det der er leveret på isen iår kan jeg ikke se at kun de 2 personer, har været den direkte skyld i de manglende resultater. Det er nok flere ting der ikke er gået som man havde ønsket. Jeg er af den opfattelse at Elite Nord nok vil se hvad de kan gøre bedre næste år. Jeg har en personlig mening om at selv om man havde fyret trænerne skulle der nok mere end en ny træner til. Jeg er også af den opfattelse at når man begynder at gå over stregen med at kalde navngivne personer det ene eller andet i off. forum, hjælper det nok ikke dem til at blive bedre.
Men husk at kigge ind i sig selv engang imellem og tænk på om man selv er fejlfri, det tror jeg ikke der er nogen der er, og husk at være mod andre som man selv ønsker at blive behandlet af andre.